Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Spiller du?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-16, 00:11   #61
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiller du?

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Jeg også. Det tok helt av med Candy Crush.

Og så spiller jeg Angry Birds når jeg sitter i kjedelige telefonmøter. Spillet engasjerer tydeligvis en helt annen del av hjernen enn språket gjør, så jeg har ingen problemer med å følge med på møtet samtidig som jeg spiller. Hvis jeg ikke spiller Angry Birds, blir det lett til at jeg leser mail eller surfer på internett i stedet, og da mister jeg fokus på det som blir sagt. Så Angry Birds er en produktivitetsbooster.

Jeg spiller Drop7 på foredrag og steder der jeg må sitte og høre etter lenge. Litt som å tegne krusseduller, egentlig, jeg føler at jeg klarer å følge med bedre med tanketom spilling enn uten.

Og så spiller jeg candy crush soda, men det kan ikke kombineres med noe som krever konsentrasjon.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-16, 01:57   #62
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.003
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiller du?

Mannen spiller endel. Jeg liker å se på mens jeg strikker. Jeg elsker å kommentere og kritisere.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no