Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bra vannkoker?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-12, 23:55   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra vannkoker?

Jeg trenger en ny vannkoker, den jeg har er utgått på dato og vel så det. Jeg vil gjerne ha en som ser bra ut og som fungerer bra. Noen å anbefale?

Termostat på vannkokeren, er det noe man har nytte av forresten?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:04   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Jeg trenger også ny....

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:18   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

http://www.elkjop.no/product/hjem-og...oker-hd4685-90

Vi har denne og er veldig fornøyde med det.
Vi har hatt den i 3 år.
Det jeg liker er at den er veldig kjapp. De ulike oppvarmingstrinnene bruker jeg veldig sjeldent, men det kan jo være kjekt å ha.

Den er ikke av de mest fancy, men vi liker den godt.

Det der er en av de jeg ser på.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 02:08   #4
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

http://www.elkjop.no/product/hjem-og...oker-hd4685-90

Vi har denne og er veldig fornøyde med det.
Vi har hatt den i 3 år.
Det jeg liker er at den er veldig kjapp. De ulike oppvarmingstrinnene bruker jeg veldig sjeldent, men det kan jo være kjekt å ha.

Den er ikke av de mest fancy, men vi liker den godt.

Vi har også denne og er veldig fornøyd.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 06:56   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Vi har forløperen til denne http://www.elkjop.no/product/hjem-og...annkoker-wk300, og er veldig fornøyd. Den er kjapp og har stor kapasitet, og det var de kriteriene som var viktigst for oss.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 07:12   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Jeg har Hugin Picea kjøpt på obs for tre-fire år siden. Kjapp og pen å se på.


Sist redigert av -ea- : 21-01-12 kl 23:30.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:28   #7
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bra vannkoker?

En kompis som er nyfrelst aeropress-kaffedrikker, mener hvertfall at termostat på vannkokeren er et must. Vi har bare en billig og enkel type, så ingen anbefalinger herfra.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:30   #8
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Vi har denne fra OBH Nordica, og har ikke noe å klage på. Den er rask, tar ikke altfor stor plass på benken, og er fin å se på i tillegg. Rød.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:35   #9
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Jeg har denne:



http://cdon.no/elektronikk/princess_...ma_1.0l-911909

Veldig fornøyd, det er barnesikring på den i tillegg. Nødvendig her i huset.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:39   #10
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Termostat kan være nyttig om du ofte lager the og trenger litt lavere tempratur på vannet enn kokende.

Jeg har vært veldig fornøyd med Russel Hobbs. Uansett høyest mulig effekt og ikke synlig lang ledning. (Skummelt enket for små barn å få tak i og få vann over seg).

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 12:08   #11
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bra vannkoker?

http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=640473

Denne virker å være bra...

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 12:14   #12
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Moren og faren min har en lik Ramses sin, bare i svart. Mye finere i virkeligheten enn på bildet. Lekker, liten sak. Eneste negative er at den bare er på 1 liter.

Nå har vi en Philips her. Helt enkel i svart plast som tar 1,5 liter. Fornøyd.

Hatt to Krups før (i metall, 1,5 liter) - de falt fra hverandre, jeg styrer unna det merket.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 12:22   #13
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.274
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

http://www.elkjop.no/product/hjem-og...oker-hd4685-90

Vi har denne og er veldig fornøyde med det.
Vi har hatt den i 3 år.
Det jeg liker er at den er veldig kjapp. De ulike oppvarmingstrinnene bruker jeg veldig sjeldent, men det kan jo være kjekt å ha.

Den er ikke av de mest fancy, men vi liker den godt.

Det er en lignedne av denne vi også har.
Den har vært i daglig bruk i snart 4 år, og vi elsker den.

Nå som litja er så stor bruker jeg ofte å koke opp vann mens jeg lager middag, også varmer jeg opp til flaskevarmt når hun skal legge seg å få mme.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 12:37   #14
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

http://www.elkjop.no/product/hjem-og...oker-hd4685-90

Vi har denne og er veldig fornøyde med det.
Vi har hatt den i 3 år.
Det jeg liker er at den er veldig kjapp. De ulike oppvarmingstrinnene bruker jeg veldig sjeldent, men det kan jo være kjekt å ha.

Den er ikke av de mest fancy, men vi liker den godt.

Den har vi også og vi er også veldig fornøyd. Jeg trodde en stund at den bare tok en liter vann fordi måleren bare går så langt, men man kan ha mye mer. Det er bare når man vi ha de ulike temperaturene man kanskje ikke bør ha mer vann i.

Den er rask og helt grei. Vi tar heller aldri av lokket. Vi heller ut og inn av tuten. Det går raskere. Vår er i hvit og sølv, men svart var også fin.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 14:09   #15
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Jeg har denne. Ingen temostat, men den funker fint, og ser veldig bra ut.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 16:18   #16
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Den var fin, Salt.

Jeg har nettopp fått vannkoker, lik som Ramses bare at den er hvit. Veldig fornøyd.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 17:47   #17
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Vi har en enklere utgave av krupsen . rommer mye , koker fort opp og vannet er varmt .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 18:09   #18
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Jeg har den samme som Hattifnatten og den fungerer aldeles utmerket.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 23:50   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi har forløperen til denne http://www.elkjop.no/product/hjem-og...annkoker-wk300, og er veldig fornøyd. Den er kjapp og har stor kapasitet, og det var de kriteriene som var viktigst for oss.

Jeg har også forløperen, veldig bra. Den har vært i daglig bruk i mange år nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 00:05   #20
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bra vannkoker?

Jeg kan anbefale denne: http://www.siemens-home.no/produkter...e/TW911P2.html Fin å se på og har fungert supert hos oss i mange år nå.

Og der så jeg at den var gått ut av produksjon.

__________________
08 09


Sist redigert av dutte : 22-01-12 kl 00:08. Årsak: La til
dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no