Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Oppladbar støvsuger

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-12, 13:45   #1
Ella8pw
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 26
Ella8pw har et hav av muligheter foran seg
Standard

Oppladbar støvsuger

Håper dette ikke er spurt om fra før. Trenger virkelig en god og litt stilig oppladbar støvsuger som kan stå fremme på kjøkkenet.

Har kjøpt to stykker det siste året. Begge suger, skulle jeg til å si, men det gjør de jo nesten ikke. Synes den fra Electrolux er veldig pen og se på, men min søster har den og liker den slett ikke. Hvorfor er noen superfornøyde med denne og noen ikke? Er det forskjellige modeller (effekt)?

Kan dere komme med forslag?

Ella8pw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 14:10   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppladbar støvsuger

Jeg har fra Electrolux. Jeg er ikke superfornøyd med sugeevnen, hvertfall ikke når man bruker hele - hånddelen suger bra. Men den er unektelig veldig praktisk. Jeg har den første modellen som kom, det er jo godt mulig de er bedre nå. Også er den helt knall når ungene skal støvsuge rommene sine, og den er akkurat passe stor til til trappestøvsuging.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 14:27   #3
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Oppladbar støvsuger

Vi har Electolux Ergorapido og er veldig fornøyd.
Den står på kjøkkenet og blir brukt til å ta opp rusk og småtteri. Bruker den også om jeg skal feie fort over stuegulvet. Synes den fungerer veldig bra, men vi er flinke til å rense den for hår og lignende ganske ofte. Både i den "kammen" som sitter under selve "støvsugerfoten" og innvendig i hånddelen. Dette har mye å si for hvor bra den suger. Noen av delene til hånddelen får seg en omgang i vaskemaskinen av og til.

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 14:51   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppladbar støvsuger

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Vi har Electolux Ergorapido og er veldig fornøyd.
Den står på kjøkkenet og blir brukt til å ta opp rusk og småtteri. Bruker den også om jeg skal feie fort over stuegulvet. Synes den fungerer veldig bra, men vi er flinke til å rense den for hår og lignende ganske ofte. Både i den "kammen" som sitter under selve "støvsugerfoten" og innvendig i hånddelen. Dette har mye å si for hvor bra den suger. Noen av delene til hånddelen får seg en omgang i vaskemaskinen av og til.



Det kan være der jeg synder. Hvilke deler tar du i vaskemaskinen?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 20:07   #5
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppladbar støvsuger

Jeg liker også utseendet på den fra Electrolux, og de har vel blitt bedre siden jeg kastet en lignende (ikke Electrolux) for en del år siden?

Jeg tenkte at det lyset foran kunne få barna til å bruke den? Hehe. 5 og 8 år, jeg kan se det for meg.... Kansje de rydder og støvsuger frivillig???

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 20:23   #6
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppladbar støvsuger

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg liker også utseendet på den fra Electrolux, og de har vel blitt bedre siden jeg kastet en lignende (ikke Electrolux) for en del år siden?

Jeg tenkte at det lyset foran kunne få barna til å bruke den? Hehe. 5 og 8 år, jeg kan se det for meg.... Kansje de rydder og støvsuger frivillig???

Både jeg og svigerinne har kjøpt lilla electrolux på tilbud. Hennes datter på 10 syns den var så kul at hun støvsuger hver dag.

Den tar smulene på gulvet, da er jeg fornøyd. Og trappa, så jeg slipper å bære den store mens jeg støvsuger. Til resten av kåken er det sværingen som brukes.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 20:24   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppladbar støvsuger

Vi har en Black & Decker håndstøvsuger
som ligner på denne

Jeg har hatt flere forskjellige(bla på jobb) og vi har vært mest fornøyd med Black & Decker.
Den suger godt.

Til jul fikk vi denne

Men den kan ikke settes fast på veggen og vi har byttet den.
Har ikke prøvd effekten.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-12, 21:17   #8
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Oppladbar støvsuger

Jeg har en electrolux ergorapido. Har hatt den i et par år nå. Den suger ikke så veldig bra, men duger til å ta litt smuler på kjøkkengulvet. Og det hender jeg fyker over leiligheten med den, men har jo annen støvsuger i tillegg.
Sønnen min elsker å bruke den. Han bruker forsåvidt den store også, men den blir gjerne litt stor og tung for en 7-åring. Så den lille er kjekk å ha

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no