Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Al Forno, Stavanger (evt tips til kaféer)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-12, 22:28   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Al Forno, Stavanger (evt tips til kaféer)

Noen som vet om det er spiseplikt der eller om det går greit dersom man kun bestiller drikke/dessert? Tenker å arrangere en liten sammenkomst der, men hadde håpet jeg slapp å ringe dem for å spørre om dette. (Kan godt tenkes at det blir bestilt mat, men greit å vite om det er et must.)

Tar ellers imot tips til gode kaféer som egner seg til møtested for en liten gruppe (uten at jeg aner størrelsen, men ca 3-10 stk) i Stavanger sentrum som er lett å finne frem til.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 22:32   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Al Forno, Stavanger (evt tips til kaféer)

Er Al Forno den som ligger rett ved Veslefrikk? Var der i sommer, fikk ikke følelsen av noe som helst plikt. Få folk og god mat i alle fall.

Sting er et greit sted synes jeg, var i alle fall det før. God mat og rimelig. Lett å finne er det også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 22:39   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Al Forno, Stavanger (evt tips til kaféer)

Al Forno i Stavanger er koselig, Al Forno i Sandnes er restauranten fra helvete. Drittplass.
Min italienske svigerfar var forresten helt sjokkert da vi var der for noen år siden og han bestilte en "quattro stagione"-pizza og fikk alt fyllet plassert over hele pizzaen (den skal jo deles i 4 med forskjellig fyll på hver del). Noe sånt hadde han aldri opplevd, skandale.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 22:50   #4
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Al Forno, Stavanger (evt tips til kaféer)

Ja, jeg er veldig glad i Al Forno i Stavanger (Skagen) og har spist der flere ganger. Men jeg vet ikke om det er greit for dem at jeg bestiller bord til en gruppe når jeg ikke vet om noen skal spise dersom det evt er spiseplikt der. De gangene jeg har vært der har det ofte vært nesten fullt (selv på hverdagene, men kanskje dette bare var i sommer) og da er jeg redd de vil foretrekke spisende kunder i stedet for (selvsagt). Men jeg får vel bare bestille noe mat, jeg da, slik at vi er sikret.

Sting var et godt forslag, men jeg liker Al Forno mye bedre (bl.a. pga dessertene ).

Takk for svar!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 23:09   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Al Forno, Stavanger (evt tips til kaféer)

Tviler på at de har spiseplikt, dessert og kaffe er jo også mat.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 21:04   #6
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Al Forno, Stavanger (evt tips til kaféer)

Takk! Da ble det Al Forno. Skal arrangere treff for ufrivillig barnløse i regi av Ønskebarn, har du lyst til å komme, millact? (Og andre i den gruppen også, selvsagt.)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 22:38   #7
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Al Forno, Stavanger (evt tips til kaféer)

Jeg satser på å komme jeg Odelia. (Men da får du danse bursdagsdansen for meg altså! )

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 22:31   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Al Forno, Stavanger (evt tips til kaféer)

Det hadde vært hyggelig, må se om jeg kan få det til. Sender du meg en PM?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 10:05   #9
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Al Forno, Stavanger (evt tips til kaféer)

Will do

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no