Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Jeg klarte ikke teorien i dag!

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-09, 20:59   #1
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Jeg klarte ikke teorien i dag!

buuuuu.....
jeg har lest og lest,, både på norsk og engelsk... hadde med spansk ordbok med og, men det var veldig lite hjelp!
Er det noen med tips her? Skal ta den en gang til om to uker!!! Help!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:04   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: jeg klarte ikke teorien idag!

Ikke gå tilbake og "rett" på alle oppgavene. Ikke bruk for lang tid på en oppgave. Noter ned oppgavenr hvis det er noen oppgavene du ikek skjønner. Gå tilbake etter du har svart på resten av oppgavene og kun forandre på den.

Ta noen teoriprøver på nett. Det er god trening.

Lykke til neste gang. Du klarer det nok snart skal du se.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:23   #3
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Jeg klarte ikke teorien i dag!

Tusen takk,, jeg har prøve meg på den nett siden men kun den som er gratis men nå skal ta den man må betaler.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:27   #4
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg klarte ikke teorien i dag!

Det er stort sett sunn fornuft, ikke forsøk å husk hva som er riktig ut fra det du har lest men heller hva som er naturlig å gjøre dersom du står i situasjonen selv.

__________________
HARIBO MACHT KINDER FROH UND ERWACHSENE EBENSO
pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:32   #5
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg klarte ikke teorien i dag!

For en som ikke har norsk som morsmål er det svært vanskelig å få til teoritesten på første forsøk. Øv deg på den siden hvor man må betale litt, ta testen igjen, og hvis det ikke går på tre forsøk tror jeg du har rett på muntlig prøve. Spør kjørelæreren din om det.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:40   #6
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg klarte ikke teorien i dag!

Mitt tips er å ta de teoriprøvene man kan ta på nett. Jeg tok først de som var gratis, og når jeg begynte å få bra resultater der, tok jeg betal-versjonen, som er litt bedre. Leste også pensum, men tror jeg fikk mere utbytte av testene på nett- de er skrevet i samme stil som spm. du får på teoriprøven og da er det lettere å gjenkjenne det det blir spurt etter

Gratis:
http://www.prove.no/
http://www.teoritester.no/
Anbefaler også skilttest

Gratis og betaling:
http://www.teoriprover.no/

Lykke til!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:56   #7
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg klarte ikke teorien i dag!

Kjøp øvingsboka som høyrer til Teoriboka og gjer oppgavene der. Og prøv internett-testane!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 22:04   #8
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Jeg klarte ikke teorien i dag!

bøker har jeg også, har nesten øversetet de på spansk!!! men som gajamor sier det er ikke lett uanset hvor "bra" jeg er på norsk. Der er ikke lett å forstå de lure sporsmål.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 22:07   #9
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg klarte ikke teorien i dag!

Vil det fungere bedre for deg å ta den muntlig? Jeg kjenner folk med lese- og skrivevansker f.eks som har fått tatt den muntlig. Men det er kanskje ikke noe lettere for deg?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no