Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Drunk octopus wants to fight

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 00:54   #21
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drunk octopus wants to fight

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Har dere sett denne sida på Facebook? Hysterisk mange morsomme

Ja, den er fantastisk. Akkurat nå flirer jeg mest av "Nørd lærer naken dame å spinne".

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 07:53   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drunk octopus wants to fight

Absurdgalleriet er geniale greier!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 12:26   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drunk octopus wants to fight

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg elsker den der, og ler like godt hver gang den dukker opp på newsfeeden min., Jeg vurderer sterkt å printe ut det bilde å ha det på magnettavla mi på kontoret kjenner jeg. Jeg trenger litt positiv oppmuntring der for tiden altså.

Jeg har gjort det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 12:57   #24
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drunk octopus wants to fight

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har gjort det.

Jeg og. Nå nettopp. Jeg blir altså ikke lei.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 13:00   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drunk octopus wants to fight

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg og. Nå nettopp. Jeg blir altså ikke lei.

Fikk du også kollegaene dine til å le?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 13:02   #26
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drunk octopus wants to fight

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Fikk du også kollegaene dine til å le?

Ja, spesielt sjefen min som akkurat kom innom selv om han ikke skulle vært her. Han var nemlig på sykehuset i går og fikk brukket opp håndleddet fordi han hadde et brudd som har grodd skjevt. Følte definitivt at det fikk sin misjon da ja.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 14:23   #27
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drunk octopus wants to fight

Jeg skal kopiere det. Jeg MÅ bare ha en sånn knagg, også skal jeg tagge på veggen!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no