Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-18, 23:41   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Ja, der er jeg godt vant, men ikke på kjedebutikker i kjøpesenter, må jeg innrømme.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 00:35   #62
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Så flott, Devine! Den bikinien er kjempefin Ja, jeg ble så utrolig overrasket over den fantastiske servicen og kompetansen at jeg nå kun går til akkurat den butikken. Siden den er litt utenfor min radius, så ringte jeg for å høre hva de hadde (var litt off season for badetøy) slik at jeg ikke dro på bomtur. Ble møtt av en fantastisk dame som noterte mine størrelser, og ringte meg opp igjen etter hun hadde saumfart lageret samt fått levert et par fra en annen butikk I tillegg så sa hun "Jeg henger av alle disse til deg. Men ikke kom i ettermiddag, vent til i morgen - da har vi supersalg!" Og det var før hun i det hele tatt hadde møtt meg! Signerer Candy på ærligheten fra personalet også

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-18, 01:08   #63
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Slenger inn en brukt flere tusen kroner ( ikke nå) på Change Strømmen storsenter og Triaden ved kjøp av både undertøy og badetøy nettopp pga super service.
Triumph på Metro har og godt utvalg og superservice.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-18, 14:28   #64
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, det er selvsagt lov. Jeg synes det er litt kjipt med dem som helt kynisk går til butikker for å få hjelp, uten å ha til hensikt å kjøpe der i det hele tatt, og så bestille på nett, men det er jo en annen greie.

Selv klarer jeg ikke å få det til å lønne seg, og jeg vil at spesialbutikker skal overleve, så jeg prioriterer det. Men nå bestilte jeg faktisk en fra Zalando. En femmer sier at den går i retur.

... og tadatadam! Den var for liten. Samme størrelse som jeg har brukt i 30 år. Jarra.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 14:58   #65
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

La Lina i Ullevålsveien.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no