Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

J%¤##"# forbanna!!!

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-09, 09:03   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

J%¤##"# forbanna!!!

Ref til denne tråden http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=46842
Brann i setet.

Skjedde for 1,5 år siden i førersetet og jammen skjedde det igjen i dag i passasjersetet. Det var gjort på under et minutt fra setevarmer ble skrudd på til det brant. Sønnen min på 15 år satt i setet. Heldigvis hadde minsten vannflaske med vann på SFO , så jeg fikk helt på vann. Men nå er det hull i setet og veldig vått.
Jeg er så drittlei at slike ting skjer.
Har ringt til forhandleren, og gå ganske kort beskjed.
De finner et menneske som kan ordne opp uten diskusjoner. Bilen er 3,5 år gammel. De fikk reg.nr. og får søke opp historikken før de ringer. Om jeg skal i den minste diskusjon går jeg rett til advokat dene gangen.
Kjenner at det bokstavelig talt koker i topplokket nå her.
For en mandag.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:16   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Oi, skjønner deg godt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:16   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Oi!
En ting er at det skjer en gang, men når det skjer andre gangen!
Enda godt det gikk bra og at dere fikk slokket den med en gang.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:28   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

I alle dager!
Dette er jo garantisak. Men jeg tror faktisk ikke jeg ville hatt den bilen mer kjenner jeg altså.

  Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:31   #5
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Hjelp, så skummelt!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:31   #6
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Ekkelt!!! Ville også satt ned foten og fått en annen bil...

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:48   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Oi! Hvorfor skjedde det da? Setevarmerne? (Og, i så fall - er det lurt å helle på vann? Sånn for å være etterpåklok...)

Men shit, altså!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:52   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Så skremmende.

Jeg tror ikke jeg hadde følt meg trygg på den bilen igjen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:54   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Ja.

Det er gangavstand til SFO, og dette skjedde utrolig raskt. Skremmende.
Heldig at minsten hadde med vannflaske denne dagen. Ikke alltid han har med den. Det som er skremmende er at fra det begynner å bli overopphetet i ledningene/koblingen til det gløder og det kommer flammer, skjer uhyggelig raskt.


Men nå har jeg snakket med BMW. De la seg helt flate, jeg får leiebil og de ordner dette uten diskusjoner. Heldigvis. Hadde ikke orket en ny runde med det.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:55   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Kjempereklame for BMW forresten.
Står på SFO, alle dører oppe, unger grinende på utsiden og det stinker brent.

Polyanna, jeg måtte bare få slukket det. Hadde ingen andre hjelpemidler som minislukkeapparat eller annet tilgjengelig. Det var flammer nemlig.

Smilefjes og dere andre som ikke ville hatt bilen mer, jeg er der jeg også nå kjenner jeg.
Det får bli en diskusjon med forhandler. Jeg har tatt den diskusjonen en gang tidligere da jeg kjøpte en VW Golf hvor hele motorfestet var i ferd med å ryke bare 3-4 måneder etter at jeg kjøpte bilen. Og den var da fire år gammel. Endte med at de tok den tilbake. For det jeg betalte for den selvsagt.

Har lav terskel i dag. Sønnen min satt tross alt i setet, og jeg virkelig sinna nå. Men mest lyst til å bare grine nesten.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 10:01   #11
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!



Skjønner godt at du har mest lyst til å grine.

Skremmende opplevelse, og jeg skjønner godt at det ikke frister å kjøre den bilen igjen ja.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 10:02   #12
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Det er forøvrig relativt kosher å slukke en elektrisk brann med vann. Har man pulver så bruker man det, men har man ikke så bruker man vann. Det skal høye spenninger til før det er et særlig problem.

  Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 10:03   #13
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Skjønner deg veldig godt!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 10:21   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Ah, da vet jeg det. Uansett: og

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 10:25   #15
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Uffda!! Skjønner godt at du er forbanna ja. Men en ting skal BMW ha, de pleier å rydde opp etter seg.

Men jeg hadde byttet bil om dette hadde skjedd oss. En gang, greit. To ganger, ny bil.

Vi hadde noe småpjusk med vår X3 også, men vi hadde aldri brann i setene. Vi byttet inn vår i sommer, så nå kjører jeg en liten 318d. Litt rart med mindre plass, men farta og veigrepet er en del bedre.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 10:31   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Uffda!! Skjønner godt at du er forbanna ja. Men en ting skal BMW ha, de pleier å rydde opp etter seg.

Men jeg hadde byttet bil om dette hadde skjedd oss. En gang, greit. To ganger, ny bil.

Vi hadde noe småpjusk med vår X3 også, men vi hadde aldri brann i setene. Vi byttet inn vår i sommer, så nå kjører jeg en liten 318d. Litt rart med mindre plass, men farta og veigrepet er en del bedre.

Hadde en 116i før jeg byttet til X3. Mest lyst på en slik du har igjen nå.
Har du forresten stasjonsvogn?

Jeg har hatt noe annet pjusk med min også, stereoanlegget og en sensor. Alt har gått på garanti, men det er liksom en grunn til at man kjøper såpass ny bil da. At den skal være driftsikker. Harfull forståelse for at ting kan skje, mye elektronikk på biler, men dog.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:07   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:09   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Å fy fela så skummelt.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:48   #19
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:58   #20
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: J%¤##"# forbanna!!!

Oi, skjedde det igjen.
Er det mulig, husker godt sistgang det skjedde deg.
Bra de ordner opp, igjen...

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no