Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bilder her inne

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-23, 10:37   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Bilder her inne

Har spurt om det før, får det ikke til. Jeg vil legge inn bilder, hvordan?!?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-11-23, 10:42   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder her inne

Du kan laste dem opp som vedlegg ved å klikke på «Behandle vedlegg» under innlegget.

Hvis du vil ha dem i innlegget, må de allerede ligge på en nettside, og så må du kopiere adressen (URL-en) til bildet. Så kan du klikke på bildeikonet og lime inn adressen der. Eller skrive taggene [img] [/img] rundt adressen.

NB: Det er URL-en til selve bildet, ikke til siden det ligger på. Man får typisk opp denne ved å høyreklikke på bildet og velge «kopier bildeadresse» (eller hva det nå heter på norsk), hvis man er på desktop. På mobil kan man holde fingeren på bildet og velge «åpne i ny fane» og så kopiere URL-en til den nye fanen. Typisk skal URL-en slutte med en bildefiltype, for eksempel .jpg.


Var dette forståelig? Jeg kan forklare grundigere.


(Protip: Det er mulig å laste det opp som vedlegg, klikke på vedlegget så du får det opp i eget vindu, og så kopiere adressen derfra. Så kan du slette vedlegget og lime inn adressen i stedet.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 20-11-23 kl 10:47.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-23, 10:54   #3
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder her inne

Takk, da skal jeg prøve det senere i dag.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no