Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen (Dagbladet / BA)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-07, 11:15   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Abdelmajid som sa at fredagsbønnen skulle legges til Torgalmeningen, er selv politiker... Og kjent for å være en liten spøkefugl...

Det blir vel som han SV-politikeren - og muslimen - i Drammen som foreslo å legge en sentralmoske på Homennokken - et av de mest "helligste" grøntområdene i Drammen for tiden...

Det var en spøk - med undertone - og folk bet på. Fy søren så mye rasistisk gruff som er kommet opp etter dette!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 11:16   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Og Vidar Kleppe er enig med tullingen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155910

Jeg sier ofte at om FrP kommer i regjering kommer jeg til å søke politisk asyl i Sverige, det er ikke dermed sagt at jeg kommer til å gjøre det.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 11:25   #23
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Og Vidar Kleppe er enig med tullingen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155910

Jeg sier ofte at om FrP kommer i regjering kommer jeg til å søke politisk asyl i Sverige, det er ikke dermed sagt at jeg kommer til å gjøre det.

Jeg har også flere ganger sagt at om Frp kommer i regjeringsposisjon, så emigrerer jeg, men det kan jo hende at de må begynne å bli ansvarlige de også, og svelge en haug med kameler, slik Sv gjør, der hoster de jo kamelhår hele tiden

Det som i grunnen er festligst er at et så intolerant parti kan kalle seg Demokratene. Hallo! Tror de glemte en parantes med "for hvite nordmenn" bak partinavnet..

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 11:29   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Den saken her er jo bare tåpelig. Alle parter oppfører seg barnslig her, synes nå jeg.
Hva med å oppføre seg som voksne mennesker?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 11:51   #25
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det blir vel som han SV-politikeren - og muslimen - i Drammen som foreslo å legge en sentralmoske på Homennokken - et av de mest "helligste" grøntområdene i Drammen for tiden...

Det var en spøk - med undertone - og folk bet på. Fy søren så mye rasistisk gruff som er kommet opp etter dette!

Åh, har Yusuf Gilani vært ute og slengt med leppa igjen? Hehehe...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 12:17   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Åh, har Yusuf Gilani vært ute og slengt med leppa igjen? Hehehe...

Jepp - og jeg skjønner knapt at mannen våger, for han fikk jammen meg ertet på seg både muslimer og ikke-muslimer denne gangen.

I Drammen er det visst ganske stor strid innad mellom et par muslimske grupper - og de ville ha seg frabedt - ellers takk - å måtte be i samme moske, ja! I samme slengen kastet kristne seg på hylekoret - de er jo så livredde for evt. å høre en fredagsbønn over høyttaler i byen, vet du...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 12:26   #27
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Fordi å feire jul er en religiøs handling vel.

Ja, det er en religiøs handling, men jeg tror ikke at det vil få betydning i form av reaksjoner overfor tradisjonelle norske handlinger, for de kan settes i sammenheng med norske lover...stat og kirke hånd i hånd.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 12:28   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Skal man le eller grine når man leser sånn? Stakkarsen er ikke smart nok til å se at han dummer seg fullstendig ut heller. Synes jeg ser hele toralmenningen full av svinelabber og grisehyl

Jeg ser faktisk ikke for meg Torgalmeninningen brukt til fredagsbønn heller, og tror som Nabbe, at dette var mer som et humoristisk utspill/reaksjon på at det går litt tregt med ønskene om egen moské.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 12:30   #29
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Og Vidar Kleppe er enig med tullingen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=155910

Jeg sier ofte at om FrP kommer i regjering kommer jeg til å søke politisk asyl i Sverige, det er ikke dermed sagt at jeg kommer til å gjøre det.


... Har Vidar Kleppe har han fortsatt noe med Frp å gjøre ettersom du blander Vidar Kleppe og Frp her?
Jeg trodde Vidar Kleppe var kastet ut av Frp for lenge verden siden jeg.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 12:31   #30
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

En tydelig undervurdering når en ikke skjønner at dette tydeligvis er en som tar situasjonen litt på kornet.

Det å sammenlikne det med tyskernes okkupasjon av Norge er bare hårreisende.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 12:32   #31
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Jeg har også flere ganger sagt at om Frp kommer i regjeringsposisjon, så emigrerer jeg, men det kan jo hende at de må begynne å bli ansvarlige de også, og svelge en haug med kameler, slik Sv gjør, der hoster de jo kamelhår hele tiden

Da kan du nok bare begynne å pakke.... Etter neste valg kommer FrP i regjering, er jeg rimelig sikker på.

Eller du kan velge å bli - og kose deg med at FrP politikere som ror og svelger kameler....

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 12:34   #32
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

... Har Vidar Kleppe har han fortsatt noe med Frp å gjøre ettersom du blander Vidar Kleppe og Frp her?
Jeg trodde Vidar Kleppe var kastet ut av Frp for lenge verden siden jeg.....

Neineinei. Jeg hadde luft mellom setningene mine for de handlet om to forskjellige ting.
Den ene handlet om hva Vidar Kleppe sa, den andre om at man ikke nødvendigvis mener det man sier.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 12:39   #33
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

... Har Vidar Kleppe har han fortsatt noe med Frp å gjøre ettersom du blander Vidar Kleppe og Frp her?
Jeg trodde Vidar Kleppe var kastet ut av Frp for lenge verden siden jeg.....

Nå var "tullingen" ikke FrP-er heller da... Han hadde emigrert til Demokratene, og der er vel Vidar Kleppe også. Eller?

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 13:22   #34
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Åh, har Yusuf Gilani vært ute og slengt med leppa igjen? Hehehe...

Nei, det var vel Sadi Emeci (SV) som kom med utspillet. Han fikk forøvrig mye pepper av andre muslimer i byen når han uttalte at bortgjemte moskéer var grobunn for fundamentalisme. AP-politiker Iqbal Bhatti klapset faktisk til ham i ansiktet i et (bystyre?)-møte.

Yosuf Gilani (AP) uttrykte følgende: "I tillegg er det så mange forskjellige trosretninger innen islam at det blir vanskelig å forene de i en moské", konkluderer den tidligere lederen for Drammen innvandrerråd.


Yosuf og Lavrans (FrP) har jeg forøvrig møtt sammen på byen flere ganger, hehe.

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 13:26   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Men jeg lurer litt da - etter å ha lest at i en spørreundersøkelse var 85% av Bergens innbyggere i mot et muslimsk bønnemøte på Torgalmenningen:

Hva i all verden er de så redde for?

Ville det blitt samme oppstyret om en kristen menighet en søndag fant ut de skulle holde gudstjeneste på torget?

Hvorfor ikke det, tro?

Er vi virkelig så livredde for Islam her i landet at vi ikke tåler å se muslimske mennesker i bønn?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 13:33   #36
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Men jeg lurer litt da - etter å ha lest at i en spørreundersøkelse var 85% av Bergens innbyggere i mot et muslimsk bønnemøte på Torgalmenningen:

Hva i all verden er de så redde for?

Ville det blitt samme oppstyret om en kristen menighet en søndag fant ut de skulle holde gudstjeneste på torget?

Hvorfor ikke det, tro?

Er vi virkelig så livredde for Islam her i landet at vi ikke tåler å se muslimske mennesker i bønn?

Jeg tror ikke det ville blitt samme oppstyr om en kristen menighet ville holdt gudstjeneste på torget, nei. Kanskje av samme grunn som at det ikke ville ha blitt oppstyr dersom muslimene gjorde det samme i et "muslimsk" land? Tror nok de hadde reagert mer på kristen halleluja midt i "det aller helligste" .

Bare tenker: Er forøvrig kommunene pålagt å skaffe lokaler tilveie for menigheter (uansett trosretning)??

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 15:43   #37
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Men jeg lurer litt da - etter å ha lest at i en spørreundersøkelse var 85% av Bergens innbyggere i mot et muslimsk bønnemøte på Torgalmenningen:

Hva i all verden er de så redde for?

Ville det blitt samme oppstyret om en kristen menighet en søndag fant ut de skulle holde gudstjeneste på torget?

Hvorfor ikke det, tro?

Er vi virkelig så livredde for Islam her i landet at vi ikke tåler å se muslimske mennesker i bønn?

Jeg tror vel at folk flest hadde syntes at det var ok som en engangsforeteelse å ha et "bønnemøte" (være seg det var en kristen menigheter eller muslimer som ønsket å holde det), men det overrasker meg virkelig ikke at 85% ikke ønsker at torgalmenningen skal brukes til slike "formål". Til det finnes det nettopp kirker, bedehus, moskéer o.a.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 15:45   #38
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Bare tenker: Er forøvrig kommunene pålagt å skaffe lokaler tilveie for menigheter (uansett trosretning)??

Nei, kun kirker tilhørende den norske stat.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 16:58   #39
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Dette er et av mange idiotiske forslag fra ex-Frp'er nå Demokrat Kenneth Rasmussen.

Jeg har ennå til god å se denne mannen komme med fornuftig og seriøse forslag. Og jeg tviler på at det noen gang kommer til å komme.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 18:30   #40
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen

Mye av skepsisen til bønnerop og bønn, ligger jo i det at mennesker i Norge faktisk tror, seriøst, at vi sier i bønneropet at "ikke-muslimer skal dø" eller "død over ikkemuslimer" eller noe lignende. Jeg har hørt utallige versjoner, men selvsagt er ikke noe, riktig!

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no