Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Flere som gir blaffen i VM på ski?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-11, 12:31   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Flere som gir blaffen i VM på ski?

Langrenn gidder jeg ikke se på. Skjønner ikke hva som er så fascinerende. Bittelitt spenning på slutten kanskje, ellers dødskjedelig.

Skiskyting, derimot, kan jeg se på, men tror ikke jeg har sett et eneste renn i år..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:32   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Jeg har ikke planer om å se noe som helst.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:34   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Gi blaffen? :skingrestemme: Jeg er i kategorien nyreligiøs og har allerede hengt for mye på www.oslo2011.no. Mye av spenningen dreier seg også om arrangementet rundt. Blir det mye liv i sentrum? Blir det parkeringskaos? Må innbyggerene i Holmenkollen fraktes hjem i helikopter pga. kødannelser? Kommer t-banen til å takle befordringsutfordringene?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:40   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Gi blaffen? :skingrestemme: Jeg er i kategorien nyreligiøs og har allerede hengt for mye på www.oslo2011.no. Mye av spenningen dreier seg også om arrangementet rundt. Blir det mye liv i sentrum? Blir det parkeringskaos? Må innbyggerene i Holmenkollen fraktes hjem i helikopter pga. kødannelser? Kommer t-banen til å takle befordringsutfordringene?

Asså - alle de tingene der synes jo jeg også er spennende. Logistikk i stor skala er veldig interessant. Skirenn derimot? Næ.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:41   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Legg til litt dopingjakt og noen pressekonferanser utenfor boksen og så er underholdningen komplett sammen med Gullmedaljene, da.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:42   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Eneste idretten som er gøy å se på på tv, er håndball. Ellers er det gudsjammerlig kjedelig.
Langrenn er gørrkjedelig, og jeg kan egentlig bare tenke meg en eneste sport som er kjedeligere. Langdistanseløp på skøyter.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:42   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har ikke planer om å se noe som helst.



Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Gi blaffen? :skingrestemme: Jeg er i kategorien nyreligiøs og har allerede hengt for mye på www.oslo2011.no. Mye av spenningen dreier seg også om arrangementet rundt. Blir det mye liv i sentrum? Blir det parkeringskaos? Må innbyggerene i Holmenkollen fraktes hjem i helikopter pga. kødannelser? Kommer t-banen til å takle befordringsutfordringene?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:42   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Iskaldt stål på brostein. Jeg kan styre min begeistring.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:43   #9
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Jeg skal sitte klistret når skiskytinga begynner. Langrenn, hopp og kombinert er kjeedelig.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:44   #10
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Jeg gir blaffen, ja. Skisport interesser meg ikke det aller minste.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:45   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Blaffen? VM på ski? På hjemmebane?

:må legge meg litt nedpå:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:46   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Jeg tviler på at jeg kommer til å se annet enn det jeg tilfeldigvis ikke kan unngå å få med meg.

Men vi brukte helga til å mimre gamle VM-sanger, da. Både "Vinterrrr og sne" og "Gullfeber" sto på programmet:


(Kilde: youtube.com)

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:46   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg skal sitte klistret når skiskytinga begynner. Langrenn, hopp og kombinert er kjeedelig.

VM i skiskyting som avholdes i Sibir eller noe sånt?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:48   #14
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Om t-banen kollapser eller om tåka treffer kollen i det hoppinga starter interesserer meg. Jeg syns det er hysterisk festlig at de har bygget en enorm og dyr ny hoppbakke langt oppe i en tåkedott, og det ser jo ikke helt lyst ut på yr for tiden mtp hopprenn og regnvær.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:53   #15
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

VM i skiskyting som avholdes i Sibir eller noe sånt?

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:53   #16
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Savner "Ta sjansen", jeg.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:57   #17
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Jeg har fått med meg at det skal være VM, det er så langt interessen strekker seg for min del. Egentlig så er jeg antipatriot, nordmenn er mye hyggeligere og mindre høy på pæra etter slike greier når det ikke har vært mange norske medaljetakere. Etter Lillehammer 94 var jo hele landet fullstendig ufordragelig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:59   #18
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

Jeg visste ikke det skulle være VM i Oslo en gang. Det sier vel noe om hvor interessert jeg er!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:14   #19
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

...

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:17   #20
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere som gir blaffen i VM på ski?

ingen planer om å se noe som helst. Største bekymringen min er at det kanskje får konsekvenser for Frustrerte frueR??

Jeg skal faktisk til Oslo under VM og, håper det ikke er helt kaos der...

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no