Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Hvor sportsinteressert er du? (1 er uinteressert og 10 er sportsgal)
1 68 35,23%
2 37 19,17%
3 21 10,88%
4 5 2,59%
5 12 6,22%
6 11 5,70%
7 12 6,22%
8 14 7,25%
9 5 2,59%
10 8 4,15%
Deltakere: 193. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-11, 14:36   #21
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Før, spes fotball så var jeg en 9`er. Men nå er det bare kjedelig.

Men kan godt sitte en hel helg i en hall å se på Judo for det om turbo er ferdig for mange timer siden.Kan og dra på hjemmekamper til et av fotballlagene her.

Men sport på tv er gøøøøøøøøøøøørrrr kjedelig

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 14:38   #22
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Så null er ikkje eit alternativ, altså?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 14:39   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg er 2-3.
Egentlig 1, men jeg kan jobbe meg opp bittelitt entusiasme og interesse om jeg av underlige grunner føler at jeg må.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 14:40   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Så null er ikkje eit alternativ, altså?

Ikke på en skala fra 1 til 10, nei.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 14:46   #25
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

....


Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:00.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 14:53   #26
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

1, men skulle gjerne stemt 0.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 14:59   #27
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Tja.. Rundt en femmer kanskje? Jeg er veldig glad i vintersport, men sånt som foregår om sommeren er jeg litt mindre interessert i. Jeg ser gjerne på fotball "live", men ikke på TV. Håndball kan jeg godt se på TV, men det er ikke krise om jeg ikke får sett det. Rugby er også gøy live, men kjipt på TV.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:11   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Klar ener. Jeg ser aldri sport på tv. Den eneste sportsinteressen jeg klarer å presse fram er når det er egne barn på banen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:14   #29
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg svarte 5, føler jeg er sånn midt-på-treet interessert.

Store mesterskap som OL, VM og EM syns jeg det er moro å følge med på om vi har muligheter for gode plasseringer og jeg følger med på fotball- og ishockeyseriene litt dann og vann.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:25   #30
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Veldig klar 1.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:29   #31
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Vanskelig, tok 7, siden jeg ser mye under OL og VM, men helst vinteridrett. Ser fotball om det er VM eller EM, men ikke ellers. Bortsett fra noen kvalifiseringskamper for Norge. Kan godt følge med på Tour de France også, men det går litt opp og ned med interessen.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.

Sist redigert av Teflona : 23-02-11 kl 15:34.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:29   #32
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Den eneste årsaken til at jeg klarer meg gjennom en del spørrespill er at de ofte slår sammen sport og underholdning eller fritid.

Det er særlig sport på TV jeg har lagt for hat. Hva folk velger å drive med uten å informere meg om det, er (nesten) samme for meg. :raus:

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:30   #33
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg er direkte fiendtlig innstilt til å utøve noe som i det hele tatt kan minne om lagidrett selv.

Som tilskuer er jeg generelt likegyldig til alt av idrett.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:35   #34
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

En 10 når det kommer til skisport, spesielt langrenn . Ellers er turn veldig artig å se på, noe det desverre er altfor lite av . Sykling er også spennende, men er nok ikke en 10`er der.

Fotball synes jeg er kjempekjedelig, håndball er spennende en gang i blandt.

Langrenn og skiskyting er klare favoritter

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:43   #35
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Maks 3. Jeg er mye mer interessert i å trene selv enn å se på at andre gjør det.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:44   #36
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg krysset av på en sekser. Før barn var det sikkert oppe i åtte. Jeg liker å se langrenn, skiskyting, turn,kunstløp, fotball-vm og em, sprangriding og noen alpine grener.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:54   #37
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Kommer ann på hvilken idrett det er snakk om. Fotball er ikke spesielt morsomt syntes jeg - hvis ikke det er LSK som spiller. Noen former for langrennssport og kvinnehåndball kan få hjertet til å hamre litt hardere. Så tja - jeg tror jeg kvalifiserer til en 4'er..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 15:58   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg er forresten gift med en 10-er. Han leser sport i tre aviser, nettavisene, også de britiske og svenske, norsk text tv, svensk text tv. + vanlige sportssendinger på tv. Han er opptatt av fotball, ski og Tour de France, sånn grovt sett. Ja og friidretts VM og EM og sånn. OL og VM og mesterskap.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:14   #39
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

2 fordi jeg kan holde ut å se innspurten på langrenn ol. OM en normann eller lag vinner eller tryner totalt. Tåler alltid å se Lyn tape også vet jeg at Oddvar Brå brakk staven og at Kari Trå mangler truse.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:20   #40
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg liker egentlig ikke sport i det hele tatt, men jeg har to fotballgale sønner og har tvingt frem litt entusiasme pga. dem. Nå kan jeg til og med synes det er litt morsomt å se fotball, så lenge det er lag jeg (les: barna) bryr meg om som spiller.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no