Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Hvor sportsinteressert er du? (1 er uinteressert og 10 er sportsgal)
1 68 35,23%
2 37 19,17%
3 21 10,88%
4 5 2,59%
5 12 6,22%
6 11 5,70%
7 12 6,22%
8 14 7,25%
9 5 2,59%
10 8 4,15%
Deltakere: 193. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-11, 16:26   #41
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg er totalt uinteressert i sport med ett unntak; riding/hestesport.
Ser gjerne på sprang, feltritt, dressur eller til og med kjøring en sjelden gang når det sendes på Eurosport.
Alt annet får meg til å gjespe og klage.
Gammel hestejente ja.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:30   #42
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Det er særlig sport på TV jeg har lagt for hat. Hva folk velger å drive med uten å informere meg om det, er (nesten) samme for meg. :raus:

Ja, ikke sant? Sportsidiotene har egne programmer, kan de ikke bare holde seg der? Nyhetene blir ofte: utenriks, sport, innenriks, sport, været, og SÅ kommer den delen som heter sport. Og etter sporten, da er det gjerne et sportsprogram. 4-4-2, foreksempel. Som faktisk ikke handler om matematikk.

Radioen er enda verre. De har én kanal som heter Alltid Sport, og en som heter Alltid Nyheter. Men hva hører man når man slår på alltid nyheter? La meg gi deg et hint; det er ikke nyheter.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:36   #43
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Ca. hvert tredje OL ser jeg friprogrammet i kunstløp for kvinner. Gjør det meg til en 2-er da?

Neisj, jeg krysset av på 1 likevel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:37   #44
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Ja, også ser jeg en fotballkamp på TV hvert 25 år. :har statistikken helt klar:

Jeg burde definitivt krysset av på en 2-er.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:37   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jammen, det kommer jo an på sporten!

Langrenn er et gjesp, fotball er gøy.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:38   #46
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg er en toer. Jeg er totalt uinteressert, men ikke fiendtlig.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:43   #47
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Nier. Og er gift med en ener. Øl og pottitgull til mor, med andre ord.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 16:57   #48
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

1 tipper jeg, men jeg liker sprangridning/ dressur. Ser ikke så mye på da allikevel, men jeg liker det.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 17:04   #49
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg skal på mitt femte sykkel-VM i september.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 17:13   #50
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg er nok en 10'r! Kanskje ikke når det gjelder all sport, for jeg ser minimalt av cricket, synkronsvømming, bob, aking og sjakk.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 17:17   #51
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Den eneste årsaken til at jeg klarer meg gjennom en del spørrespill er at de ofte slår sammen sport og underholdning eller fritid.

Det er særlig sport på TV jeg har lagt for hat. Hva folk velger å drive med uten å informere meg om det, er (nesten) samme for meg. :raus:

Støttes fullt og helt. Jeg stemte likevel 2, siden jeg har en hang til dressur og curling. Nå sender de sørgelig lite dressur på tv, så det slipper jeg jo å bruke tid på, heldigvis. (Jeg er gammel dressurhestpasser/hang around og kjenner fortsatt flinke folk som holder på.) Curling har jeg faktisk sittet oppe og sett på noen ganger, litt fordi presisjonen fascinerer meg, mest fordi jeg vil være sær. Sånn sett blei den sporten litt ødelagt etter at curlinggutta fikk seg nye bukser og trakk masse oppmerksomhet.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 17:53   #52
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Sju

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:05   #53
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Satte en 7ér. Jeg synes sport er gøy! VM, EM, OL and so on er kult å følge med på, men er ikke altetende mht type idrett. Synes det er gøy å følge mesterskap, cuper og konkurranser i fotball, håndball, langrenn, hopp, turn, friidrett og diverse annet, men er ikke så hektet/har ikke tid til å systematisk følge med på tabeller, resultateter og tider altså.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:06   #54
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg er ganske sportsinteressert, men ikke i all sport. Svarte derfor 6. Gleder meg til VM i Holmenkollen

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:07   #55
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Det kommer helt an på hva.
Jeg digger vintersport og handball

Men ser aldri fotball og sykling feks.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:15   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg skrev 2, for det hender jeg ser på X-games om jeg tilfeldigvis svitsjer innom. Det kunne jeg oppsøkt og sett i virkeligheten også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:20   #57
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg er en soleklar 1-er, men jeg har nok vært kanskje en 2 eller 3 tidligere, antakelig på grunn av sosial konformitet eller massehysteri.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:22   #58
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg er en ener. Jeg tror faktisk at jeg totalt mangler interesse for sport. ( i yngre dager likte jeg isdans, men det var jo på grunn av de fine kjolene, ikke pga sporten)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:44   #59
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Har den skalaen negative verdier? Neida, jeg er nok sånn pittelitt interressert i enkelte typer sport. Og totalt uinterressert ellers. Ja, og så kan jeg bli litt mer interressert hvis det er OL og Norge gjør det bra. Jeg stemte 2.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 19:09   #60
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sportsinteressert er du på en skala fra 1 til 10 (der 1 er uinteressert)?

Jeg er en ener.
Jeg er faktisk så uinteressert at jeg ikke visste at det var sånn åpningsgreie i dag engang.

Jeg skjønner rett og slett ikke poenget jeg.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no