Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Jeg skal kjøpe meg sykkel!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-11, 13:15   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal kjøpe meg sykkel!

Jeg skal kjøpe meg sykkel - da med mål og sykle til/fra jobb - dvs 2,5 mil pr dag - 25 % av turen er ren nedoverbakke (og klart oppoverbakke på vei hjem)

Noen sykkelmennesker som har tanker om hva man skal legge i en sykkel og hva man bør ha som er bra å ha?

Jeg ønsker egentlig skivebremser - og vet at jeg da må ha hydrauliske for at det skal være noe fornuft i dem - i tillegg vet jeg ikke om jeg er opptatt av dempegafler - jeg skal primært sett sykle på asfalt.

jeg er og opptatt av at merket skal være kjent slik at jeg kan få kjøpt deler.

Prisklasse? tja 5000-ish?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 13:18   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg sykkel!

Ville valgt hybrid uten dempegaffel, fordi de er bedre jo dyrere, og krever vedlikehold. Ekstra vekt er det også. De jeg ønsker meg, koster 7000,- .

Gode merker, valg vil være Trek, Diamant, Nakamura og Merida. Mange liker DBS, men de bruker å være tyngre enn de andre, og det er ikke heldig.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 13:36   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg sykkel!

Jeg har "forelsket" meg i en fra GT. GT Transeo 2.0 disc

Vel, jeg har sykkelmann i nær omgangskrets, så jeg får suge til meg alt av kunnskap.

Jeg har nå en 10 år gammel Merida Matts sport (+ noen bokstaver bak her) Den er i grei form ennå, men har byttet bakhjul på den etter at den ble stjelt og sykkeltyven endte opp i en bilulykke på vei hjem (Det straffer seg å være tjuv)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 14:10   #4
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg sykkel!

Det viktigste er egentlig at du prøver sykkelen og er fornøyd med sittestillingen. Det varierer en del fra sykkel til sykkel. Fuji gir deg veldig mye for pengene.

Personlig ville jeg valgt med dempegaffel, men valgt en som kan låses eller i hvert fall reguleres i slaglengden. Det er veldig greit og ha.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 17:14   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe meg sykkel!

En av avdelingene våre monterer sykler for alle byens sportsbutikker, så jeg har nok av prøvemuligheter, for å si det sånn

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no