Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Korleis er bruken av syltetøy til dine barn?
Brukar berre syltetøy til spesielle dagar / anledningar 38 36,89%
Brukar berre lettsyltetøy til spesielle dagar / anledningar 20 19,42%
Stort sett fri bruk av syltetøy 19 18,45%
Stort sett fri bruk av lettsyltetøy 9 8,74%
Og sidan eg alltid lagar teite pollar; er er ein "annet". Spesifiser og kjeft på meg. 17 16,50%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-07, 20:39   #41
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Svarte annet, vi har sjelden syltetøy i hus. Når vi har så får han det en sjelden gang, men det er ingen hit hos han.

På sammen måte som at nugatti, som han fikk smake for første gang nå i ferien, heller ikke var noen hit, han så boksen og sa kake og jeg tror han ble litt skuffet over at det faktisk var brød under.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 20:56   #42
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Her går det bare i proteinpålegg som grov leverpostein, hamburgerrygg, servelat og fårepølse... ja og så får lillesøster Tahini siden den inneholder mye kalsium og hun ikke får melkeprodukter.

De spiser likevel mye bær.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 21:09   #43
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Hvorfor ser jeg ikke svarene selv om jeg har stemt? :klørihodet:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 21:29   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Prinsen er ikke så glad i syltetøy, så de sjeldne gangene han vil ha, får ha. Han får jo prim, og det er jo sinnsyke mengder sukker i det også. (heller ikke det hele tiden, selvfølgelig)


Jeg spiser av og til brød med syltetøy - enten Nora 100 % (som ikke er søtet med sukker, men med fruktkonsentrat.

Ellers er det hervik. Det er det beste syltetøyet og helt uten konserveringsmiddel. Problemet er at de nærmeste butikkene selger det ikke, og pussig nok er det tiltak og bestille det på nett.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 21:45   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Vi bruker bare sultetøy på vafler; ikke på brødskiva. Mannen spiser overhodet ikke syltetøy (han liker ikke røde bær!), og jeg har aldri brukt det som pålegg.

Men vi er overhodet ikke supersunne. Jeg har hatt et vanvittig sukkersug etter at jeg ble gravid, og har anskaffet nugatti i et desperat forsøk på å bare være begrenset usunn.

Snuppa får dette på brødskive nr 2 lørdag eller søndag. Men jeg vet ikke om helg kvalifiserer til å være spesiell anledning, så jeg har foreløpig ikke stemt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 22:13   #46
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Liker ikke røde bær? Hva er det for no tull?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 22:15   #47
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden :D Syltetøy!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi spiser lite syltetøy, så man kan vel si at det er til spesielle anledninger - som vafler og på pannekaker og slikt. Men skulle man få lyst til å ha det på frokostbrødskiva er det greit, så lenge det ikke bare blir det og hver eneste dag. Har det ikke på matpakka, det blir bare klin.

Vi bruker de der 100% bær-syltetøyene som ikke er tilsatt sukker eller kunstige søtningsstoffer. Hvis ikke glittermamma har vært veldig flink og plukket masse bær og rørt dem med litt for mye sukker. Det hender det også.

Stort sånn er det her også. Men jeg bruker nok heller litt for lite sukker, så det er bare jeg som liker det

  Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 22:21   #48
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

av mannen til Tjorven. Liker han blåbær som er røde bær forkledt som blå?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 22:43   #49
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Vi har svært sjelden syltetøy, da ingen av oss spiser det på brødskiver. Junior har tydeligvis fått det noen ganger i barnehagen og skryter av at det er så godt, men når han får tilbud om syltetøy f.eks hos farmor så vil han ikke ha det

Bringebærsyltetøy på vafler er et must!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 22:50   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

av mannen til Tjorven. Liker han blåbær som er røde bær forkledt som blå?

Nei, blåbær defineres også som røde ........ eller han mener ikke at de er røde, men spiser altså ikke blåbær heller.

Han har det etter farmoren sin. Hun spiser heller ikke røde bær. Min mor var veldig redd for at denne rare fobien skulle følge navnet (snuppa er oppkalt etter mannens farmor), så hun startet å fore snuppa med røde bær lenge før jeg fant dette forsvarlig. Til glede for oss alle er snuppa riktig så glad i røde bær.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 22:51   #51
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Ingen av mine liker syltetøy. Så jeg kan vel egentlig ikke gi noe svar.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 23:03   #52
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden :D Syltetøy!

Vi har litt syltetøy i havregrøten i stedet for sukker f.eks, det er frokost for guttungen kanskje tre morgener i uka. Ellers får han på brødskiva en sjelden gang når han ber spesielt om det, f.eks. søndag morgen til barne-tv.
Aldri på matpakka.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 23:11   #53
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden :D Syltetøy!

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg gir naturlig lett syltetøy uten tilsetningsstoffer. Hun får ikke tilbudet så veldig ofte, det er litt bingo når vi har det tilgjengelig. Jeg unngår å ha det med i barnehagen.

Signerer bare jeg, det var jo uansett akkurat det jeg ville skrevet.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 23:51   #54
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Tynt lag med syltetøy til frokost. Oppå skikkelige grovskiver. De er, som meg, ikke så glade i mat om morgenen, men trenger det for å komme i gang. Syltetøy er det som skal til for at de får i seg mat akkurat da.

Bruker Herviks syltetøy. Moderat med sukker og ingen konserveringsmidler.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 23:53   #55
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Liker ikke syltetøy vi, så stemte det siste.

Rørte bær er derimot kjempegodt!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 17:59   #56
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Syltetøy av typen "mer bær, mindre sukker" brukes til frokost hver dag her i huset. Ikke til nistemat, men vil noen ha ei skive til kvelden så får de det også.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 18:09   #57
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Her kan poden av og til få et tynt lag syltetøy på skiva, men det hører til sjedenhetene - han er nemlig ikke spesielt glad i det. Hadde han hatt lyst på det ofte hadde han allikevel ikke fått mye/ofte.
Vi har forøvrig kun hjemmelaget syltetøy i hus. Med passe mye sukker i.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 18:19   #58
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Liker ikke syltetøy vi, så stemte det siste.

Rørte bær er derimot kjempegodt!

Rørte bær regner jeg også som syltetøy.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 18:37   #59
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Liker ikke syltetøy vi, så stemte det siste.

Rørte bær er derimot kjempegodt!

Er ikke syltetøy laget av rørte bær?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 18:39   #60
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er ikke syltetøy laget av rørte bær?

Tror det er mange som bare kaller det "syltetøy" når det er kokt, men jeg er vant til å kalle det syltetøy enten det er kokt eller rørt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no