Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung S III eller Iphone 5?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hvilken mobil bør jeg velge?
Samsung S3 43 56,58%
Iphone 5 32 42,11%
Ingen av delene, en annen som jeg forteller om i tråden 1 1,32%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-12, 22:38   #1
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Samsung S III eller Iphone 5?

Hva bør jeg velge, og hvorfor?

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 22:50   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Jeg velger faktisk en Samsung s3 nå. Har iPhone 4 og vil prøve noe nytt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 22:52   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Samsung, uten tvil.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 22:55   #4
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Samsung uten tvil!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 22:57   #5
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 22:57   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

iPhone. Misunnelig på mannens, og eplefanatiker generelt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:02   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Samsung.
Men det eneste som irriterer meg, er at man ikke får sånne docking-greier (som er bra) til annet enn iPhone! Jeg har ikke musikkanlegg hjemme og det hadde jo vært så sabla enkelt å bare putte telefonen nedi noe sånt. Samsung burde jo lage slike! Er rett før jeg kjøper iPhone bare pga. det. Men jeg vil jo ikke ha iPhone ellers.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:05   #8
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Samsung.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:06   #9
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

iPhone.


:epleinfisert:

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:09   #10
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Samsung, helt klart.

Iphone er bra den også, men så utrolig mye kjedeligere og med langt færre muligheter for eget oppsett enn samsungen.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:13   #11
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Samsung, helt klart.

Iphone er bra den også, men så utrolig mye kjedeligere og med langt færre muligheter for eget oppsett enn samsungen.

Kan du utdype det Carrera?

Jeg har egentlig veldig, veldig veeeeldig lyst på en iphone men det strider mot all min økonomiske fornuft å kjøpe en så dyr telefon.
Har en Lumia 800 nå, og den er jeg så sabla irritert på at jeg må skifte den ut, dermed seiler samsung opp som ett fint alternativ. Saken er at jeg er veldig eplefan og vil helst ha eple.....så kom med gode argumenter her

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:16   #12
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

Kan du utdype det Carrera?

Jeg har egentlig veldig, veldig veeeeldig lyst på en iphone men det strider mot all min økonomiske fornuft å kjøpe en så dyr telefon.
Har en Lumia 800 nå, og den er jeg så sabla irritert på at jeg må skifte den ut, dermed seiler samsung opp som ett fint alternativ. Saken er at jeg er veldig eplefan og vil helst ha eple.....så kom med gode argumenter her

Mest av alt det at jeg er glad i å ha en ryddig desktop på telefonen. På Samsung så kan jeg selv velge hvilke programmer jeg ønsker å ha fremme. resten ligger i en egen undermeny. På iphone så ligger alt fremme på forsiden(e), og alt man kan gjøre er å legge dem i mapper.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:18   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Har hørt folk si at Samsung Galaxy er en nerdetelefon (i positiv forstand, mange flere muligheter), mens iPhone er en barnetelefon. Ikke mine ord, altså.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:20   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Samsung.

Mitt hovedargument, er at den tåler mer juling enn iphone, og det trengs i mitt liv, hvor telefonen blir slått i bakken flere ganger i løpet av ei uke. Har gått bra til nå. :banker i bordet:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:23   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Samsung.

Mitt hovedargument, er at den tåler mer juling enn iphone, og det trengs i mitt liv, hvor telefonen blir slått i bakken flere ganger i løpet av ei uke. Har gått bra til nå. :banker i bordet:

Ja, min har jammen tålt mye, mange fall på flisegulv og i bakken. Min mor og ei venninne har knust iPhone-skjermen sin så det ljomer. Så en test på youtube der de slapp en S2 og iPhone 4 ned fra samme høyde, flere ganger (forskjellige høyder), og S2en klarte seg hver gang, mens iPhonen ble ganske fort knust.
Men iPhone 5 tåler kanskje mer, siden den er i et annet materiale. De eldre versjonene er jo ganske tunge. Små mursteiner.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:24   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

Kan du utdype det Carrera?

Jeg har egentlig veldig, veldig veeeeldig lyst på en iphone men det strider mot all min økonomiske fornuft å kjøpe en så dyr telefon.
Har en Lumia 800 nå, og den er jeg så sabla irritert på at jeg må skifte den ut, dermed seiler samsung opp som ett fint alternativ. Saken er at jeg er veldig eplefan og vil helst ha eple.....så kom med gode argumenter her

Jeg har hatt både iPhone og Android telefon, og mitt inntrykk er at mulighetene til å tilpasse telefonen etter eget bruk er MYE større på Android. Men jeg syntes at grensesnittet på iPhone er enklere, selv om det ikke er veldig vanskelig på Android eller. Man må være forberedt på å bytte "regime" da, og det syntes jeg er dumt. Har veldig mye Appleprodukter, og de snakker sømløst sammen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:24   #17
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Iphone...

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:26   #18
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Jeg har hatt iphone i snart 3 år, enda har ingen av våre gått i stykker. Telefonen har gått i gulvet mange ganger. Mulig jeg bare har flaks, men tror ikke den er så dårlig som alle skal ha det til.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:27   #19
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har hatt både iPhone og Android telefon, og mitt inntrykk er at mulighetene til å tilpasse telefonen etter eget bruk er MYE større på Android. Men jeg syntes at grensesnittet på iPhone er enklere, selv om det ikke er veldig vanskelig på Android eller. Man må være forberedt på å bytte "regime" da, og det syntes jeg er dumt. Har veldig mye Appleprodukter, og de snakker sømløst sammen.

Skjønner den med å bytte regime, men det er jeg egentlig innstilt på- bare telefonen vil fungere bedre enn lumia så er jeg tilfredsstilt, tror jeg.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 23:28   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung S III eller Iphone 5?

Men altså, finnes det noe android-alternativ til dockinggreiene man får til iPhone? Jeg skulle så gjerne hatt et eller annet musikkanlegg hjemme, og da helst spille av fra telefonen. Hvilke alternativer har jeg?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no