Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinne, 50+

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-23, 00:31   #101
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Nei, jeg skjønner jo at jeg ikke må. Men det hadde vært fint å finne noe jeg hadde likt å jobbe med. Jeg får følge litt med – kanskje dukker det opp noe.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-23, 07:54   #102
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Du kan jo sjekke ut frivillig.no og se om noe i ditt nærområde høres givende ut, Divine.

Jeg kjenner litt på «burde» når det kommer til frivillighet - føler jo at jeg som har greit med fritid burde bidratt litt. Da jeg studerte satt jeg telefonvakt i barn og unges kontakttelefon.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-23, 10:15   #103
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg jobber som frivillig en lørdag i måneden i en gjenbruksbutikk. Det er så fint! Gode møter med mennesker, fine frivillige med sammensatt bakgrunn og stor takhøyde. Stor kontrast til min vanlige jobb i hverdagen. Anbefales på det varmeste om du har en gjenbruksbutikk i nærområdet.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-23, 15:05   #104
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg kjenner noen som er frivillig på T&Tøy her i byen, som er en frivillighets gratisbutikk med fortrinnsvis klær, leker og noe kjøkkenutstyr.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-23, 15:29   #105
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Mange meningsfulle frivilligjobber, som både hjelper de som trenger det og gir mening til de som driver med det. En ting som frivilligsentralen her i byen driver med er å hjelpe flyktninger og innvandrere til å lære norsk. Rett og slett konversere. Og det er jo særdeles spennende for de som er frivillige, for en lærer jo masse om andre kulturer. En kan jo også være en slags besøksfamilie, og hjelpe innflyttere fra alle land til å få nettverk og venner. Det er veldig verdifullt! Både for de som gjør det, og ikke minst for integreringen i samfunnet!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 22:58   #106
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Nå føler jeg at jeg må ta til motmæle igjen. Man MÅ ingenting, heller ikke jobbe frivillig verken med det ene eller andre. Man kan bruke sin nyvunne fritid akkurat som man selv vil, enten man ligger på sofaen og ser serier, eller arrangerer festival, eller ingen av delene.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-23, 23:32   #107
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nå føler jeg at jeg må ta til motmæle igjen. Man MÅ ingenting, heller ikke jobbe frivillig verken med det ene eller andre. Man kan bruke sin nyvunne fritid akkurat som man selv vil, enten man ligger på sofaen og ser serier, eller arrangerer festival, eller ingen av delene.

Enig!
Jeg har mye tid til overs nå som ungene er store, men har ingen planer om å fylle tiden med frivillig arbeid. Mulig jeg er ego, men så lenge jeg ikke kjeder meg ser jeg ingen grunn til å fylle timeplanen slik den var før i tiden. Selv om jeg har både tid, ressurser ig overskudd.

Kan hende jeg endrer mening en gang.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 00:21   #108
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Amen, -ea- og agenten. Man kan, hvis man vil, orker og har overskudd. Men man må ikke. Virkelig ikke.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 07:27   #109
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Nei, man må virkelig ikke! Men jeg føler det kan nevnes at for at hjulene i Norge AS skal gå rundt i årene som kommer, så blir frivillig innsats fra de som ellers står utenfor arbeidslivet (på ene eller andre måten), viktigere og viktigere. Forholdet mellom «tjenestekonsumenter» og «tjenesteytere» blir skjevere. Så for de som kan og vil, så kan jeg av egen erfaring si at det føles raskt som mer enn en «fritidssyssel.» Man behøves.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 07:51   #110
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, man må virkelig ikke! Men jeg føler det kan nevnes at for at hjulene i Norge AS skal gå rundt i årene som kommer, så blir frivillig innsats fra de som ellers står utenfor arbeidslivet (på ene eller andre måten), viktigere og viktigere. Forholdet mellom «tjenestekonsumenter» og «tjenesteytere» blir skjevere. Så for de som kan og vil, så kan jeg av egen erfaring si at det føles raskt som mer enn en «fritidssyssel.» Man behøves.

Jeg er 100% enig i at dugnad og frivillighet er en fin og ikke minst nyttig ting, jeg har vært både besøkshjem, styremedlem og kursleder i en frivillig organisasjon, klassekontakt og oppkvinne på et forballag. Da jeg var desperat housewife i usa var jeg frivillig på skolen ungene gikk på et par ganger i uka (ved siden av studier). Jeg ser ikke bort fra at jeg kan finne på å gjøre andre ting senere i livet, som pensjonist. Det er det man skal kaste seg over frivillig arbeid
mens man fremdeles er i full jobb, fordi man fikk noen ledige timer etter at ungene ble store - det er jeg uenig i.

Med mindre man vil da. Det var den dårlige samvittigheten for å ikke ville jeg er uenig i at man skal ha.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 08:01   #111
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.822
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg skal jammen ha meg noen år der jeg kjeder meg, når den dagen kommer. Så får jeg se om det er noe frivilligarbeid som tiltaler meg. Etter over 20 år med småunger, og ikke et eneste år uten noe slags verv, og hele tiden 100% jobb, så skal det ikke verves på lenge. Min siste periode i fau noensinne er straks over. Vi snakker champagne!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 08:05   #112
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Mine insisterende innlegg var egentlig et svar til innlegg der man opplevde det som sårt at man ikke trengtes mer, nå som barna var store, og spørsmål hva man skal bruke nyvunnen fridtid på. i tillegg til det Niobe sier om hvordan frivilligheten vil trengs mer og mer i tiden fremover.
Jeg har vært, og er så utrolig heldig at jeg jobber med å organisere og å drive frivillighet.
Tidligere innenfor kulturfrivillighet, nå helsefrivillighet, og det er så utrolig fint å jobbe med å la mennesker som vil bidra frivillig finne sin aktivitet og plass i vår organisasjon ut fra den enkeltes lyst, muligheter og ressurser.

Nå skal jeg slutte å misjonere.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 09:26   #113
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg ser ikke bort fra at jeg kan finne på å gjøre andre ting senere i livet, som pensjonist. Det er det man skal kaste seg over frivillig arbeid mens man fremdeles er i full jobb, fordi man fikk noen ledige timer etter at ungene ble store - det er jeg uenig i.

Med mindre man vil da. Det var den dårlige samvittigheten for å ikke ville jeg er uenig i at man skal ha.

Dette.
Etter å hatt barn i snart 30 år med div. verv i FAU (barnehage/skole), korps, svømmeklubb, idrettslag, fotball, musikkskole og bygdelag kjenner jeg ikke et snev av dårlig samvittighet for at jeg hviler på mine laurbær noen år.

Jeg er med i velforeningen i feltet da, så helt ute er jeg faktisk ikke.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 09:41   #114
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Dette.
Etter å hatt barn i snart 30 år med div. verv i FAU (barnehage/skole), korps, svømmeklubb, idrettslag, fotball, musikkskole og bygdelag kjenner jeg ikke et snev av dårlig samvittighet for at jeg hviler på mine laurbær noen år.

Ikke bare hviler på laurbær, men jeg kan i hvert fall si for egen del at jeg ikke orker like mye nå som jeg gjorde for 20-30 år siden. Da var jeg veldig på at man orket det man ville orke og for meg var det sant da. Nå er det ikke sånn, nå kan jeg kjenne på at sånn eller slik hadde vært veldig gøy å fått med seg, men det har jeg ikke overskudd til.

Jobbreiser har for øvrig også tatt over en del av fritida som tidligere ble brukt på familien, så voldsomt mye tid til overs har jeg heller ikke.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 10:00   #115
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg gjør ikke frivillig arbeid fordi jeg føler at jeg skylder "noen" det. Jeg gjør det fordi jeg liker det jeg gjør og at det er trivelig. Jeg er ekstrovert, så det jeg gjør gir mye mer energi enn det tar.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 10:06   #116
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Det som er fullstendig hundre prosent ekstremt sikkert er at jeg ikke skal frivilligarrangere festival når jeg blir pensjonist.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 10:20   #117
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det som er fullstendig hundre prosent ekstremt sikkert er at jeg ikke skal frivilligarrangere festival når jeg blir pensjonist.

Forundrer meg ikke om du blir spurt (opptil flere ganger) likevel.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 11:29   #118
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Tror jeg heller slenger inn at par arbeidsår ekstra enn å jobbe frivillig. Fagområdet mitt er viktig for å effektivisere driften av Norge AS når vi får flere pensjonister enn arbeidsføre. Jeg tror for alles del jeg er mer nyttig i digitaliseringen av landet enn ved frivillig samarbeid med andre frivillige.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 13:45   #119
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Hvis noen trenger flere litteraturtips, så skriver Aftenposten om forfatteren Janne Stigen Drangsholt som har skrevet om Ingrid Winters utfordringer knyttet til å få store barn.

Jeg har bestilt bok nr 1, Ingrid Winters makeløse mismot, i første omgang. Den handler riktignok om å ha mindre barn, men jeg liker å starte bokserier på begynnelsen slik at jeg kan følge utviklingen i karakterene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-23, 13:46   #120
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Åh, er det en trilogi ja? Jeg har nettopp lest den midterste og merket at den på mange måter satte en ny standard for hvor mye jeg kan mislike en hovedperson.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no