Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips meg om tapet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-14, 23:20   #1
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Tips meg om tapet

På denne veggen skal tven henge. Veggen er ca 3 meter lang +++ Planen var i utgangspunktet å male den i dempet sort, men tror heller vi vil ha tapet.

Tven skal henge ganske langt til venstre. Tv-benken blir 2*120 Ikea Bestå som skal henge flytende på veggen ca 20 cm over gulvet.

Har foreløbig ingen planer om mer skap enn det. Hvilke tapet synes DU er fin. Hvilke tror du hadde passet bra inn. Fargen på veggene ellers er lys Antikk grå. s1502-y tror jeg.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 10:22   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips meg om tapet

Ingen som har meninger på dette området?

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 10:50   #3
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips meg om tapet

Har ingen andre forslag enn å velge en som er ton-i-ton i mønsteret, og som gjerne også er samme fargenyanse som veggene rundt.
Satt for litt siden i en stue med en tv plassert på en tapetvegg som var lekker, men som konkurrerte med tv-en såpass at det ble ubehagelig etter kort tid.
Det var en sånn "brokade"-lignende tapet med metallisk mønster, og pga lyset som kom inn ble det helt feil.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 00:19   #4
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Tips meg om tapet

Hva med kalkmaling? Finnes i mange forskjellige farger, og man får en struktur som likner betong.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no