Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg trenger en TV-benk

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-16, 21:17   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trenger en TV-benk

I et sjeldent anfall av impulsivitet har jeg plutselig gitt bort alle stuemøblene våre (), såeh jeg må finne noe nytt.

Jeg trenger en ganske plain TV-benk, men jeg klarer ikke å finne en jeg liker. Den bør være hvit, ha plass til alt dill (forsterker, PS, modem og så videre), og ha skap - ikke skuffer. Ikke ben. Enkel stil.

Med overhengende fare for å bli et av de mange 0-svarsinnleggene noen svarer på ved neste 10-årsjubileum; er det noen som har sett noe som passer?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 21:19   #2
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger en TV-benk

Bygge av Bestå-serien til IKEA? Løsningsorientert som jeg er lenker jeg til PDF-en med kjøpshjelpa.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 21:25   #3
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger en TV-benk

Åh, kan jeg velge alt selv? Har sett på Bestå tidligere i dag, men fant ikke akkurat det jeg var ute etter. Men dette virker jo veldig lovende! Tusen takk, altså! Jeg syntes jeg hadde saumfart alt av kataloger og nettsider, uten resultat. Og vi må ha den helst i går.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 21:28   #4
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger en TV-benk

Det er vel litt samme prinsippet som kjøkken. Velg en base, velg innhold, velg dør/front, hent, skru, voila. Håper du finner det du vil ha nå!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no