Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-14, 23:29   #161
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Herremin, så glad jeg er for at pinne- og steinalderen er over her i huset.

Nå ligger det forresten en boks snus og to nattbind (jepp, I kid you not) på skoskapet i gangen. Så kanskje pinne- og steinalderenvar var bedre likevel?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 23:32   #162
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Mitt skoskap er helt tomt oppå i dag også!

(Mest fordi jeg akkurat ryddet det. "Noen" hadde lagt både sminke, skopleiegreier og noen fargerike kroker oppå der. Ser ut som familien min er lydigere enn meg. )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 23:33   #163
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Heller pinner enn nattbind.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 09:29   #164
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Jeg hadde en fantastisk steinsamling i vinduskarmen der jeg bodde før. Samlet under de fineste gåturene til og fra barnehagen. Nå er barnehagen nærmeste nabo, så det blir nok ingen ny steinsamling.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 10:02   #165
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

(TRE pinnegutter? Hva tenkte jeg på?! )

Tre gutter i pinnealderen, ei jente i lipglossalderen, ei jente med dilla på skjell, sneglehus, frosk og stein. Og en mann med et lidenskapelig forhold til skismøring til bruk i sjiktet -1 til +2 grader. Vi har et fint fat på den gamle kommoden etter min farmor, der står det nå ti-tolv skismøringsbokser og to sykkellykter.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-14, 10:06   #166
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Tre gutter i pinnealderen, ei jente i lipglossalderen, ei jente med dilla på skjell, sneglehus, frosk og stein. Og en mann med et lidenskapelig forhold til skismøring til bruk i sjiktet -1 til +2 grader. Vi har et fint fat på den gamle kommoden etter min farmor, der står det nå ti-tolv skismøringsbokser og to sykkellykter.

Jeg ser det levende for meg!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 01:05   #167
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Fortell.

Ikke spør. Jeg aner ikke hva den gjorde der eller hvordan den hadde havnet der. Den lå der så tilforlatelig, mellom votter, buffer, en lighter, godteripapir, en tomflaske, to hundelenker og en gaffel. Problemet var at den hadde ligget der lenge nok til at den måtte kastes, og det var egentlig ganske ergerlig, for den var nesten full. Jeg er bare glad for at jeg oppdaget den da jeg gjorde. Det kunne virke som om det var i siste liten. Hvordan den har fått stå i fred uten at noen av hundene fant den, er et annet mysterium.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 23:56   #168
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Faren min snakka en gang med noen i et selskap vi var i om hvordan man lærer seg å kjenne ektefellen sin gjennom åras løp. Nå hadde han endelig lært seg at om han savna noe, en skrutrekker for eksempel, så var det bare å se i den øverste skuffen på kjøkkenet. Jeg aaaaner ikke hvorfor det fikk mannen min til å bryte ut i latter...

Mannen min ønsker seg en roteskuffe på kjøkkenet. Han tror det er lurt.


Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det jeg ser er kjempeviktig er NOK plass til det som skal ha plass. Vi har tre kurver til hvert av barna, en til votter/hansker/skihansker/sykkelhansker/keeperhansker, en til buffer/skjerf og en til luer/pannebånd. Merket med laminerte lapper. Knagger til hjelmer, knagger til alt av jakker samt sekker. Og så MÅ vi være disiplinerte og flytte ting kjapt i kjelleren når de går ut av sesong. I år har regntøyet og vintertøyet gått opp og ned noen ganger.

Veldig viktig med nok plass bak lukkede dører, ja. Vi har 36 trådkurver i gangen. Dekker en hel vegg. Ting og tang kastes i nærmeste ledige skuffe, og så har vi ryddeøkter når det begynner å bli fullt. Prøver å ha en 3-4 tomme kurver etter hver ryddeøkt. Heldigvis lite mat som blir lempet oppi, men skitne klær finner jeg ofte.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 00:08   #169
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Siden tråden likevel ble dratt opp; Jeg kan fortelle at det faktisk er ryddig på skoskapet vårt 95% av tiden. Den sorteringsdingsen for IKEA er genial til post, penner og småsaker. Ved siden av står det en blomst og ellers er det som regel tomt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-14, 00:33   #170
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Mannen foreslo å oppbevare den der sugekoppstakedingsen til tette avløp oppå der. Han blei nedstemt.

Jeg rydda skoskapet i går. Nå står det tre tomme Norgesglass som det egentlig skal være lys i, et takkekort med bilde av et brudepar og sjølbiografien til Neil Young (som jeg ikke orka å lese - sangtekster er han god på, men jeg tror han har brukt for mye dop opp igjennom til å klare å skrive noe leselig).

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 16:12   #171
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Siden tråden likevel ble dratt opp; Jeg kan fortelle at det faktisk er ryddig på skoskapet vårt 95% av tiden. Den sorteringsdingsen for IKEA er genial til post, penner og småsaker. Ved siden av står det en blomst og ellers er det som regel tomt.

Du er skilt og har sagt opp ungene siden du startet tråden?

Alternativt:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 16:13   #172
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Forøvrig et gledelig gjensyn med en av de bedre interiørtrådene på FP.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 16:22   #173
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Jeg har stort barn og stor mann.

Edit: her skulle det vært et fint bilde, men jeg får ikke lastet det inn. :grine:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 17-09-16 kl 16:38.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 17:55   #174
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Jeg kan melde om at fatet mitt er fylt med nøyaktig det samme som på bildet over.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 20:14   #175
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Jeg kan meddele at vi har ryddig skoskap. Dvs. "ryddig". Det er en nøkkel- og skrotkurv, en sykkelhjelm og en veske på skoskapet. Men vesken og kurven bor der. Kurven har (faktisk) ikke topp, og inneholder stort sett bare nøkler (og pittelitt skrot). Og sykkelhjelmen er der bare på snarvisitt. Større barn, som er over den verste pinne- og steinalderen, og ryddig mann hjelper.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 20:35   #176
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Fortsatt ryddig på skohylla

(Det har kommet en boks med skrivesaker dit og det hender mannen legger ti g der som skal ut i boden )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 21:00   #177
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Oppå skoskapene har vi en keramikk-katt og en boks til pinner, kongler, bark og andre skatter. Det er stort sett ryddig der, men det er mer fordi skoskapene står i vindfanget og ikke i gangen innenfor og derfor er det ikke noe naturlig dumpingsted for saker og ting.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 22:59   #178
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Vi har en bilderamme med plass til 5 bilder og har babybilder av alle 5 i familien der.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-18, 19:26   #179
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Det har sklidd ut

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-18, 19:32   #180
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Det har sklidd ut




Fiiiiiine tråden.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no