Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fondvegg med tapet på gutterommet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-12, 22:52   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fondvegg med tapet på gutterommet

Storepoden får eget rom etter å ha delt med småtrollene de siste 2,5 årene. Han gleder seg veldig til å ha noe for seg selv og jeg gleder meg vel nesten like mye jeg og. Vi har tittet litt sammen for å lodde stemningen på hva han kunne tenke seg, men til syvende og sist er det vel mor som bestemmer.

Jeg lurer på å ha en fondvegg med tapet og så male de resterende veggene med en lys nøytral farge som står til tapeten.

Foreløbig ligger valget mellom disse to tapetene:





Og jeg sliter med å velge.

I tillegg er jeg i tvil på hvilken vegg som bør tapeteseres? Det er et rom på ca 2 x 4 meter med dør på det ene kortveggen og vindu på den andre.

Av møbler tenker jeg at mesteparten vil være samlet langs dene ene langsiden.
Hemnes dagseng, Expedit bokhylle og klesskap. I tillegg til tallerkenhylle til bøker over senga.

Jeg er litt amøbe når det gjelder interiør, så tar imot all hjelp med stor takknemlighet.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 22:55   #2
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fondvegg med tapet på gutterommet

Øverste. Uten tvil.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 23:05   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fondvegg med tapet på gutterommet

Begge er knalltøffe, men jeg hadde gått for den øverste. Den tror jeg holder lenger med tanke på at roboter fort kan virka barnslig for han om noen år.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 10:29   #4
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Fondvegg med tapet på gutterommet

Øverste taperen på veggen med vindu. Det har vi valgt på barenerommene våre

__________________
Mamman til S-03 og A-08
med bloggen livetsdrom.blogspot.com
Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 12:21   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fondvegg med tapet på gutterommet

Opprinnelig lagt inn av Februarmamsen, her.

Øverste taperen på veggen med vindu. Det har vi valgt på barenerommene våre

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 12:31   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fondvegg med tapet på gutterommet

Fine begge to, men jeg synes den øverste er litt kraftig på farge og den nederste litt blass?

Har du sett tapetene her http://mrperswall.se/?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 12:51   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fondvegg med tapet på gutterommet

Øverste på vindusveggen. Lysere blåfarge på resten.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 12:54   #8
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Fondvegg med tapet på gutterommet

Legger ved et bilde av vårt gutterom for å vise hvordan det blir med tapet på veggen med vinduet.

__________________
Mamman til S-03 og A-08
med bloggen livetsdrom.blogspot.com
Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 13:07   #9
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fondvegg med tapet på gutterommet

Øverste tapeten, absolutt. Når det gjelder valg av vegg, kan det også være fint å velge en av langveggene. Jeg ville valgt den veggen der ikke alle møblene er inntil, det kan bli ganske kult, vi har gjort det slik på rommet til Storesøs. På din sønns rom ville jeg hatt lysere blått på de andre veggene, hvitt på lister og vinduskarm. Et par detaljer i knall gult vil være tøft på rommet.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 20:37   #10
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Fondvegg med tapet på gutterommet

Den øverste ja!

Hvor får man forresten tak i den? Har en fireåring som ønsker seg akkurat den tapeten på rommet sitt.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 22:36   #11
Suppehue
Aktiv
 
Suppehue sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 112
Suppehue er litt kul
Standard

Sv: Fondvegg med tapet på gutterommet

Den øverste! Har den på fondvegg på gutterommet til 2-åringen. Kjøpte den på Høstbarn.

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no