Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken lampe?
Alt. 1 62 74,70%
Alt. 2 20 24,10%
Annet - skriv i tråden! 1 1,20%
Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-14, 17:53   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Skogslampa var finest.
Ellers er jeg spent på GOSH-idéen!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 18:33   #22
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Jeg stemte på nr. 1, men tenker at valget bør komme litt ann på hva slags stil du har ellers. Jeg synes nr. 2 er mer feminin og romantisk enn nr. 1, men selv foretrekker jeg litt enklere, renere linjer med innslag av naturelementer osv. (derav stemmen min). Hvis du har litt størrelse på spisestuen, ville jeg vurdert to like lamper ved siden av hverandre.

  Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 19:25   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Skogslampa var finest.
Ellers er jeg spent på GOSH-idéen!

GOSH: Vurderer kjøpe en diger hvit lampeskjerm ala den Ru viser frem. Så få mamma til å lage trekk, enten heklet eller strikket. Kunne vært i fargene hvit og feks lysegrå, med noe mariusgenser/elg i solnedgang -motiv...ish.

Alternativ 2: Kjøpe en lampeskjerm ala den Ru viser og kontaktpapir med naturmotiv/tremotiv/et eller annet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 23:51   #24
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Kanskje mulig å bruke tapet også inni en slik lampeskjerm? Utenpå går jo: http://malingsdamene.blogspot.no/201...-ikea.html?m=1

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 23:53   #25
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Tapet inni:http://hettyshell.blogspot.no/2014/0...tapet.html?m=1

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 11:35   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Tapet inni:http://hettyshell.blogspot.no/2014/0...tapet.html?m=1

Den var kjempefin!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 13:26   #27
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Klarer ikke å velge en av dem. Veldig fine begge to!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 14:07   #28
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Nr 1! Uten tvil. Liker det rene designet, klassisk og enkel. Tror ikke du blir like fort lei av den

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 15:34   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Klarer ikke å velge en av dem. Veldig fine begge to!

Ikke jeg heller! Kjenner at jeg syntes nr 1 er i dyreste laget... så kan nok hende at jeg kjøper nummer 2 i første omgang siden den er betraktelig rimeligere....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 21:33   #30
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valgets kval] Hvilken lampe er finest?

Jeg ser for meg at nummer to gir dårlig lys for å være over spisestue - og jeg får behov for å nyse når jeg ser den

Men klart: fjærlampe kan du jo også lage selv!
http://rhinestone-s.blogspot.no/2014...-fjrlampe.html

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no