Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Garderobe-hjelp på lite barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-17, 22:04   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Garderobe-hjelp på lite barnerom

Vi har et knøttlite soverom. Jeg tror det er ca 2,90 x 1,70.

11-åringen har dette rommet for tiden, men er ikke helt fornøyd med garderobeskapet hun har fått tildelt. Det er et gammelt Bestå-skap, med ikke så mange hyller, så det hun klager på er at det ikke er skuffer, og at det blir liggende alt for mye klær i hver hylle, så det blir kaotisk.

Rommet har endel begrensninger. Det er dør ca midt på den ene langveggen. Vindu i kanten av den andre langveggen. Sikringsskap på en av kortveggene.

Nå har hun senga på langs, og ved hodeenden et lite skatoll. I andre enden av rommet er det klesskap, en hylle og en liten kommode.







Vi har mulighet til å bytte om litt med andre møbler, men jeg vet ikke hva som er best.

Jeg har en Hemnes-kommode hun gjerne kunne byttet med klesskapet, men da vil hun ikke lenger ha plass til hyllen.



Men jeg synes at skuffene her er såpass store at det blir mye klær i hver skuff, så jeg tviler litt på at hun vil bli fornøyd med det.

Også har vi et Pax-skap som er 50 cm bredt og 60 cm dypt, men siden det bare er 90 cm gulvplass fra seng til vegg, vil det ikke være plass til å åpne det, hvis det skulle stått plassert likt. Så da har vi mulighet til å vri skapet 90 grader, men da er det ikke plass til kommoden ved siden av, men hun kunne beholdt hyllen. Det er ikke plass til å sette Hemnes-kommoden den veien.

Men et 60 cm dypt skap vil også være uoversiktlig for henne, tenker jeg. I det aktuelle skapet er det 5 skuffer nederst og 2 hyller øverst. Så hun ville iallfall fått mulighet til å dra ut skuffene, da.

Ideelt sett ville jeg helst hatt et skap som er 80 cm bredt, og inneholder masse skuffer. Og det bør ikke være så himla dypt. Eventuelt en kommode med mindre skuffer enn Hemnes oppi her. Har vurdert et nytt Pax-skap som er grunnere, de er vel 32 cm eller noe. Men jeg synes det er uoversiktlig på nettsiden til ikea, fordi det er millioner av tilbehør til skapene. (I tillegg er IKEA for langt unna.)

Selv har hun også en tanke om at da kan hun sette skatollet under sikringsskapet, på langveggen, slik at skatoll og klesskap står overfor hverandre. Da kan hun evt få tilbake nattbordet.


Ai ai ai. Noen tanker? Jeg er åpen for hva som helst, det må være noe her jeg ikke har tenkt på.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 22:11   #2
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Vi har to pax-skap med "halv" dybde i hus, det ene til treningstøyet til jentene og det andre som klesskap til ene, og de fungerer veldig godt. Vi har trådkurver, som dras ut på skinner, da blir det enkelt å få tak i alt i hver skuff.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 22:15   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Finnes det noen som har noe tilsvarende det grunne Pax-skapet, da tro? Vi har det meste her i Grenland, men ikke IKEA.

Og Pax finnes bare i 50 eller 100 cm bredde, eller?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 22:18   #4
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Må hun ha klærne på rommet? Er det plass til en kommode eller skap med klærne hennes f. eks på gangen?

I så fall kan hun i så fall stasj i f. eks Välje-hyller fra IKEA, som kan henges på veggen der det er plass.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 22:23   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Gangen er knøttliten, og fylt opp av et skoskap i 10 cm dybde.

På vårt rom er det ikke plass til mer klær, men det er ledig plass i et skap på lillesøsterens rom. Dette er 11-åringens tidligere rom, og hun har huset diverse klær for hele familien, noe hun ikke likte så godt. Derfor var det et mål for meg at alle skulle ha egne klær på egne rom da vi ommøblerte i høst. Nå er det bare bunader og sengetøy som bor på feil rom. Vi pusset opp kjellerstua i høst da vi byttet om på rommene, så hun har endel stæsj flyttet ned i kjelleren, blant annet et skrivebord med endel greier. Men hun savnet det så fælt at hun derfor fant dette skatollet på finn.no i kveld. Å ha et par hyller på veggen er absolutt et alternativ, vi var innom en annonse med en tallerkenhylle som hun likte godt. Hun har jo ikke så mye greier lenger, det er mest mobilen det går i, litt sminke, smykker, bøker og en radio er det hun trenger å ha. Hos søstra er det mer leker, spill, osv.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 22:27   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Min eldste har heller ikke stort rom. Jeg vurderer å sette opp skap til henne på vaskerommet. Det ligger vegg i vegg med hennes rom.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 22:30   #7
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Nordli fra IKEA har vi gått over til for klærna våre. Er skuffer som kan bygges slik du selv vil.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 22:50   #8
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Gangen er knøttliten, og fylt opp av et skoskap i 10 cm dybde.

På vårt rom er det ikke plass til mer klær, men det er ledig plass i et skap på lillesøsterens rom. Dette er 11-åringens tidligere rom, og hun har huset diverse klær for hele familien, noe hun ikke likte så godt. Derfor var det et mål for meg at alle skulle ha egne klær på egne rom da vi ommøblerte i høst. Nå er det bare bunader og sengetøy som bor på feil rom. Vi pusset opp kjellerstua i høst da vi byttet om på rommene, så hun har endel stæsj flyttet ned i kjelleren, blant annet et skrivebord med endel greier. Men hun savnet det så fælt at hun derfor fant dette skatollet på finn.no i kveld. Å ha et par hyller på veggen er absolutt et alternativ, vi var innom en annonse med en tallerkenhylle som hun likte godt. Hun har jo ikke så mye greier lenger, det er mest mobilen det går i, litt sminke, smykker, bøker og en radio er det hun trenger å ha. Hos søstra er det mer leker, spill, osv.

Vi hadde oss klærne til begge jentene på rommet til den ene før, og det var ikke bare pop nei.

Jeg tror jeg hadde funnet et grunt skap med trådskuffer, ala Pax, og byttet ut skapet som står der og hylla som står der med det. Pax er det masse av på Finn, så jeg hadde ventet til jeg fant noe der. Der er det plass til både klær og stasj, og så hadde jeg hatt noen hyller på veggen til stasj hun gjerne vil ha framme.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 22:59   #9
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Jeg er ikke så godt kjent med alternativer til Pax - har alt for kort vei til IKEA. Det ene grunne skapet står innenfor døra på rommet mitt og fungerer altså som skap for datteren min. Det står med ryggen mot sideveggen på mitt skap og jeg kommer ikke inn på rommet mitt når døra til skapet hennes er åpent. Vi bor kompakt.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-17, 23:17   #10
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.461
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Pax i halv dybde er et godt valg tenker jeg. Evt. om dere kunne installert Elfa/Algot på veggen der, så får dere utnyttet det så godt som mulig? Monter et forheng foran slik at hun slipper å se på det hele tiden.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 08:53   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Vi har nettopp kjøpt Pax med mindre dybde til eldste, og jeg syns det fungerer mye bedre enn den med full dybde, det er mye lettere å holde oversikt. Hun har sånne utrekkbare stenger som henger "feil vei" til det som skal henge, og trådkurver som kan dras helt ut under. I det andre skapet har hun buksehenger og små trådkurver.

Jeg tror du får den i 75 cm bredde i tillegg til 50 og 100.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 09:03   #12
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Lillesøster har det Pax-skapet som er 36 cm dypt eller hva det er, og vi er kjempefornøyd med det. Veldig oversiktlig. Vi har full høyde på det, og det blir mye plass. Dersom du går for det, kan jeg bistå med innredningstips. Du kan få bilde av vårt.
Ikea har jo nettbutikk, og jeg ville heller fått det levert enn å velge noe annet som du ikke vet om funker.

Pax finnes i 75 cm bredde, men da ikke med 36 cm dypden. Lillebror har 75 cm bredt, men da 60 dypt blir det vel, så jeg kan evt vise bilde av det også.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 09:04   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Slår døra inn eller ut?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 09:09   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Jeg skulle ha bygget garderobeskap av Pax eller lignende på hele veggen (1,50 og så enten foret ut 10 cm på hver side eller hatt en nisje med kroker) og bygget inn elskapet. Jeg ser at veggen går ut litt ved elskapet så enten hadde jeg offret utrymmet bak resten av veggen (der elskapet ikke er) eller så hadde jeg bygget om Pax-skapene, men det er litt mer styr.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 09:51   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Min tenåring har et Elfa-stativ med trådkurver. Det var ment som en midlertidig løsning da vi flytta inn, men ho ville beholde det sånn. Ikke noe skap eller kommode, nei.
Det er lett å ha oversikt der, ihvertfall.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 10:23   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Hun har ikke så himla mye klær, så skap på hele kortveggen (1,70) blir fryktelig mye. Jeg tror vi må gå for 50 cm bredt og halv dybde, med masse skuffer. Da får skapet plass på langveggen slik hun ønsker, og det er plass til expediten ved siden av, og skatollet på motsatt side, bak døra og under sikringsskapet.

(Kjoler som henger er i klesskapet til lillesøstra. Truser og sokker er på badet. Jeg så i går at det faktisk hadde vært mulig å sette en liten kommode til inn på badet.)

Jeg tar gjerne bilder av skapet til lillesøster, Apan.

Døra vender innover, det er jo selvsagt helt håpløst, og det var egentlig en del av planen i høst, at vi skulle snu døra. Hun har seng til å trekke ut, så når hun har overnatting er det ikke mulig å gjøre noe annet enn å ha døra på vidt gap.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 10:24   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Hun trenger jo ikke å ha skap i alt, noe kan være åpne hyller uten dør, men da får du utnyttet høyden bra og det blir mer enhetlig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 10:24   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Vi snudde døra hos lillesøster og satte så skapet der som før var "bak" døra.

Jeg kan sende deg bilder på MMS om du sender meg nummeret på et vis, Elise. Tror ikke jeg har det. Jeg er ikke hjemme i kveld, men kan ta i morgen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 10:26   #19
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Problemet med å snu døra er at gangen er så trang at det da omtrent ikke vil være mulig å komme forbi hvis døra ikke er lukket eller står så åpen at den er inntil veggen. Vi kommer til å gå på døra både når vi kommer ut fra vårt soverom, og når vi kommer ut fra badet.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-17, 10:27   #20
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garderobe-hjelp på lite barnerom

Det er også skråtak, ser dere.


Prikker deg nummeret, apan.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no