Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvordan holde orden på 50 hyllemeter med skjønnlitteratur?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-11, 09:56   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan holde orden på 50 hyllemeter med skjønnlitteratur?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Gjør som meg: Kjøp en Kindle; digitale bøker tar liten plass. Slutt å kjøpe papirbøker.

Ben "one of two ain't bad" Murphy

Å vi har en kindle også, men alle titler finnes ikke å få kjøpt på ebok enda. Dessuten liker vi the real thing.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hvorfor skal du sortere dem? Leser du samme bøkene om og om igjen? Jeg har serier sammen og har sortert bøkene mine tematisk, men i realiteten kunne jeg ha satt de hulter til bulter inn i hyllene siden jeg sjeldent leser de om igjen. Jeg har noen få elskede bøker som jeg kan lese om og om igjen, men de er det ikke mange nok til å bry seg med å sortere etter.


Hva er en hyllemeter egentlig? (Vil gjerne delta i tallfestingen )

Selvfølgelig leser vi bøkene om igjen!? Leser om igjen og låner bort, og titter litt i og i det hele tatt.

En hyllemeter er en meter bokhylle fylt med bøker.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 10:30   #22
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan holde orden på 50 hyllemeter med skjønnlitteratur?

Luft? Her er det ca. 60 m tettpakka med bøker. Sorterer etter forfatter, men det er alt. Akkurat no er eg fornøyd med at eg har fått hyller nok med plass til alle bøkene. Men siden det alt er fullt, må me visst til med nokre fleire hyller.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no