Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

The Dresden Files, som lydbøker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 15:02   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

The Dresden Files, som lydbøker

Jeg har blitt hekta, og må jo bare ha med meg alle Harry Dresdens bommerter og katastrofer og hvordan han løser sakene i siste liten. Så jeg har lastet ned de som er tilgjengelige på Audible, bok 1-4. Men de har ikke resten.

Hvor kan jeg få tak i resten av bøkene - som lydbok? Eller må jeg kjøpe dem i papirformat?
Vil ikke ha papirformat, de er jo så fine å høre på mens jeg kjører bil jo...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 16:14   #2
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Dresden Files, som lydbøker

Jeg er også temmelig oppgitt over at de ikke har resten. Man kan kjøpe resten på CD fra Amazon, men det vil ikke jeg. Jeg vil ha dem i filformat på pc-en min!

En kompis har fortalt at han fikk tilgang til bedre utvalg da han flyttet leveringsadressen sin til USA, så det skal testes.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 16:18   #3
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Dresden Files, som lydbøker

Hrmpft. Jeg fant alle, men man må visst være medlem på Audible.com, ikke .co.uk, som jeg er. Jeg ser det er et helt annet utvalg på .com, og det har jeg ikke tilgang til med kontoen min.

Ikke får jeg det heller, ser det ut til: http://audible.custhelp.com/app/answ...ing%20accounts


Jeg vet slett ikke om jeg gidder å registrere et nytt abonnement for å få disse bøkene, men jeg har veldig lyst på dem. Egentlig foretrekker jeg å høre bøker på britisk, ikke amerikansk.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 16:29   #4
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: The Dresden Files, som lydbøker

Nei så kjipt, Dresden er konge, eg går nesten konstant med propp i øyra og høyrer på. Gjer underverker for trimmen for både meg og bikkja.

Eg har alle, lasta ned frå sider på nettet som Tvtorrents, du kan jo kikke litt rundt dersom du driver med slikt?

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 23:49   #5
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: The Dresden Files, som lydbøker

Luftslottet, jeg har også sett det med audible.com, men... da jeg meldte meg inn der så fantes de visst ikke likevel. Jeg får prøve å bytte land eventuelt... i morgen. I dag har jeg stått på kursplass og gaulet så jeg er helt tom i hodet.

mums, jeg har ikke sånn torrent-greier jeg. Ingen i bekjentskapskretsen holder på med det, så det er vanskelig å få invitasjoner. (For det er det man trenger, er det ikke?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 08:54   #6
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Dresden Files, som lydbøker

Du må flytte til USA. Det holder å gjøre det "på papiret", de sjekker ikke mot IP.

Og du må ikke få invites for å laste ned torrents, det finnes flere åpne sider også.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 09:07   #7
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: The Dresden Files, som lydbøker

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

mums, jeg har ikke sånn torrent-greier jeg. Ingen i bekjentskapskretsen holder på med det, så det er vanskelig å få invitasjoner. (For det er det man trenger, er det ikke?


Mange av bøkene ligger på åpne sider og, piratebay f.eks. Finner ein del om du berre googler dresden files torrent.

Ellers kan eg nok ordne ein invite om du er interessert, skal sjekke kvar eg har invites liggande og hvilke som er opne for slikt seinare.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no