Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-08, 19:32   #21
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Kule klær, Vicky! Falt (selvfølgelig) for nerde-shortsen.

Hvor mye tar de i frakt til Norge?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 20:01   #22
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Vi har kjøpt denne, Babyjogger City Elite:

Kjempegod vogn! Den er svært lett, blir liten sammenslått, og har mange supre løsninger: ekstra stor kalesje som gir veldig god skjerming mot solen, alle titteluker og lufteluker er festet med magneter - slik slipper man å vekke sovende barn med et ritsj fra borrelåsen. Den har regulerbart fotbrett, og en "taske" på styret lignende BOB. Og så er den super å trille.

Denne har jeg hatt. Den desidert beste vogna jeg noen gang har hatt.
Den er kort og godt genial. Skulle glatt ha byttet bort Phil&Teds Sport mot den der. Jepp.

  Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 09:51   #23
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Kule klær, Vicky! Falt (selvfølgelig) for nerde-shortsen.

Hvor mye tar de i frakt til Norge?

first tok de 48dollar, men nå nettop, fikk en emial at jeg ha fåt tilbake 10.
mailet med de og de skule sender den med en lav pris, so det er å vente å se hvordan det gå...

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 11:59   #24
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av vicky79, her.

Phil&Teds Vibe

Etter at du la ut dette bildet har jeg snoket litt på nettet for å lese litt mer om den. Vi har Phil & Teds E3 (ikke sporten) og har vurdert å bytte til sporten. Men denne så enda mer snasen ut. Men jeg har ikke funnet noen særlig bilder av den på nettet. Har du sett den live? vet du fordelene/ulempene i forhold til sporten?
hvor bestillte du den fra og hva ble prisen på. Svar gjerne på engelsk hvis det er enklere for deg. Setter veldig pris på å bli litt mer klokere på denne vognen.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 13:05   #25
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Electronica: Hvor har du kjøpt det rosa og brune settet fra Troll?

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 16:19   #26
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Electronica: Hvor har du kjøpt det rosa og brune settet fra Troll?

http://www.baldrian.no/

Buksa hører egentlig ikke til. Er et annet merke, menden passet godt til.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 17:44   #27
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Schnuppa: Jeg kan ta flere bilde av vennine min sin i morgen med full report
Det er noen jeg kjener i USA som ha hjelpe meg med handlet og sendt den til Norge.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 18:49   #28
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av vicky79, her.

Schnuppa: Jeg kan ta flere bilde av vennine min sin i morgen med full report
Det er noen jeg kjener i USA som ha hjelpe meg med handlet og sendt den til Norge.

Supert!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:31   #29
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Hvor liten sammenslått? Bilde?

Bedre sent enn aldri. Har lagt inn bilde her. På bildet ligger den bak i en Passat, som du ser har jeg tatt av hjulene.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 19:34   #30
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Shoppingtråd

da har jeg viben i stuen!!
bilder kommer...

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 20:07   #31
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Bedre sent enn aldri. Har lagt inn bilde her. På bildet ligger den bak i en Passat, som du ser har jeg tatt av hjulene.


Ikke ille.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 11:32   #32
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd

Jeg venter på denne:



Fikk nettopp denne kule sommerdrakten, så nå må bare god-været komme tilbake.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 13:48   #33
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Nye solbriller til lillebror:

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 17:41   #34
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Electronica; den solskjermen fra Teutonia, tror du at den vil fungere på sportsdelen til en Oth? Vurderer å kjøpe en nå for å kunne bruke den på den lille tiden som er igjen med bag'en, men det kunne vært greit å vite om jeg kan bruke den på sportsdelen etterpå. Den er jo mye bredere enn kalesjen på bagen så det er jo usikkert.....

Quoter meg selv, men fikk prøvd solskjermen til Teutonia på Oth sportsdelen i går (har sluttet med bagen) og den passer perfekt. Den er liten og grei og passer nesten oppi lommen på kalesjen. Jeg skal kjøpe en sånn på lørdag. Da slipper vi unna mye av problemet med sol i øynene og samtidig vil lillebror kunne se litt ut, tror jeg. Den koster 349,- på Babyshop.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 23:40   #35
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Påvirket av ~TM~ har jeg nå bestilt disse:

Boho Chic Baby Sling



Retro Pink Baby Sling



Har Peanut Shell i fleece fra før, og har fått teken på den nå. Bestilte da to i bomull til varmere dager. Syntes de var kule, og dollaren er jo lav nå.

http://www.goo-ga.com/


Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 20:48   #36
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Quoter meg selv, men fikk prøvd solskjermen til Teutonia på Oth sportsdelen i går (har sluttet med bagen) og den passer perfekt. Den er liten og grei og passer nesten oppi lommen på kalesjen. Jeg skal kjøpe en sånn på lørdag. Da slipper vi unna mye av problemet med sol i øynene og samtidig vil lillebror kunne se litt ut, tror jeg. Den koster 349,- på Babyshop.

Jeg har også fått meg en slik, og den passer nesten helt perfekt på Bugaboo Cameleon også. Dvs, den sitter perfekt på, men av og til vil jeg brette den opp over kalesjen, og det er litt vanskelig siden buggisen har firkantet kalesjeåpning, på en måte. Men den er super! Men litt upraktisk at klemmene ikke sitter bedre fast, de er bare tredd innpå, og jeg er litt redd for å miste dem.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 21:07   #37
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Jeg har vært på Foreldre & Barn-messen og fikk med meg dette:


Katvig overall til 375,-


Hettelue i ull fra Krokofanten til 150,-


Stripet ullbukse fra Krokofanten til 300,-


Genser fra Halling til 200,-


Regntøysett fra HUS til 99,-

Myggnett til Easywalkeren til 169,-

Det ble ikke noen Babyjogger på oss. (Sambo ville ikke kjøpe ny før vi har fått solgt den gamle, og det er forsåvidt greit. Kjedelig å sitte med to vogner ja)

Alt i alt er jeg fornøyd. Jeg synes det kunne vært litt bedre tilbud, menmen, knerten fikk mye fint han!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 20:17   #38
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd

Bestilte denne fra Katvig i dag:


Tenkte den kunne passe fint til buksen jeg viser lengre opp på siden. (buksa kom forresten i dag, og var råstilig.)

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 23:01   #39
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Nå har knerten fått ny vogn!






Babyjogger City Classic i knallrødt! Jeg er så fornøyd!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 23:34   #40
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Quoter meg selv, men fikk prøvd solskjermen til Teutonia på Oth sportsdelen i går (har sluttet med bagen) og den passer perfekt. Den er liten og grei og passer nesten oppi lommen på kalesjen. Jeg skal kjøpe en sånn på lørdag. Da slipper vi unna mye av problemet med sol i øynene og samtidig vil lillebror kunne se litt ut, tror jeg. Den koster 349,- på Babyshop.

Takk! Vi slutter snart med bagen. Da må jeg kjøpe en slik.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no