Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 13:40   #161
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Nå har jeg bare 25 altså. Tok et raid og bokmerka en del i går kveld.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 12:04   #162
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Jeg har oppe 14 faner på Opera og 3 i Explorer. *konkurrerer*

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 12:23   #163
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Jeg er oppe i 35 igjen. *fanejunkie*

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 14:05   #164
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Hvorfor har dere så mange faner oppe?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 14:13   #165
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Vel, for øyebkliiet har jeg 5 som går på TdF, men egentlig bruker jeg bare to av dem, så jeg kan lukke noen av dem tenker jeg, det er noe med at den offisielle siden den åpner neste vindu i ny tab etc. Men jeg har en til jeg vil åpne der da, bare ikke kommet så langt.

Så har jeg et par blogger, mest fordi jeg leste dem i går (og FF åpner de fanene jeg hadde oppe når jeg lukket den), og yr. Ja, og et spill, og et annet forum eller to. Også fikk jeg en award på bloggen min i helgs, så da skulle jeg finne fem stykker jeg skulle spre den videre til, så derfor er jeg altså i bloggmodus, og har oppe min egen/oversikten min (for å ikke glemme det, og fordi jeg bruker blogglisten min til å lete etter det jeg vil dele med) og div andre som jeg har gått inn på.

Ja, og somregel har jeg jo ei avis eller to åpen.
Også er jeg på jakt etter noen nye bleier, så jeg har 2-3 tøybleiebutikker oppe, sånn mens jeg sammenligner hva jeg kan få hvor, dersom jeg tar nattbeliene der er det de dagbleiene de har, dersom jeg heller tar de andre nattbleiene der kan jeg få de dagbleiene, etc.

ja, sånn blir det fort mange faner.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 20:29   #166
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Jeg er også fanejunkie, til mannens store irritasjon. Nå har jeg rydda kraftig og har bare 10 oppe.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 21:55   #167
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hvorfor har dere så mange faner oppe?

Fordi jeg ellers ikke husker hva jeg skal gjøre.

Har noen forum liggende oppe, noen blogger, noen nettbutikker, mail, en kalender osv. Vips - mange.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 10:54   #168
perten
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 27
perten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

hvordan ser man hvor mange rykte poeng jeg har da. Har over 5 innlegg nå men fortsatt ikke tilgang. Skjønner ingenting jeg

perten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 10:59   #169
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Du kan se ryktepoengene dine i kontrollpanelet, hvis du ha fått noe . Scroll litt nedover.

Ang. antall innlegg, så er det vel ikke i alle underforum at innleggene teller? Usikker på det. Men tro meg, de lønner seg ikke å skrive førti en-setningsinnlegg uten substans, om det er ryktepoeng du er ute etter.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 11:27   #170
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av perten, her.

hvordan ser man hvor mange rykte poeng jeg har da. Har over 5 innlegg nå men fortsatt ikke tilgang. Skjønner ingenting jeg

Hvor er det du ikke har tilgang?

Ryktepoengene dine ser du i kontrollpanelet ditt - det er link øverst til venstre, på den brune linjen. Scroller du ned, så ser du først "Dine siste tilbakemeldinger" (som viser hvem du har prikket), og deretter "Mine siste tilbakemeldinger" (som viser hvem som har prikket deg), og helt til høyre på linjen der det står "Mine siste tilbakemeldinger" ser du hvor mange poeng du har totalt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 11:51   #171
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Ang. tilgang til medlemsområdet, så blir den vel bare oppdatert en gang i halvtimen eller noe slikt, så det er ikke alltid slik at tilgangen kommer poppende opp i det sekundet man har postet innlegg nr fem.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 11:55   #172
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ang. tilgang til medlemsområdet, så blir den vel bare oppdatert en gang i halvtimen eller noe slikt, så det er ikke alltid slik at tilgangen kommer poppende opp i det sekundet man har postet innlegg nr fem.

Føttekatta! Og dette betaler vi for!? Noen må gå!



:starter timer:

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 11:56   #173
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

I et av verdens rikeste land.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 11:57   #174
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Noen har tapt seg. :tikk takk:

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 11:58   #175
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Jeg lyder ikke Noen med stor N altså.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 12:06   #176
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Da er det bare å vente på at Noen registrerer seg, altså. :bytter ut stoppeklokka med kalender:

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 12:07   #177
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Det overrasker meg at ikke det nicket er tatt for lengst. Noen André er ledig også.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 12:30   #178
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det overrasker meg at ikke det nicket er tatt for lengst. Noen André er ledig også.

That reminds me. Fetteren min heter André og bestefar omtalte han alltid som "Han Andre". Han klarte rett og slett ikke uttale den franske aksenten. :sporer av:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 12:34   #179
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2



Han Andre er jo også et fint nick. Det er noe Star Warsk over det. Lillebroren til Han Solo liksom.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 12:46   #180
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Alle Andre er også ganske fint.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no