Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Eskilstuna?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-23, 12:06   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eskilstuna?

Da er vi uenige. Hun sier ikke at dette ikke er en ferieform som er verdt noe eller et kjedelig valg, men at det kanskje ikke er så mye å finne på der av typiske turistaktiviteter, slik at man nettopp må tenke annerledes; kose seg med familien på campingplassen, tenne bål, lese osv som du er inne på.

Når Floksa spør om steder å se må man jo nødvendigvis svare på det. Det kommer tips om hvilke dyrehager som bør/ikke bør besøkes, vikinglandsby, båttur, et sted med god is.

I de sju innleggene kommer det konkrete tips på ting man kan gjøre i fire av dem. Det er ikke sju innlegg som rakker ned på Floksas ferie. Ingen av dem gjør det.

Også må jeg slenge på at det jeg har sett fra nettopp dine campingferier er superinspirerende, kreativt og virker veldig hyggelig.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 13-05-23 kl 12:18.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-23, 12:58   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eskilstuna?

Jeg tror også du leser meg med feil briller, nokon. Jeg har ikke det minste mot camping osv som ferieform. Jeg har vært på den typen ferie sikkert 20 sommere selv.

Jeg spurte floksa om jeg skulle spørre på FB om hva man skulle gjøre i og rundt Eskilstuna og mange av mine svar er fra venner som har svart. Jeg er oppvokst 10 mil unna så dette er ikke et sted jeg kjenner godt, men jeg har vært der noe.


Sist redigert av Pelen : 13-05-23 kl 19:43.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-23, 14:18   #23
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eskilstuna?


Spennende avsporing.

Vi skal til Eskiltuna på grunn av museet som er der. Et museum 1/2 av familien gleder seg betydelig mer til å besøke enn de gjorde for å dra til California.
Så jeg er ikke spesielt sår over at Eskiltuna er et kjedelig sted altså. Vi får det fint og jeg har fått mange gode tips. Ikke minst at jeg skal styre unna Dyreparken. Slott og trøtte småbyer er for oss deilig ferie. Selv ikke familiens storbyjunkie vil tilbake til LA og kommer til å elske gjenbrukssenteret.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-23, 18:22   #24
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eskilstuna?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Mitt første stopp hadde vært Hagnestahill, bare for å ta bilde av skiltet. :kentnerd:


Vi kjørte innom på vei til Stockholm for noen år siden. Jeg har bilde av det skiltet!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 09:09   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eskilstuna?

Jeg har fått et nytt tips. En dag med bra vær, dra til Hjälmare Kanalcafé og gå langs kanalen. Det finnes flere broer å gå over og det skal være et koselig område. 30 min fra Eskilstuna.

Julita gård skal også være flott, 40 min kjøring.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-23, 12:48   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eskilstuna?

Dere kan dra til Uppsala og gå på slottstak. Det er ihvertfall en aktivitet jeg ikke har hørt om før.

https://no.tripadvisor.com/Attractio...la_County.html

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no