Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 09:26   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Må bare legge til at det heter Kettenraucher på tysk. Det har heller ingenting med kjedsomhet å gjøre. Da ville det ha vært Langweileraucher eller noe slikt.

Haha ... der fikk jeg assosiasjoner til Dr. Merkwürdichliebe, gitt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:44   #22
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)

Det med kjederøyking ble jeg da klar over nå...
(er ikke helt enig da, for jeg kan kjederøyke når jeg kjeder meg )

I fjor tror jeg det var, så fant jeg ut at det ikke het oljeuhyre, men oljehyre.
Synes det var tungt å si oljeuhyre, så det ble jo til at jeg brukte ordet regntøy i steden. Eller sa sånn tykt oransj/gult regntøy som fiskere har.
(letter å si, dog en smule lengre.....)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 16:58   #23
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg var vel noen og tredve før jeg skjønte at "oppholdsvær" ikke betød "vær man kunne oppholde seg ute i".

Veldig bra!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:05   #24
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)

Her lærte jeg en del nytt Peanøttsaken har jeg aldri misforstått da, men jeg trodde inntil for noen år siden at det ikke var godt. DER tok jeg feil

Ellers så skjønner jeg nå at jeg fortsatt ikke skjønner tomatvitsen selv om jeg nå skjønner at jeg til nå har skjønt den feil. En teskjeforklaring kan være på sin plass.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:13   #25
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)

Jeg trodde "Fed up" betydde mett på engelsk i yngre dager. Brant meg på det en gang jeg var i England som 14-åring. "No thanks, I'm fed up." Vertskapet så en smule overrasket ut.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 20:18   #26
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Ellers så skjønner jeg nå at jeg fortsatt ikke skjønner tomatvitsen selv om jeg nå skjønner at jeg til nå har skjønt den feil. En teskjeforklaring kan være på sin plass.

Det er altså to punchlines i ett, altså tomaten sier catch up til den tomaten som er blitt mos, eller ketchup.

Hei, så morsomme vitser blir når man plukker dem fra hverandre...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:22   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peanutbutter jelly (eller andre misforståelser)

Jeg trodde i grunnen at kjederøyking var "en kjede av røkte sigaretter" inntil jeg så BB-første sesong (har ikke sett fler) og de der inne i huset kjedet meg slik med all kjedsommelighetsrøykingen sin at jeg automatisk ble sittende og kjederøyke jeg også. En kjede av kjedsommelighetsrøyk.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no