Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har dere gjort i helga?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-13, 16:48   #21
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Fredag: Søsteren min var på besøk. Jeg hjalp henne med å skrive bryllupsinvitasjoner. Eldstemann var på besøk hos en kompis.
Lørdag: På formiddagen bakte jeg boller til et speiderarrangement, eldstemann hadde to kompiser på besøk, og gubben og minsten vasket stuevinduene utvendig. På ettermiddagen tok vi med oss ene kompisen på luftetur til stranden, og var det hjem til god lørdagsmiddag.
I dag: Gudstjeneste på formidaggen. I ettermiddag har vi vært på stranden med en vennefamilie, og grillet. Nydelig vær her i dag.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 16:52   #22
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Kjæresten min og jeg var på ikea både fredag kveld og lørdag formiddag, og ellers har vi skrudd Bestå til den store gullmedaljen. Ellers har vi sett tv-serie, lest bøker og slappet av sammen.

:barnefri helg:

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 17:22   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Fredag så vi på film hele familien, lørdag var vi på Reptilhuset i Oslo og i dag har vi vært på fjellet og stått på slalåm.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 17:25   #24
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

På lørdag gjekk det stort sett i rydding, vasking og baking. Og så fekk eg lest ein heil del. Ungane var stort sett på farten heile dagen, og knapt heimom.
I dag har eg slappa av med pc og bok på formiddagen, og starta på vårrydding i hagen på ettermiddagen. No har eg satt ein bolledeig, og me skal snart på visit til svigermor på sjukeheimen. Venter berre på at lillesøster skal kome heim.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 17:38   #25
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Vi har hatt vinterferie på hytta og kom hjem i går formiddag. Mannen reiste til Oslo og jentene og jeg var på bytur som vi avsluttet med pizza på Egon. Rolig lørdagskveld hjemme i sofaen med lørdagsgodt og tv. I dag har yngste vært på venninnebesøk, eldste har sullet rundt hjemme og jeg har vasket klær, montert en strikkegenser og gått tur. Fikset middag, hentet yngste hos venninne og kjørt yngste på trening.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 18:04   #26
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Lang rusletur i "vårlig" skog og bading i går.
Fantastisk skitur på fjellet i ren påskestemning i dag.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 18:13   #27
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Flotte skiturer begge dager! Igår med pølser på bål. Vært en fantastisk helg for liten og stor.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 18:19   #28
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Gått mye på ski, bål og pinnebrød, vennefamilie på overnattingsbesøk og svømmehall på fredag. Koselig helg!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 19:10   #29
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Vi har vært på badeland i går og i dag, i tillegg var vi på Insperia vitensenter i dag.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 19:33   #30
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Nedoverski i går (dagstur) og bursdagsfeiring med nær familie i dag.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 19:36   #31
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Lørdag var jeg på jobb, mens far og tøtta ryddet i hage og hus. I dag var vi på skitur i et aldeles nydelig vær

I helgene pleier vi ellers å:
gå i svømmehall
kino
familiebesøk
gå tur
fiske
skøyter
Vil vite senter
Museum

Ikke alt på en helg selvføgelig.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 19:37   #32
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Skitur fredag og i dag. Lørdag frisørbesøk for guttene og besøk av min mormor og min tante. Veldig koselig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 20:02   #33
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Lørdag var vi i bassenget og på besøk hos slektninger. I dag ble det en kort skitur og etterpå var vi i en park og lekte i finværet. Tradisjon tro på søndager, har vi sett film og spist popcorn etter middag.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 20:10   #34
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Fredag var vi på et lite lokalt skisenter, mannen og minsten kjørte slalom, mens jeg gikk et par timers skitur. I går gjorde vi ikke så mye, huslige ting, handlet, vasket bil og det var lek med venner for minsten. I dag har jeg vært på skitur i området her mens mann og minstemann var i Trysil for første gang. Det var et meget entusiastisk tospann som kom hjem storfornøyd med dagen.

Når det gjelder de 2 tenåringene så er de helt umulig å få med på noe som helst, så de har drevet med sitt; pc, tv, shoppingsenter og venner.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 20:11   #35
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

I går avsluttet vi 4 dagers besøk hos svigers, og satt et par timer i bil for å komme oss hjem, så den dagen var vel mindre interressant i denne sammenhengen. I dag har vi vært mer aktive. I dag har jeg og minsten vært på trilletur i nabolaget, mens mann og de to store var på skitur. Jeg og de to eldste har laget middag sammen, noe som gjerne tar litt tid så det gjør vi helst i helgene. Så har vi holdt på med familiens nye fellesaktivitet - frimerkesamlingen.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 20:17   #36
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Fredag ettermiddag var det tur ut i finværet. Tok med to fotballer og gikk ned på skolen i nærheten og sparket med gutta. Etterpå var det en liten handletur for å kjøpe ved og litt god kveldsmat.

Lørdag tok mannen med ungene til svigers mens jeg shinet huset. Når de kom hjem ble det en tur ut i finværet igjen, før jeg kjørte min mor på ukeshandling.

I dag har vi vært ute i strålende sol og gutta har fått prøve seg på skøyter for første gang. Fin is på Mosvannet så vi koste oss der en stund før vi gikk opp til mormoren deres og fikk kaffe og kaker.
En fin helg med nydelig vær, med andre ord.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 21:25   #37
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Jobbet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 21:25   #38
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Neste helg har jeg fri. Da skal jeg late meg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-13, 09:17   #39
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Fredag hadde jeg også fri, da hadde vi bakedag og fylte fryseren med gjærbakst.
Lørdag lagde Frøkna og jeg blogg om ferieleiligheten vår, Mini har årskort i slalåmbakken rett nedenfor oss, han var der hele dagen. Mange av kameratene har det, så de møtes der hele vinteren igjennom. Søndag gikk vi 15 km ski i knallvær.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-13, 09:55   #40
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere gjort i helga?

Barna dro på hytta med mamma fredag morgen. Vi gjorde ingenting på kvelden, bare sløvet. Lørdag var vi på utstilling på Astrup Fearnely, og deretter spiste vi og tok et glass på Onda. Så dro vi hjem og leide "Mer eller mindre mann". En ganske ok film. En fin og deilig dag hvor vi bare var kjærester og tok livet som det kom. Søndagen kom barna hjem. De var hjemme og roet seg ned litt etter vinterferien, og lagde bursdagstegninger. Jeg gikk en god tur med en venninne på morgenen, og så var vi i familiebursdag på ettermiddagen.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no