Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

senebetennelse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 12:38   #1
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

senebetennelse

Har fått senebetennelse i venstre skulder/overarm, kan det være at jeg sitter feil når jeg taster

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:41   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: senebetennelse

Ikke umulig!

Prøv å variere sittestillinger, ta pauser og pass på at du ikke sitter med skuldrene oppi øra...

Ellers fant jeg faktisk ut at mine senebetennelser (som jeg hadde med jevne mellomrom i en periode på 10 år) skyldtes skevheter i ryggen. Når jeg fikk ordnet opp i det, har jeg ikke hatt noen flere senebetennelser.

God bedring

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:44   #3
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: senebetennelse

Kanskje du skal ut å gå med gåstaver? Kanskje du har en god venninne som vil ha deg med ?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:45   #4
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: senebetennelse

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Kanskje du skal ut å gå med gåstaver? Kanskje du har en god venninne som vil ha deg med ?

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:55   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: senebetennelse

Uff, det er ikke godt å plages med. Jeg fikk det da jeg bar på sønnen min før han lærte seg å gå.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 15:11   #6
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: senebetennelse

Jeg er erfaren når det gjelder senebetennelser Zefid. Har hatt musearm i 5-6 år. Ble kvitt den til slutt. Slutte i jobben som datakonstruktør og trening gjorde underverker. Men det tok mange år.

Såååå altså mindre data og mer gåturer med ei god venninne ;-)

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 15:19   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: senebetennelse

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg er erfaren når det gjelder senebetennelser Zefid. Har hatt musearm i 5-6 år. Ble kvitt den til slutt. Slutte i jobben som datakonstruktør og trening gjorde underverker. Men det tok mange år.

Såååå altså mindre data og mer gåturer med ei god venninne ;-)

Det bli ikke så mye gåing når jeg sitter her.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no