Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-18, 22:48   #661
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Hvor kjent var hun den gangen?

Hvis det hadde vært Trond Giske og jenta hadde vært 17 og han 38. Privat setting. Fortsatt veldig umusikalsk. I kraft av kjent person, men husker ikke hvor kjent hun var den gangen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 22:55   #662
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvor kjent var hun den gangen?

Hvis det hadde vært Trond Giske og jenta hadde vært 17 og han 38. Privat setting. Fortsatt veldig umusikalsk. I kraft av kjent person, men husker ikke hvor kjent hun var den gangen.

Hun var jo stortingspolitiker og godt kjent i trøndelag.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 23:03   #663
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Hva om det hadde vært Giske. Er ddt fortsatt OK. Er det ugreot evt fordi det føyer seg inn i rekka, eller ville det ha vært helt OK hvis dette var den eneste historien?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 23:08   #664
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det kommer jo an på hva du mener med ok, og for hva? Jeg synes jo at en person som viser kontinuerlig dårlig dømmekraft er mindre egnet for lederstillinger enn en som har har gjort én svært dårlig avgjørelse.

Den største forskjellen synes jeg dog det er mellom maktmisbruk og ikke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 23:11   #665
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Hvis man er eldre og veldig kjent så er det vel en ubalanse her. Man er en maktperson, selv om man ikke er underordnet rent hierarkisk.

Men klart, hvis dette er den eneste historien så blir det annerledes, men er usikker på om vi hadde ment det samme om TSG hadde vært en mann.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 23:31   #666
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.


Hvis det hadde vært Trond Giske og jenta hadde vært 17 og han 38. Privat setting. Fortsatt veldig umusikalsk. I kraft av kjent person, men husker ikke hvor kjent hun var den gangen.

Frivillig sex i privat setting synes jeg er noe helt annet enn varslingsakene. Til tross for aldersforskjell, og uavhengig av kjønn.
Kjente menn og kvinner har jo svært ofte yngre partnere? Som Jan Eggum, Torvald Maurstad, Madonna, Arve Tellefsen osv

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 23:43   #667
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvis man er eldre og veldig kjent så er det vel en ubalanse her. Man er en maktperson, selv om man ikke er underordnet rent hierarkisk.

Men klart, hvis dette er den eneste historien så blir det annerledes, men er usikker på om vi hadde ment det samme om TSG hadde vært en mann.

Det var frivillig og det var lovlig. Synes det var teit gjort, men synes ikke det gjør henne uegnet som leder eller statsråd. Med giske så er det oppførsel gjennom år. Hadde det vært en av historiene så hadde jeg tenkt det samme da. Lerstein og Tonning er annerledes for det er såpass grovt.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 23:53   #668
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvis man er eldre og veldig kjent så er det vel en ubalanse her. Man er en maktperson, selv om man ikke er underordnet rent hierarkisk.

Men klart, hvis dette er den eneste historien så blir det annerledes, men er usikker på om vi hadde ment det samme om TSG hadde vært en mann.

Altså, det er mulig jeg er spesielt vanskelig å vippe av pinnen, men det skal liiiiiitt mer kjendisfaktor til for meg å bli så starstruck at det tilsvarer maktubalanse enn en leder av et lite politisk parti jeg ikke en gang er medlem av.

Nå er jeg riktig nok ikke 17 lenger, men det er vanskelig for meg å se for meg at Syse kunne fått meg i høyet bare i kraft av sin posisjon, som ung AUF-er også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 07:42   #669
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Ett tilfelle av skikkelig dårlig dømmekraft i en privat setting, som ikke er ulovlig, ikke har skjedd i partisammenheng og med noen man ikke har noen "makttrolle" overfor - jeg begriper ikke at det engang har blitt et tema!!

Hvor mange historier tror dere ikke redaksjoner har blitt oversvømt av av denne typen: Herr den og den la an på lillesøstra mi på fest i Trøndelag, han var tyve år eldre. Her sånn og sånn er utro an masse. Herr den og den er gift, men ligger med menn ved siden av.

Det er private anliggender! Det har ingenting med seksuell trakassering å gjøre og jeg blir FORBANNET over at vi blander det inn i en veldig viktig kampanje om et veldig viktig tema!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 07:47   #670
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Det var frivillig og det var lovlig. Synes det var teit gjort, men synes ikke det gjør henne uegnet som leder eller statsråd. Med giske så er det oppførsel gjennom år. Hadde det vært en av historiene så hadde jeg tenkt det samme da. Lerstein og Tonning er annerledes for det er såpass grovt.

Jeg synes det er merkelig å si at at det Lerstein gjorde (sende sms med oppfordring om noe som er ulovlig) er like grovt som det Tonning gjorde (i beste fall utnytting, i verste fall voldtekt).

Jeg er enig med Polyanna at dette med TSG ikke er en #metoo historie. Men jeg synes ikke det er ok oppførsel alikevel.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 07:50   #671
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Men vil vi dit at vi på alle politikerne våre skal grave opp hver eneste historie med ikke-ok-oppførsel fra hele deres liv? Hver eneste skammelige fylletabbe, hver utroskap, hver krangel der de har vært kjipe?

Jeg er så utrolig milevis fra å kunne bli politiker, altså.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 07:51   #672
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg synes det er merkelig å si at at det Lerstein gjorde (sende sms med oppfordring om noe som er ulovlig) er like grovt som det Tonning gjorde (i beste fall utnytting, i verste fall voldtekt).

Jeg er enig med Polyanna at dette med TSG ikke er en #metoo historie. Men jeg synes ikke det er ok oppførsel alikevel.

Beklager, men mente ikke å sidestille de to altså. Tenkte bare i partisammenheng og hva som kanskje bør få konsekvenser eller ikke.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 07:51   #673
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Hun sier vel at begge deler er grovere enn det som har kommet fram om Giske. Ingen rangering av de sakene.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 07:56   #674
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Veldig godt poeng Polyanna Slike saker bidrar bare til å undergrave hele #MeToo kampanjen

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 08:03   #675
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men vil vi dit at vi på alle politikerne våre skal grave opp hver eneste historie med ikke-ok-oppførsel fra hele deres liv? Hver eneste skammelige fylletabbe, hver utroskap, hver krangel der de har vært kjipe?

Grunnen til at dette kom frem er at TSG selv ville det - jeg antar at det er postingen på resett som utløste det. Jeg er mer skremt over at kanaler som resett, nettavisen, HRS leses av så mange at man ser seg nødt til å justere historer derifra, enn det mainstream media har skrevet om saken. Jeg synes saken er rimelig fremstilt i alle "komersielle media".

Men klart, jeg skjønner at dette er en belasting for TSG, jeg er enig i at det ikke er en #metoo sak. MEN jeg synes fremdeles ikke det er OK oppførsel, og for meg påvirker det hvordan jeg opplever TSG både som politiker og person.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 08:04   #676
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Beklager, men mente ikke å sidestille de to altså. Tenkte bare i partisammenheng og hva som kanskje bør få konsekvenser eller ikke.

Leste litt fort. Beklager.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 08:21   #677
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er private anliggender! Det har ingenting med seksuell trakassering å gjøre og jeg blir FORBANNET over at vi blander det inn i en veldig viktig kampanje om et veldig viktig tema!

Jeg er så enig!

Jeg tror dette er et tilfelle av noen som tenker at angrep er det beste forsvar. Av typen kvinner gjør også dumme ting, så da unnskylder det alle de dumme mennene. Ehh ... nei!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 08:39   #678
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Altså, det er mulig jeg er spesielt vanskelig å vippe av pinnen, men det skal liiiiiitt mer kjendisfaktor til for meg å bli så starstruck at det tilsvarer maktubalanse enn en leder av et lite politisk parti jeg ikke en gang er medlem av.

Nå er jeg riktig nok ikke 17 lenger, men det er vanskelig for meg å se for meg at Syse kunne fått meg i høyet bare i kraft av sin posisjon, som ung AUF-er også.



Jeg er veldig enig at det er stor forskjell på varsler sakene og saken med TSG.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 08:48   #679
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Man kan selvsagt mene at dette er ugreit, som personlig oppførsel. Men det er virkelig noe helt annet enn #metoo. Prosessen resett har kjørt er virkelig motbydelig, ikke minst overfor den unge mannen.

Også er det ganske viktig å huske at dette ikke er en vsrselersak, what do ever.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nå er jeg riktig nok ikke 17 lenger, men det er vanskelig for meg å se for meg at Syse kunne fått meg i høyet bare i kraft av sin posisjon, som ung AUF-er også.



Syse var høyrepolitiker og rundt 45 år eldre enn oss. Han var faktisk veldig hyggelig, han pleide å holde igjen trikken for meg. Men å prøve å forestille seg han som en sjekker er temmelig vanskelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 08:49   #680
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Eg er einig i at dette med TSG ikkje kan samanliknast med det dei andre sakene som har vore om politikarar dei siste to mnd, men eg syns likevel at det blir litt vel bagatellisert her. Hadde det vore det samme om det var ein mannlig politiker på 38 år som hadde sex med ei 17 år gammal jente som var full? Eg innbillar meg at fleire her inne ville reagert då.
Eg syns aldersforskjellen er for stor til at det er ok, sjølv om han var over seksuell lavalder. Dersom han hadde vore 20 og ho 41 hadde det vore litt bedre. Då hadde han tross alt vore voksen. Ho burde ha visst bedre. Men gjort er gjort og han seier at det var frivillig frå hans side, så det er nok best for alle partar å sette ein strek over det.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no