Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-18, 20:39   #21
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Det derimot kunne jeg fått hele dagen!

Det var ikke meningen å fjase bort kollegaen altså, jeg hadde slitt med det der selv, nettopp fordi jeg ikke liker å bli tatt på. Mann og barn går greit da.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 20:40   #22
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Hva med å stryke henne over håret hver gang hun tar på deg? Heller hinte enn konfrontere.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 20:41   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Hva med å stryke henne over håret hver gang hun tar på deg? Heller hinte enn konfrontere.

Ja!

Stryk henne kjærlig over kinnet og se henne dypt inn i øynene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 20:42   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Jeg ble helt lattermild ved tanken på hvor mye det kan eskalere hvis du dikter opp en eller annen sjelden hudsykdom.

En venninne i California sa en gang, som en hvit løgn i full fart, at hun ikke likte sjokolade, for å ha en grunn til å takke nei til sjokolade på jobb en gang hun ikke ville flagge en slankekur. Resultatet ble at det ble en kjempegreie hver gang noen skulle spise eller servere sjokolade, og de måtte alltid sørge for å kjøpe bær til henne i stedet, og de passet samvittighetsfullt å si fra hver gang en ny person kom med sjokolade at «å, men du skjønner, T. liker ikke sjokolade, så vi må huske å kjøpe noe annet til henne!» Hun kunne jo aldri fortelle sannheten, og ble nesten redd for å spise sjokolade utenom jobb også, i tilfelle noen så henne. Problemet løste seg ikke før hun skiftet jobb. (Du kunne jo vurdere å skifte jobb? )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 20:44   #25
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Er det bare jeg som syns folk kunne tatt mer på hverandre? Jeg er forøvrig ikke en sånn som tar masse på folk altså, men jeg syns det er hyggelig. Så fremt det skjer på en ok måte så klart.
Men jeg forstår problemstillingen, og hadde helt klart slitt med å sagt i fra selv.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 20:46   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?


Det svarer seg ikke å lyve gitt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 20:50   #27
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Er det bare jeg som får assosiasjoner til en eller annen sitcom av denne problemstillingen? Kan det ha vært Friends?

Jeg skjønner absolutt at det er ubehagelig, altså, jeg skvetter til hvis noen tar på meg på annen måte enn for å signalisere kommende klem.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 20:55   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ble helt lattermild ved tanken på hvor mye det kan eskalere hvis du dikter opp en eller annen sjelden hudsykdom.

Samme her. Så for meg Hønni komme på jobb inntullet i bandasjer, med brosjyrer fra en eller annen støtteforening slengende på skrivebordet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 21:17   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Er det bare jeg som får assosiasjoner til en eller annen sitcom av denne problemstillingen? Kan det ha vært Friends?

Jeg tror det er Seinfeld ... ?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 21:26   #30
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Jeg tror at jeg hadde vinklet det slik at du ikke klarer å slappe av ettersom du hele tiden venter på neste gang vedkommende tar deg på armen og at set tar alt ditt fokus.

Og du er en klemmer, en meget varm og hjertelig klemmer.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 21:26   #31
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ble helt lattermild ved tanken på hvor mye det kan eskalere hvis du dikter opp en eller annen sjelden hudsykdom.

En venninne i California sa en gang, som en hvit løgn i full fart, at hun ikke likte sjokolade, for å ha en grunn til å takke nei til sjokolade på jobb en gang hun ikke ville flagge en slankekur. Resultatet ble at det ble en kjempegreie hver gang noen skulle spise eller servere sjokolade, og de måtte alltid sørge for å kjøpe bær til henne i stedet, og de passet samvittighetsfullt å si fra hver gang en ny person kom med sjokolade at «å, men du skjønner, T. liker ikke sjokolade, så vi må huske å kjøpe noe annet til henne!» Hun kunne jo aldri fortelle sannheten, og ble nesten redd for å spise sjokolade utenom jobb også, i tilfelle noen så henne. Problemet løste seg ikke før hun skiftet jobb. (Du kunne jo vurdere å skifte jobb? )



Jeg kan si, - du isteden for at du tar meg på armen, kunne jeg heller få bær?
Tror ikke jeg skal bytte jobb nå.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 21:27   #32
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ble helt lattermild ved tanken på hvor mye det kan eskalere hvis du dikter opp en eller annen sjelden hudsykdom.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Samme her. Så for meg Hønni komme på jobb inntullet i bandasjer, med brosjyrer fra en eller annen støtteforening slengende på skrivebordet.



Jeg tenkte kanskje noe litt mindre drastisk!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 21:30   #33
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Prøv å gjengjelde ein periode og sjå kva som skjer?

Fortelle om at du mistenker at du har midd eller skabb?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 21:30   #34
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg tror at jeg hadde vinklet det slik at du ikke klarer å slappe av ettersom du hele tiden venter på neste gang vedkommende tar deg på armen og at set tar alt ditt fokus.

Nei, det får jeg altså ikke til. Jeg er altså en godt voksen dame som holder foredrag for hundrevis av folk, som tar en konflikt på fag eller på vegne av andre på stak arm, men med en gang det kommer til noe som er intimt eller med fokus på meg da er det stopp...

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Og du er en klemmer, en meget varm og hjertelig klemmer.

Ja, jeg er jo virkelig en klemmer og deg klemmer jeg når som helst! :hjertet:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 21:45   #35
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Ler. Jeg er likedan. Klemmer gjerne men la armene mine være. Da blir jeg aggressiv med en gang.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 22:13   #36
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Dette er litt sånn skjerp deg, si i fra, blir hun fornærmet, hennes problem, du får bestemme din intimsone. Såpass tøff får man være og det får hun tåle.

Rema1000

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 22:21   #37
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Jeg skjønner det er vanskeligere å si ifra dersom det er skjedd noen ganger. Men det er som oftest nok å se ned på armen hvor hun har tatt på den og rynke pannen og riste litt på hodet.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 22:32   #38
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.459
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Er det bare jeg som får assosiasjoner til en eller annen sitcom av denne problemstillingen? Kan det ha vært Friends?

Joey var sammen med en ganske fysisk liten jente som drev og lekeslo på armen, men det var altså ganske hardt. Kan det være det du tenker på?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg skjønner absolutt at det er ubehagelig, altså, jeg skvetter til hvis noen tar på meg på annen måte enn for å signalisere kommende klem.

Da vet jeg hva jeg kan finne på hvis jeg kjeder meg på jobb

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 22:37   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Jeg har også en sånn ny kollega. Han er hyggelig og grei, men jeg skvetter hver gang han tar på meg og det skjer stadig vekk. Jeg har kommet til at det er noe jeg får prøve å leve med, for det er mitt problem.

(Men her er det snakk om en gang i uka. Det er overkommelig ofte.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 09:35   #40
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Jeg får intens lyst til å slå, men kan vel egentlig ikke anbefale den løsningen.

For noen år siden jobbet jeg sammen med en som var skikkelig close talker, og som alltid satte seg tett inntil enten meg eller en annen dame. Men han var ingen slibrig type - snarere som rett ut fra The Big Bang Theory. En forvirret liten nerd, på mange måter. Vi prøvde den feige varianten, med å flytte oss (han kom etter), eller se skarpt på han, men i ettertid innså vi at han neppe forsto den slags koder. Jeg tror det beste er å si det som det er, at en ikke liker det.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no