Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva kan man forvente?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-07, 16:57   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva kan man forvente?

Man kjøper en dyr hvitmalt køyeseng. Etter ett år har den stygge gule/ mørke kvistmerker. Er dette noen man bare må regne med? Jeg irriterer meg grønn, mens mannen min sier at man må regne med at kvist kan vise gjennom når man kjøper hvitmalte møbler.
Det samme gjelder forøvrig trappen vår. Gelenderet er i hvitmalt furu og stål. På alle de største trappestolpene kan man nå se flekker etter kvist. Trappa er nesten to år gammel og hvitmalt fra fabrikken.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 19:03   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man forvente?

Man må vel kunne forvente at en profesjonell virksomhet i bygge-/treverkbransjen vet om problemet med kvisthull. Og at de dekker til med kvistlakk eller hva det nå er av remedier, som hindrer kvistene å jobbe seg gjennom malingen. Såpass kan selv hobbysnekkere.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 19:05   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man forvente?

Jeg hadde ikke forventet synlige kvister, nei. Dere burde bare klage på det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 20:18   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan man forvente?

Enig med Maximillia.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 20:21   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man forvente?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg hadde ikke forventet synlige kvister, nei. Dere burde bare klage på det.


Ok, jeg er nesten i gang allerede. Jeg synes det er kjempeirriterende. Men når det samme skjer både på trapp og køyeseng i løpet av sommeren, så lurte jeg en stund på om det var JEG som var kravstor eller noe. Det er så merkelig at det skulle skje med begge deler på en gang. Det er jo ikke samme firma som har produsert det heller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 20:26   #6
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan man forvente?

Selvfølgelig må man kunne forvente at produsentene bruker kvistlakk! Dette må du klage på!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 20:28   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan man forvente?

Jeg klager.

Men hva tror dere de gjør med det? De kommer vel ikke akkurat og innstallerer en ny trapp? Skifter ut alt det hvite?

Og senga? Ny seng?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 21:27   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan man forvente?

Jeg tror de sliper ned og maler om igjen trappa de, denne gangen med det som skal til for å hindre kvistens gjennomslagskraft. Og senga bør du få skiftet.
Lykke til !


Sist redigert av Strå : 26-08-07 kl 21:27. Årsak: Retting
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no