Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-15, 23:37   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Er sopp en grønnsak? Jeg trodde det var ... sopp.

Jeg er vel også aller mest glad i løk. Jeg har grillet hele gule løk i folie noen ganger nå i sommer, med en smørklatt og litt timian og en skvett rødvin eller balsamico. Grillede buntgulrøtter med honning og ingefær og appelsinjuice var også fantastisk. I det hele tatt er komboen gulrøtter og ingefær noe av det beste.

Men jeg er også veldig glad i vanlig salat, gjerne med ruccola blandet i (men ikke for mye). Jeg er enig i at den er ganske besk, men den passer fint på pizza og sammen med annet grønt. Ungene nekter å spise den, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 23:53   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Kan tenke meg at de hvite bønnene ble tørre ja, Hya. Men prøv med kikerter når du har kjøpt det, det er så godt!

Noe av det beste min 11-åring vet, forresten, er det hvite harde på salathoder. Haha. Hun elsker det!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:00   #63
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Kan tenke meg at de hvite bønnene ble tørre ja, Hya. Men prøv med kikerter når du har kjøpt det, det er så godt!

Noe av det beste min 11-åring vet, forresten, er det hvite harde på salathoder. Haha. Hun elsker det!

Hvilke kikerter er de aller beste? På boks altså?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:03   #64
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Jeg synes ruccola er godt. Det er litt sterkt og pepper-ish, det er lekkert og mørkegrønt i fargen, og det trenger ikke å renses og kuttes så voldsomt. Romano er en annen god salat, men vanlig hodesalat og hjertesalat synes jeg er intetsigende. Lollo og sånn crispy-greier med taggete kanter er for bittert. Gi meg ruccola, altså. Vel å merke IKKE fra pose, men fra beger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:06   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvilke kikerter er de aller beste? På boks altså?

Rema 1000 sine. IKKE kjøp Coop eller Go Green sine, de er små og harde og ekle. Rema sine koster 4 kroner boksen og er store, myke og kjempegode! SW sine er like gode, men de koster 20 kr boksen, så jeg kjøper mest Rema sine.
Matmesteren og Eldorado funker også, men Rema sine er altså best.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:08   #66
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Rema 1000 sine. IKKE kjøp Coop eller Go Green sine, de er små og harde og ekle. Rema sine koster 4 kroner boksen og er store, myke og kjempegode! SW sine er like gode, men de koster 20 kr boksen, så jeg kjøper mest Rema sine.
Matmesteren og Eldorado funker også, men Rema sine er altså best.

Takk!

Jeg er generelt stor fan av S&W. Men dyrt er det, ja.

Er Mutti fremdeles de beste tomatene, forresten?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:21   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Min italiener-eks og faren hans sverger i hvert fall til de. Jeg liker best Matmesteren sine (som han hater) med hvitløkssmak.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:23   #68
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.818
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Rema 1000 sine. IKKE kjøp Coop eller Go Green sine, de er små og harde og ekle. Rema sine koster 4 kroner boksen og er store, myke og kjempegode! SW sine er like gode, men de koster 20 kr boksen, så jeg kjøper mest Rema sine.
Matmesteren og Eldorado funker også, men Rema sine er altså best.

Rema sine er knallgode.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:35   #69
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.407
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Akkurat nå er favoritten edamame soyabønner. Jeg kjøper dem frosne. Brukes i salater, i woker og nesten overalt, eller bare en neve i munnen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:48   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Elsker edamame! Sabi sushi har de aller beste, kjøper en skål varme, saltede edamame som fremdeles er i belgene sine. Dypper hele belgen i jalapenosaus (kjøpes med) og river dem ut av belgen med tennene. Sukk, det er bare såå digg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 10:38   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg kom på en ting jeg ikke liker så godt og det er ruccula. Det er skikkelig oppskrytt.

Jeg ELSKER ruccola. Jeg syns det er den aller, aller, aller beste salaten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 10:55   #72
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Akkurat nå er favoritten edamame soyabønner. Jeg kjøper dem frosne. Brukes i salater, i woker og nesten overalt, eller bare en neve i munnen.

De har jeg lett etter i årevis her i byen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 13:23   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

De har nesten alltid frosne edamame med og uten belg på internasjonale butikker. Og nå ser jeg det ofte på Mega også, i frysedisken.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 19:12   #74
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.407
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

De har jeg lett etter i årevis her i byen.

sist gang kjøpte jeg på Coop. De var frosne og uten skall.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 20:11   #75
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.913
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Knutekål! Den er moden nå, og jeg bruker den både som råkost - i staver eller raspet med en mild vinaigrette - og i supper og gryter.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 09:27   #76
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

De har nesten alltid frosne edamame med og uten belg på internasjonale butikker. Og nå ser jeg det ofte på Mega også, i frysedisken.

Har du prøvd å tilberede dem selv? Jeg har en pose liggende i fryseren som jeg må få spist opp nå, men terskelen har vært akkurat litt for høy siden jeg ikke har laget det før.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 10:05   #77
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes ruccola er godt. Det er litt sterkt og pepper-ish, det er lekkert og mørkegrønt i fargen, og det trenger ikke å renses og kuttes så voldsomt. Romano er en annen god salat, men vanlig hodesalat og hjertesalat synes jeg er intetsigende. Lollo og sånn crispy-greier med taggete kanter er for bittert. Gi meg ruccola, altså. Vel å merke IKKE fra pose, men fra beger.

Den ene grunnen til at jeg misliker ruccula er at kjøperucculaen er av så dårlig kvalitet, den er jo ofte allerede på vei over til de evige jaktmarker før den er kommet i butikken. Den andre er at jeg ikke synes den har noen ålreit konsistens, lange håpløse stranter og stilker, og det tredje er at den pepperaktige smaken - antagelig fordi den plukkes for sent eller oppbevares for lenge eller feil - blir overdøvet av en bitter -gått i stokk -smak.

Men gi meg et knekkebrød med grov sennep, issalat, gulost, dill, persille og agurk! Nydelig!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 10:08   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Issalat er en av de salatene jeg virkelig misliker. Smakløs og vannete. Jeg liker best mørke blader med mye smak.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 10:37   #79
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.042
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Dampet nykål med meierismør, salt og nykvernet pepper over. Det er ren lykke for meg.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 10:54   #80
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Issalat er en av de salatene jeg virkelig misliker. Smakløs og vannete. Jeg liker best mørke blader med mye smak.

Enig. Den vanlige hodesalaten er enda verre. Direkte ekkel.

Ruccola har ofte dårlig kvalitet, ja, harriet. Det er helt sant. Beger er alltid bedre enn pose.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no