Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kiwis God Helg-produkter

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-09, 18:22   #41
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Det er etter min mening betydelig smaksforskjell fra de billigste til de dyrere pakkene med laksefilet. De billige er ofte tørre som knekkebrød synes jeg.



Hilsen laksesnobb.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 19:48   #42
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Det er etter min mening betydelig smaksforskjell fra de billigste til de dyrere pakkene med laksefilet. De billige er ofte tørre som knekkebrød synes jeg.

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.



Hilsen laksesnobb.



Jeg synnes den på bunnpris er bedre en findus eller herøy eller hva den på rema heter som koster dobbelt så mye. for de er ofte feit å ekkle.
Har aldri fått tørr laks av bunnpris sin.

Men klart smak og behag.
gjeller vel kjøtt og. Jeg spiser ikke kotteletter eller noe sånt som har sånn fett rand på. uappetitlig

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 19:53   #43
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Skjønner at jeg må tidlig ut i morgen for å handle.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 20:45   #44
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

det er laksefilet denne helgen, 200 g i pakken.



Må få kommet meg innom og kjøpt. Kanskje få Mannen til å dra innom i morgen formiddag er det lureste.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 09:29   #45
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Dette er laksefilet til 74,5 pr kilo (200 gram til 14,90). Ok, pris men på ingen måte super billig.

Samme prisen for biff o.l vil jeg si er et bedre kupp.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 10:16   #46
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Dette er laksefilet til 74,5 pr kilo (200 gram til 14,90). Ok, pris men på ingen måte super billig.

Samme prisen for biff o.l vil jeg si er et bedre kupp.

På reklamebildet så står det faktisk utenpå pakken at det er 160 gram bare, men i reklameteksten står det at det er 200 gram? Høres ut som dyr laks for min del. Men venter spent på biffer igjen en annen uke.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 07:42   #47
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

:har ti lakser i frysen:

Skal fylle opp frysern enda mer til helgen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 07:53   #48
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

75 kroner kiloen for fersk laksefile er da slett ikke ille? Den var god i alle fall.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 08:28   #49
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Vi har ikke noe Kiwi

Trondheim, sant? Ligger en på Moholt og en på Saupstad. Så joda, Kiwi har vi

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 16:30   #50
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

75 kroner kiloen for fersk laksefile er da slett ikke ille? Den var god i alle fall.

Ja den var saftig og god!

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 22:35   #51
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Den var veldig god. Selv Leo likte den. Og kreseræva Malin. Mannen er altetende, så han slukte både sin laks, og restene til Malin.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 16:09   #52
Elida
Nybegynner
 
Elida sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 10
Elida har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Så lurt! Har ikke fått det med meg, faktisk...

Elida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 10:23   #53
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Hva var det sist? Vi hadde syk baby, så jeg glemte hele greia...

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 10:46   #54
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Hva var det sist? Vi hadde syk baby, så jeg glemte hele greia...


svin yttrefilet

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 12:21   #55
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Var innom Kiwi i dag og de hadde faktisk igjen en god del "God Helg-produkt".
Trodde de solgte det bare i helga jeg, men den grønne fryseren var fortsatt i butikken.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 12:56   #56
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

For å vere heilt ærleg så blir eg kvalm av den voldsomme embalasjen som følger med desse varene. Å produsere så mykje avfall som marknadsføringstriks synest eg er forkasteleg, så inntil vidare så boikottar eg desse produkta.


Sist redigert av Alfa : 24-02-09 kl 13:00. Årsak: leif
Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 12:59   #57
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

svin yttrefilet

Den var faktisk veldig god også. Vi hadde den på lørdag med båtpoteter, coleslaw og soppstuing til. Kjempegodt!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 13:01   #58
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Den var faktisk veldig god også. Vi hadde den på lørdag med båtpoteter, coleslaw og soppstuing til. Kjempegodt!

Ok jeg kjøpte 4. heiv de i fryseren. for vi laget pizza istede

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 13:04   #59
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Vi kjøpte ti.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 07:21   #60
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Kiwis God Helg-produkter

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

For å vere heilt ærleg så blir eg kvalm av den voldsomme embalasjen som følger med desse varene. Å produsere så mykje avfall som marknadsføringstriks synest eg er forkasteleg, så inntil vidare så boikottar eg desse produkta.

De bruker vel mye emballasje ja, i hvertfall hvis dette bildet er typisk:

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no