Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

What's your cultural dealbreaker?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-14, 22:03   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det kom sikkert seks i året rundt 88-89.

Ok, da er det mulig jeg har gått glipp av flere. Sjekket denne lista, og jeg falt av rundt Fanget av tiden som kom ut i 88. Så da leste jeg nok de siste i sjuende, muligens åttende klasse.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 09-05-14 kl 22:09.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:04   #82
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Fantastisk å lese 40 av 42 isfolkbøker, og da gi seg. Jeg leste de på barneskolen (tydeligvis yngre enn Bluen ), og slukte dem. Det var vel slik jeg lærte å binge bøker. (Kan man bruke det om lesing?)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:08   #83
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jeg irriterer meg mest over folk som mener de har en slags kulturell fasit på hva som er bra. Som uttaler seg kategorisk om hva folk IKKE må like fordi det på en måte ikke er bra nok. Ikke høyverdig nok. Ikke kulturellt nok.

Det er klysete og elitistisk synes jeg. Folk må få like det de vil. Og være stolte av det. Uten at noen andre kommer inn og forteller dem at de har tatt feil.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:11   #84
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Fantastisk å lese 40 av 42 isfolkbøker, og da gi seg. Jeg leste de på barneskolen (tydeligvis yngre enn Bluen ), og slukte dem. Det var vel slik jeg lærte å binge bøker. (Kan man bruke det om lesing?)

Jeg vet! Også treffer man en til som har gjort det samme! FP, ass.

Jeg binget også Jalna-bøkene. Og Angelique. More was more på ungdomsskolen, åpenbart.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:13   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg irriterer meg mest over folk som mener de har en slags kulturell fasit på hva som er bra. Som uttaler seg kategorisk om hva folk IKKE må like fordi det på en måte ikke er bra nok. Ikke høyverdig nok. Ikke kulturellt nok.

Det er klysete og elitistisk synes jeg. Folk må få like det de vil. Og være stolte av det. Uten at noen andre kommer inn og forteller dem at de har tatt feil.

Jeg har hatt en høyst reell dealbreaker med en som ikke ville gå med på at det eksisterer kvalitetsforskjeller innen musikk, men at alt er personlig smak. Vi kræsjet så totalt at vår felles venninne ikke har invitert oss samtidig etterpå.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:14   #86
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Hva er det å binge?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:15   #87
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hva er det å binge?

Engelsk "binge", som i "binge drinking/eating". Altså (for) store mengder på én gang.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:16   #88
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg er mest skeptisk når folk snakker ned alt som er mainstream.

Ha, ha, du har en dealbreaker gående med samtlige i tråden, altså?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:18   #89
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Tror faktisk ikke jeg har noen :raus:. Men er strengere når det kommer til politikk og religion. Anti-vaksine og veldig alternative mennesker som seriøst snakker om aura og krystaller.
Jeg liker ikke coelho og blir svett under en dem revyinnslag, men nøyer meg med lett himling. Eller forresten så er sånne rorbu-aktige vitser sånt som får meg til å stivne.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:23   #90
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Er det en dealbreaker at jeg knapt vet noe om Paulo Coelho, bortsett fra at det finnes noen almanakker som heter det?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:43   #91
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jeg har ikke så mange cultural dealbreakers, tror jeg. Bortsett fra joggesko og converse til bunad, da. Og Se og hør, både ukebladet og dets lesere.


Sist redigert av 007 : 09-05-14 kl 23:18. Årsak: s
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:57   #92
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg vet! Også treffer man en til som har gjort det samme! FP, ass.

Jeg gjorde akkurat det samme som deg, også.
Raste gjennom hele greia sommeren før 1. videregående, helt til han der gamle skulle til å våkne (og Margit Sandemo plutselig dukket opp som slektning i boka), og reagerte med "Nei, nå får det være nok!"

Aldri møtt noen andre som har gjort det.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 23:29   #93
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg er mest skeptisk når folk snakker ned alt som er mainstream.

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg irriterer meg mest over folk som mener de har en slags kulturell fasit på hva som er bra. Som uttaler seg kategorisk om hva folk IKKE må like fordi det på en måte ikke er bra nok. Ikke høyverdig nok. Ikke kulturellt nok.

Det er klysete og elitistisk synes jeg. Folk må få like det de vil. Og være stolte av det. Uten at noen andre kommer inn og forteller dem at de har tatt feil.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 23:40   #94
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jeg tror jeg ville hatt problemer med å innlede et forhold til en mann som var dypt inne i samtidsdans eller visse grener av performativ samtidskunst. Det er ikke noe å være stolt av, akkurat - deg tilstås med en viss skam som sikkert må tilskrives manglende kunnskap og påfølgende aggressiv underlegenhetsfølelse.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 23:47   #95
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg irriterer meg mest over folk som mener de har en slags kulturell fasit på hva som er bra. Som uttaler seg kategorisk om hva folk IKKE må like fordi det på en måte ikke er bra nok. Ikke høyverdig nok. Ikke kulturellt nok.

Det er klysete og elitistisk synes jeg. Folk må få like det de vil. Og være stolte av det. Uten at noen andre kommer inn og forteller dem at de har tatt feil.

Jeg er ikke veldig høykulturell, men likevel så er det jo ikke tvil om at enkelte kulturuttrykk er mer avansert enn andre. Jeg synes det er direkte tåpelig å tro at dansebandmusikk er like avansert som tolvtonemusikk eller frijazz. Det blir som å sammenligne isfolket med coetzee eller showalter. Folk er ikke dårligere som folk om man liker det ene mer enn det andre, men man bør jo vite med seg selv at man ikke vet eller er avansert nok til å skjønne noen kulturuttrykk.

Jeg er nokså avansert på litteratur og er helt lavpanne på musikk feks.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 23:47   #96
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ha, ha, du har en dealbreaker gående med samtlige i tråden, altså?

Jeg begynner å lure.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er det en dealbreaker at jeg knapt vet noe om Paulo Coelho, bortsett fra at det finnes noen almanakker som heter det?



Jeg har faktisk lest ei bok om han og skjønner ikke helt problemet alle FP-folk har med han. Men jeg er ikke så høykulturell av meg. Det var jo ei grei bok. Hverken mer eller mindre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 23:49   #97
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er ikke veldig høykulturell, men likevel så er det jo ikke tvil om at enkelte kulturuttrykk er mer avansert enn andre. Jeg synes det er direkte tåpelig å tro at dansebandmusikk er like avansert som tolvtonemusikk eller frijazz. Det blir som å sammenligne isfolket med coetzee eller showalter. Folk er ikke dårligere som folk om man liker det ene mer enn det andre, men man bør jo vite med seg selv at man ikke vet eller er avansert nok til å skjønne noen kulturuttrykk.

Jeg er nokså avansert på litteratur og er helt lavpanne på musikk feks.

Ja, når man bruker uttrykk som "mer avansert" er det jo ikke vanskelig å være enig. Klart det finnes mer avanserte uttrykksformer. Men det at man skal se ned på de som liker rema1000-kultur har jeg litt problemer med.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 00:03   #98
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er ikke veldig høykulturell, men likevel så er det jo ikke tvil om at enkelte kulturuttrykk er mer avansert enn andre. Jeg synes det er direkte tåpelig å tro at dansebandmusikk er like avansert som tolvtonemusikk eller frijazz.

Hva betyr "avansert"? F.eks. har låtskriveren i Ole Ivars, William Kristoffersen, utdannelse fra Musikkhøgskolen. Det gir i alle fall ikke mening å sette likhetstegn mellom "mer avansert" og "høyere kvalitet", synes jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 06:39   #99
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

F.eks. har låtskriveren i Ole Ivars, William Kristoffersen, utdannelse fra Musikkhøgskolen.

Hva du vet, og for enkelte åndssnobber ville det sikkert vært en dealbreaker i seg selv at du sitter inne med slik informasjon. Jeg synes det er herlig og sjarmerende smånerdete at folk vet sånt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 07:39   #100
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Hva du vet, og for enkelte åndssnobber ville det sikkert vært en dealbreaker i seg selv at du sitter inne med slik informasjon.

Jeg kan ikke tenke meg at noen åndssnobber ville reagerer på at man vet at noen i Ole Ivars har gått på NMH. Hvorfor skulle det være det?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no