Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2019

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-19, 09:48   #261
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Vi skal kjøpe dress i morgen. Er det for tidlig, mon tro? Har hørt skrekkhistorier om konfirmanter som vokste ut av dressen på to uker...

Ang gaver: Vi er nok ikke vant til enorme mengder, så vi har ikke hatt behov for noe nummerering som jeg har sett i brylluper. Vi skal ha 18 gjester, de fleste er i familie med hverandre. Tipper det utgjør ca fem-seks konvolutter eller noe. Sist kom det også konvolutter fra naboer og andre, men det åpnet konfirmanten på forhånd. Skrev ned beløpene på et ark (som selvsagt ikke lå framme. Det har jeg hørt om, og jeg synes det er en uting og skikkelig uhøflig, men det er en annen sak).

Jeg synes det er kjekt, hyggelig og høflig å la kortene stå framme, så de stod på et bord i stua. Men kontantene fjernes. Overhodet ikke pga frykt for tyveri, men fordi jeg ikke synes folk har noe med hva andre gir.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 09:52   #262
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Ja, vi har sendt 3 invitasjoner, for å si det sånn, blir neppe nødvendig med en gavebok.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 09:52   #263
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi skal kjøpe dress i morgen. Er det for tidlig, mon tro? Har hørt skrekkhistorier om konfirmanter som vokste ut av dressen på to uker...


Jeg tror det går bra, med litt forbehold om når konfirmasjonen er? Har han hatt den største voksespurten? Da Hiawata var midt i den kunne han nok vokst ut av en dress i løpet av et par uker, nå går det saktere. Men det kommer litt i puljer syns jeg og går fort når det først vokses ut av noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 09:54   #264
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror det går bra, med litt forbehold om når konfirmasjonen er? Har han hatt den største voksespurten? Da Hiawata var midt i den kunne han nok vokst ut av en dress i løpet av et par uker, nå går det saktere. Men det kommer litt i puljer syns jeg og går fort når det først vokses ut av noe.

Jeg er usikker. Han vokser liksom jevnt og trutt, føler jeg...

Konfirmasjonen er om litt under en måned. 27/4.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 10:16   #265
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er usikker. Han vokser liksom jevnt og trutt, føler jeg...

Konfirmasjonen er om litt under en måned. 27/4.

Jeg hadde tatt sjansen. Ikke ta av lappene da, tilfelle den må byttes.

Hiawatas konfirmasjon er i slutten av mai, men kompisens, som han er invitert i, er i slutten av april, så vi kjøper nok dressen så han kan bruke den da og på 17. mai også. Så får vi litt utbytte for pengene før han vokser ut av den!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-19, 10:40   #266
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Ja, det er nok lurt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-19, 22:33   #267
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Hvilke kaker skal dere servere?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-19, 22:52   #268
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvilke kaker skal dere servere?

Det svigermor baker.

Regner med at hun kommer med tosca, kransekake, svissrull og marsipankake. Og så har jeg tenkt å be søster pent om gulrotkake og sjokoladekake. Og så bestiller vi en vakker en fra Kajsas, kanskje. Og så har jeg en pavolvabunn som kanskje holde så lenge?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-19, 22:56   #269
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

I dag har vi tegnet opp stua (igjen! At jeg aldri klarer å ta vare på de tegningene? ) og laget små lapper for bord og stoler, og sett på hvor mange vi klarer å stappe inn. Tror vi skal klare alle 37 gjestene i stua, og denne gangen har jeg vært litt mer nøye med marginene, så vi slipper forhåpentligvis ommøblering og ny tur i siste liten til Den Flyvende Tallerken...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-19, 22:58   #270
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Svigermor snakket om sjokoladekake fra sting og en dessert med krem og pikekyss. Jeg skal iallefall bake en marsipankake og så regner jeg med at svigersøster og min mor også baker noe. Dersom jeg skal bake noe mer må det være noe som holder seg godt i fryseren. Konfirmanten er glad i makroner, så kan hende jeg kjøper inn det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-19, 22:58   #271
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvilke kaker skal dere servere?

Brownies, sjokoladekake (dette er konfirmantens favoritter), hvetekringle, pavlova (x2), cupcakes, gulrotkake og kanskje en marsipankake. Jeg regner nemlig med at han foretrekker selve "store" kaken å være sjokoladekake (men med fondant). Jeg har ikke tenkt så mye på dette ennå, og må gå over hva vi hadde til eldste, men det er kaker som alltid forsvinner her i hvertfall. Kunne nok hatt tre pavlova også - de forsvinner jo alltid!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-19, 00:57   #272
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Dere som skal ha det restaurant/selskapslokale. Hva koster det pr. kuvert? Tenker da på pris på leie av lokale, mat, dekking (evt. drikke).

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-19, 07:52   #273
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvilke kaker skal dere servere?

Vi skal ha en kjøpekake fra en lokal konditor, den er bløtkakebunn med bærpurefyll, og skal pyntes som en motorsag. Gutten er over gjennomsnittet opptatt av skogbruk, og bordet skal pyntes i skikkelig skogtema med grov strie som duk, og mye fra skogen som bordpynt.

Ellers skal vi i tillegg til denne kaka ha en sjokoladekake, ostekake, ROOMs gulrotkake, og pavlova. Tror jeg. Samt at vi vurderer noe dessert. Hilsen sunnmøring "kan aldri bli for mye kake"

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-19, 08:30   #274
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Så kult, Erica!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-19, 08:55   #275
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Dere som skal ha det restaurant/selskapslokale. Hva koster det pr. kuvert? Tenker da på pris på leie av lokale, mat, dekking (evt. drikke).

Vi har fått en pris på 900,- per pers, halv pris for barn, da er absolutt alt inkludert. Vi ankommer selskapslokalet, alt er ferdig pyntet, alt blir servert. Vi skal ikke gjøre noe som helst, kun være gjester.



Man kan selvsagt gjøre det mye billigere hjemme, men om vi la sammen det vi brukte på forrige runde, da vi leide bord stoler, serviset mm, og måtte betale serveringshjelp, blomster osv. så ble ikke prisforskjellen all verden. Og ikke minst tiden det tok, både før og etter. Men helt ærlig, hjemmekonfirmasjon er noe helt eget, og veldig koselig. Så om formen hadde tillatt det, så hadde vi nok tatt den runden igjen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-19, 09:50   #276
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Det renner fort på en del penger hjemme, tror jeg. Ser i hvert fall det her, med leie av bord og stoler, litt påfyll på duk/servietter/vaser, kanskje blomster (hvis vi ikke har flaks og treffer med peonsesong og kan bruke fra hagen), noe bestilling av mat - og det man lager selv er jo ikke gratis det heller, pluss drikke, så drar det jo fort på litt.

Men vi syns det er fint å bruke huset sånn, da, og det legitimerer liksom dette egentlig altfor store huset litt, at vi i det minste kan bruke det til selskaper.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-19, 09:55   #277
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Man kan gjøre det ganske mye billigere hjemme, eller i et (billig) leid lokale. Om man planlegger litt, låner i stedet for å kjøpe, plukker blomster og lager mye mat selv så kommer man langt under 900 pr pers. Men det er selvsagt mye mer å gjøre så man skal ha tid, krefter og helse til det, helt klart. Det tar ganske mye tankekraft, og etterhvert mye annen kraft fra oss, ser jeg. Vi er heldige og har kunnet delegere bort blomsterdekorering til et familiemedlem, det er veldig greit.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-19, 09:59   #278
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Ja, med litt disiplin og mye jobb så gjør man det, altså. Vi gjorde det sånn sist, men jeg ser at latskap og ønsker fra konfirmanten gjør at det drar på litt mer denne gangen. Tredjemann setter vi sikkert bort til proffe helt og holdent.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-19, 10:01   #279
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Noen fordeler er det med bare en, det er så sjeldent vi får arrangert noe stort, så vi kan sate på å slite oss fullstendig ut.


Litt kjapp hoderegning, så kommer vi nok under 10.000,-, og det inkluderer lokale og pentøy til konfirmanten. Vi blir mellom 30 og 40 gjester.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-19, 10:09   #280
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Det trenger ikke være et slit, jeg synes det var veldig koselig å stelle i stand forrige gang, det blir uansett en minnerik dag.
Synes du holder et veldig bra budsjett Tally! Jeg er så dårlig på sånt, og ramlet litt i konf-gryta når det kom til blomster osv. sist. Det ble fint da, men hadde sikkert blitt like fint om jeg hadde ordnet mer selv.

Det som virkelig drar prisen i været her er bunaden, det er nesten galskap..

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no