Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-24, 10:56   #241
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Enig!! Det har ingen underholdningsverdi i det heile.

Med tv-overføring er det også veldig tydelig når de får hjelp via sosiale medier.

I dag synes jeg underholdningsverdien var lav.

Folk kjenner ikke igjen Nils Gaup og tar ikke Ottar Big-hand Johansen.

Greit for meg også at dette ikke fortsetter.

Og hun siste roper ut "den klarte jeg selv!" når hun klarte en oppgave uten hjelp, vel 1 av 7?

Jeg skjønner ikke at folk har selvtillit til å delta når de må ha hjelp til å komme fram til et svar på så å si alle oppgavene. Men vi har jo heldigvis en av-knapp.

__________________
When you know better, you do better.

Sist redigert av Ine : 27-03-24 kl 11:13.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-24, 15:15   #242
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Det var absolutt mer gøy før i tiden, når folk måte tenke og vite, ikke bare Google. Når vi hørte det på radioen og folk virkelig resonnerte. Tenkte. Fant koblinger. Logikk. Lurt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-24, 15:18   #243
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det var absolutt mer gøy før i tiden, når folk måte tenke og vite, ikke bare Google. Når vi hørte det på radioen og folk virkelig resonnerte. Tenkte. Fant koblinger. Logikk. Lurt.

De skulle vært sluset inn i et radio-studio, uten muligheter for googling.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-24, 15:20   #244
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

De skulle vært sluset inn i et radio-studio, uten muligheter for googling.

Tenkte det samme. Lov å ta med tre venner og ha tilgang til gamaldags leksikon A-Å, samt ei NAF-bok.

Ja. Nokre ting var faktisk betre før i tida.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-24, 15:31   #245
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Det hadde vært noe, ja !

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-24, 15:40   #246
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i...-for-alt-viggo

Ja, akkurat sånn!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-24, 17:37   #247
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

De skulle vært sluset inn i et radio-studio, uten muligheter for googling.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-24, 20:16   #248
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Ryggen som ikke er bedre, og flere ting jeg ikke orkerå tenke på engang.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-24, 20:38   #249
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Millen

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-24, 20:53   #250
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ryggen som ikke er bedre, og flere ting jeg ikke orkerå tenke på engang.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-24, 21:05   #251
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.359
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Tok fri i dag, for å følge min svært skrøpelige mor på kontroll på poliklinikk på sykehuset. Det er et styr å få henne ut av huset, med heis i trappa og oksygen og rullestol og i det hele tatt.

Så ringte de mens vi var på vei, en halv time før oppsatt time, og utsatte i noen uker, fordi de hadde oversett at hun faktisk var innlagt for 2 uker siden, og ikke stabil nok til at ny kontroll ville vært nyttig.

Grrrr….

Jaja. Vi kjørte tur i stedet. Hun var jo allerede i bilen, så bare å gønne på. Nå er hun helt oppdatert på alt som er nytt på Jæren nord for Bryne. Jadda…

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-24, 21:57   #252
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Ellisiv

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-24, 07:22   #253
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Huff, Ellisiv, det der var unødvendig slit for dere begge to.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-24, 08:03   #254
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Æsj. Det lokale idrettslaget som alltid har påskeskirenn med quiz har endret til idealtid.
Jeg går på ski en gang i året og det er på det skirennet. Fordi quiz er gøy. Jeg går jo for faen ikke på tid. Selv ikke på idealtid.
Men de selger pølse og lompe da. Så mulig jeg må dit lell.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-24, 15:09   #255
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg tror det er greit at Påskelabyrinten er inne i sin siste sesong. Å sitte å høre på folk som ææææh……, jo, hva sa du igjen,……………jaeeeeeee…….., næhhhhhhhhheeeeee for å dra ut tida mens hjelpere sitter i bakgrunnen og googler, nei det er dårlig radio.

Ikke akkurat gruff, undrer meg bare.

Den som klarte 8 oppgaver, og klarte en av seg selv, de andre kom som meldinger på messenger, var også med i fjor!

"Artig" når Viggo spør hen om hvem som var opprinnelsen til fjellet keiser-varden og svaret er "en keiser".

En epoke er over.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-24, 09:44   #256
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg hører for tiden på en lydbok serie med 15 bøker, det har vært samme innleser i hele serien,med unntak av bok 14. Der er det en dame som leser og hun er helt grusom å høre på. Ser på anmeldelse av boken at alle som har skrevet har klaget på innleser. Ser hun bare har lest inn en bok, og det er nok en grunn til det.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-24, 20:21   #257
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg angrer på utdanningen jeg tok for det er så vanskelig å finne en relevant jobb med normal arbeidstid.
Og jeg må snart lære at dating er ikke noe for meg. Ikke når jeg ikke kan være ærlig om hvem jeg egentlig er.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-24, 20:58   #258
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Ferien er over. Jeg kunne tenke meg mer ferie nå. Har lyst til å lese mer, strikke mer, bake mer, nyte solveggen mer. Jaja, heldigvis kort uke. Når jeg kommer i gang på jobb pleier jeg fort være i hverdagen igjen, men nå kjennes det bedre ut med mer ferie.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-24, 21:59   #259
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg kunne også tenke meg minst ei uke til med ferie. Det er full fres og travelt på jobb når ferien er over så den første uken kommer til å være crazy bananaz også er jeg redd.

Bare å bite tenna sammen, krumme nakken og gå på med friskt mot. Og nedtelling til sommerferien.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-24, 23:05   #260
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg også er gretten og sur fordi en super vårferie er over og vi drar hjem i morgen.. Ja ja.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no