Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"MME til enkelte nyfødte er bra for amming"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-13, 12:16   #21
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "MME til enkelte nyfødte er bra for amming"

Jeg har jo den erfaringen at mine to yngste har jeg blitt pålagt å gi de mme på barsel. Dette pga lavt blodsukker ved fødsel. Så her ble det vel 10 ml hver 3 time, eller var det 30 hver 3 time? døgnet rundt de første to dagene. Baby tilfreds, og vi prøvde masse med amming innimellom og før disse koppmatingene. Melken kommer ikke før etter tidilgst dag 3 hos meg, men det har gått veldig fint og jeg har ikke hatt problemer med ammingen i forhold til at de har blitt koppmatet på barsel.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 12:52   #22
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "MME til enkelte nyfødte er bra for amming"

Denne gangen hadde jeg råmelk fra dag 1 og slapp å gi tillegg. Sistemann her var mye mer fornøyd på barsel enn mellombror var. :datapunkt:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 15:07   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "MME til enkelte nyfødte er bra for amming"

Uten å ha erfaring, så synes jeg det virker ganske logisk jeg!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no