Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koronavirus og ferieplaner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-20, 09:58   #261
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Mine flyvninger med SAS 28. juni og Norwegian 9. juli ligger fortsatt inne hos flyselskapene. Jeg har kjøpt billigbilletter uten kanselleringmuligheter, så det er vel bare å satse på at de blir kansellert av selskapene selv. Samme med det lille hotellet - ti netter betalt uten refusjonsmulighet for å få lavest mulig pris. Håper reiseforsikringa dekker det om flyvningene bli kansellert og UD fortsatt fraråder å reise. Det er vel bare å vente og se.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 10:01   #262
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.503
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Mine flyvninger med SAS 28. juni og Norwegian 9. juli ligger fortsatt inne hos flyselskapene. Jeg har kjøpt billigbilletter uten kanselleringmuligheter, så det er vel bare å satse på at de blir kansellert av selskapene selv. Samme med det lille hotellet - ti netter betalt uten refusjonsmulighet for å få lavest mulig pris. Håper reiseforsikringa dekker det om flyvningene bli kansellert og UD fortsatt fraråder å reise. Det er vel bare å vente og se.

Du får det nok dekket!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 10:45   #263
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.011
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Mine flyvninger med SAS 28. juni og Norwegian 9. juli ligger fortsatt inne hos flyselskapene. Jeg har kjøpt billigbilletter uten kanselleringmuligheter, så det er vel bare å satse på at de blir kansellert av selskapene selv. Samme med det lille hotellet - ti netter betalt uten refusjonsmulighet for å få lavest mulig pris. Håper reiseforsikringa dekker det om flyvningene bli kansellert og UD fortsatt fraråder å reise. Det er vel bare å vente og se.

Vi fikk refundert Frøkna sin ikke-refunderbare innenlandsbillett for i dag. Reisen er ikke kansellert, og det er ingen grunn til å ikke reise, annet enn at skolen er stengt. Tipper at de fleste flyselskapene vil være fleksible hvis situasjonen er den samme til sommeren.

__________________
2001 og 2001

Sist redigert av Stompa : 13-04-20 kl 10:51.
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 10:46   #264
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.895
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg satser på at jeg får igjen penger for flyturen vår til Wien 28.juni. Vi har fått en mail fra de som sier omtrent det. De vil vel helst at vi skal booke om turen. Vi har veldig lyst til å ta samme tur neste år. Men det er jo ikke sikkert det går heller.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 16:36   #265
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg har avbestilt Hellasreisen, men sitter med ganske dyre flybilletter som ikke er refunderbare, Bergen-Oslo, med retur to uker senere, siden flyet til Hellas gikk fra Gardermoen. Og to netter på hotell. Jeg får kanskje bare vente å se, om forsikringsselskapet dekker det? Jeg kan booke om flybillettene, men til hva da, tenker jeg, så lenge alt er så uvisst.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 16:40   #266
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.836
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg tror vi må kjøpes oss bil. For å komme oss på ferie hadde det vært en befrielse å være mer selvstendig.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 17:13   #267
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.903
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Appelsin, har du helårs reiseforsikring dekker de til og fra billettene. Jeg ser at Norwegian og SAS er veldig på tilbudssiden for å gi cashpoints eller bonus til gode, men nye billetter ser ut til å være dyre.

Pappa fikk kansellert årets tur med Ving, de kunne tilby samme reise i høst til 28 000,- mer.

Veobra, kan Nabobil være et alternativ til å kjøpe egen bil? Jeg har vært fornøyd bruker i fire år. Nå insisterer samboer på e-golfen til ei hytte 63 mil unna. Det går vel. Men liten plass til bagasje.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 17:31   #268
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.503
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg har billetter til Gdansk, kjøpt hos Travellink. Wizzair bort og SAS hjem. Ser i VG at de er elendige på å svare og ikke vil betale ut. Får bare se hva som skjer. I verste fall kan jeg visst ta det på Mastercard og få refundert fra dem. Er innstilt på at jeg taper pengene.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 22:20   #269
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.992
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg tror vi må kjøpes oss bil. For å komme oss på ferie hadde det vært en befrielse å være mer selvstendig.

Bør du på Østlandet kan du muligens låne bil av oss noen dager.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 23:13   #270
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.834
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Vi har kjøpt Packraft til alle mann og satser på at denne sommeren blir den store 'dra på tur i nærmiljøet sommer. Krysser fingrene for lite regn.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 14:32   #271
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Da er (ikke uventet) flyturen til Israel kansellert, så da antar jeg at vi får tilbake pengene fra flyselskapet eller reiseoperatøren (eller worst case forsikringselskapet).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 14:52   #272
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.836
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Veobra, kan Nabobil være et alternativ til å kjøpe egen bil? Jeg har vært fornøyd bruker i fire år. Nå insisterer samboer på e-golfen til ei hytte 63 mil unna. Det går vel. Men liten plass til bagasje.

Jeg sjekket nabolaget og det er mange rett i nærheten. Jeg trodde ikke det var noe her i utkanten. Jeg blir så fryktelig redd for å skade bilene, så jeg er usikker på om vi tør. Kjekt at det er så nært uansett

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Bør du på Østlandet kan du muligens låne bil av oss noen dager.

Tusen hjertelig, det var utrolig generøst av deg. Vi kan låne bil innimellom, så vi er ikke helt uten. Dessuten er jeg som skrevet over utrolig redd for å ødelegge. Men igjen, tusen takk for tilbudet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 14:59   #273
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.813
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Vi hadde meget vellykket bobilferie i Norge i fjor, og har akkurat leid bobil for første uka i august.
Da kjører vi dit værmeldinga sier været blir bra, drømmer om Helgeland, evt innover i Sverige hvis man kan reise over grensa i august.

Puh, godt å ha NOE ferie planlagt, vi bor landlig og fint med masse aktivitetsmuligheter i nærheten, men det blir litt tamt å bare være hjemme, spesielt etter denne våren med hjemmeskole/hjemmebarnehage/hjemmekontor.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:07   #274
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Vi skulle eigentlig til Gran Canaria i juli, men det er vel så godt som 100% sikkert at det ikkje blir noko av. Venter likevel med å abestille til Ving faktisk avlyser turen. Då får eg pengane tilbake frå Ving uten at eg må involvere forsikringsselskapet.

Som backup har vi no reservert ei rorbu i Lofoten fem dagar i begynnelsen av juli og overnatting i Trondheim og Mo i Rana på vegen opp og ned. Tanken er å køyre opp. Men det forutsetter at alle kommunane vi skal køyre gjennom pluss Lofoten-kommunen vi skal bu i avslutter krav om Søring-karantene. Det reknar eg som rimelig sikkert at skjer før 1.juli, men det kan sjølvsagt bli ny stenging seinare. I såfall får vi berre avbestille. Har ikkje betalt noko på forhånd, så tapar ingen pengar på det.
Vi har også reservert ferieleilighet ved sjøen i nærheten av Lindesnes nokre dagar i slutten av juli. Den kan også kansellerast inntil to dagar før kostnadsfritt.

Eg orka rett og slett ikkje tanken på å sitte i dette rotete trange rekkehuset heile ferien, så eg måtte ha noko å sjå fram til for å holde ut dei neste to månadane med heimekontor. Men om det skulle komme anbefalingar om å holde seg i heimkommunen også i juli vil eg sjølvsagt forholde meg til det. Akkurat no syns eg det høyrest ut som om det tas sikte på fri reise innad i Norge. Og då er det vel bra om vi støttar opp om norsk reiselivsbransje?

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:12   #275
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.813
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Leste ett sted ( husker ikke hvor) at istedet for at folk fikk pengene tilbake fra turer som ikke blir noe av nå, var det fint om folk tok imot tilgodelapp fra reiseselskapet i sympati så de ikke går konkurs. Lurer på om det var i forbindelse med at EU gikk ut igår angående sommerferie.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:18   #276
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.033
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

For en gangs skyld er det en velsignelse at vi var seint ute med å bestille billetter i år. Jeg skulle deltatt (og holdt presentasjon ) på en stor konferanse i Chicago i månedsskiftet juni/juli. Planen var at familien skulle komme etter og at vi sammen skulle kjøre til Toronto i Canada. Men sånn ble det ikke.

Nå må jeg bare mentalt innstille hodet på at ferien ikke ble noe av, og slipper jobben med å kansellere billetter.

Knerten gir oss kred for å ha forsøkt å få til en ny fornøyelsespark også i år, men er litt bitter over at det trolig ikke blir noen. For første gang siden han var helt liten.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:23   #277
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Leste ett sted ( husker ikke hvor) at istedet for at folk fikk pengene tilbake fra turer som ikke blir noe av nå, var det fint om folk tok imot tilgodelapp fra reiseselskapet i sympati så de ikke går konkurs. Lurer på om det var i forbindelse med at EU gikk ut igår angående sommerferie.

Det kan eg absolutt vere villig til. Vi har foreløpig berre betalt depositum på 10 000 kroner og eg har råd til å la dei stå hos Ving til neste år. Dersom vi hadde forhåndsbetalt heile summen for reisa kunne eg nok ikkje gjort det. Då hadde vi ikkje hatt råd til anna ferie i år.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:30   #278
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg har bestilt for neste vår og håper det blir noe av....

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:34   #279
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.246
Blogginnlegg: 263
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg har ikke råd til ferie, og ikke vet jeg hvor jeg er i forhold til jobb og sykemelding i sommer. Men jeg er fornøyd om jeg får meg noen dager i fjellet med hytte-til-hytte så det er ikke så farlig med meg. Jeg håper at barna får en form for ferie. De pleier å reise til slekta i England i ferien, og så har de 5-6 dagers ferie med besøkshjemmet. Men om det blir noe av noen av delene er ikke godt å si.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:44   #280
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.903
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg sjekket nabolaget og det er mange rett i nærheten. Jeg trodde ikke det var noe her i utkanten. Jeg blir så fryktelig redd for å skade bilene, så jeg er usikker på om vi tør. Kjekt at det er så nært uansett

Jeg har betalt forsikring for å ha 0,- i egenandel, nå har jeg 25 000,- dekt av reiseforsikring. Uansett ikke kjekt å skade annens eiendom, men enklere når det er en 3. part som tar hånd om det. Sist leide jeg en Ford Mondeo, kanskje fem år gammel, og ferdig bulket i dører og bagasjeluke. Da senker ihvertfall jeg skuldrene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no