Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen som vet om Europris selger klær fra Mee Too?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-11, 21:24   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Noen som vet om Europris selger klær fra Mee Too?

Jenta mi fikk nemlig en fin jakke i julegave av min gammelonkel, men han hadde dessverre kjøpt den i str 86, ikke 98. Jeg fikk min bestefar til å høre med ham hvor den var kjøpt slik at jeg kunne bytte den om mulig. Han fortalte da at den var kjøpt på Europris, Støren (ca 5 mil sør for Trondheim).

Selger Europris klær av dette merket, eller kan det være han som husker feil? Det står igjen en klistrelappe på jakkelappen, den er merket Brio. Jeg tittet innom en annen Europris i dag, men der så jeg ikke klær i det hele tatt fra dette merket, men kan jo hende de tar inn partier som selges ut raskt i tillegg til at de forskjellige butikkene tar inn forskjellig. Noen som vet?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 21:40   #2
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vet om Europris selger klær fra Mee Too?

Lurer på om det kan være Coop?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 21:42   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som vet om Europris selger klær fra Mee Too?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Lurer på om det kan være Coop?

Tenker du da Coop generelt, eller på Støren?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 02:51   #4
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vet om Europris selger klær fra Mee Too?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Tenker du da Coop generelt, eller på Støren?

Sjekket barnas klær nå som er kjøpt på Coop og det var et annet merke, sorry. Så da er jeg helt blank dessverre.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 06:40   #5
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som vet om Europris selger klær fra Mee Too?

Etter litt google-virksomhet ser det ut som om Brio har en butikk på Størensenteret. Kanskje en telefon dit kan oppklare det? http://www.briobutikken.no/butikker/sortrondelag.html

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 07:17   #6
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som vet om Europris selger klær fra Mee Too?

Nå frekventerer jeg ikke Støren veldig ofte, men jeg tror det er både Europris og Briobutik der, så han blander nok sammen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 11:03   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som vet om Europris selger klær fra Mee Too?

Aldri sett at Europris har Me Too klær. Kjeden Bare Barn (tidlligere Reflex) har i alle fall Me too.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 19:07   #8
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som vet om Europris selger klær fra Mee Too?

Takk, folkens.

Trodde Brio var kun lekebutikk, men ser de også selger babyutstyr. Kanskje de har litt klær i tillegg også da. Da skal jeg ringe de på mandag å høre.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 00:48   #9
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Noen som vet om Europris selger klær fra Mee Too?

Jeg har aldri sett Me Too-klær på Europris før. Men vet at butikker som selger Reflex-klær har Me Too også

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 11:34   #10
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som vet om Europris selger klær fra Mee Too?

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Jeg har aldri sett Me Too-klær på Europris før. Men vet at butikker som selger Reflex-klær har Me Too også

Nei, det er nok trolig min gammelonkel som surrer litt tenker jeg. SKal prøve å ringe Briobutikken på Støren på mandag, går nesten ut i fra at det er der den er kjøpt siden det var Briolapper på klærne og detektiver over her fant ut at det var en Briobutikk på senteret der.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no