Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kva klare du deg ikkje uten?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 18:27   #41
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Hydra Zen Yex (øyekrem) og Primordiale Optimum Lèvres (krem til leppene) fra Lancôme er produkter jeg sårt vil savne hvis de forsvinner fra markedet. Utrolig drøye og gir kjempebra resultat. Pinsetten er også viktig, men ikke til napping av øyenbryn først og fremst.

Hår: Redken Fresh Curls Curl Boost har blitt den store hiten for mitt hår. Før brukte jeg shampo og balsam i samme serie, men etter at jeg kjøpte sprayen har jeg ikke hatt behov for de andre.

Før var jeg totalt avhengig av sminke, men huden min tålte det ikke så nå blir det bare til fest.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 18:38   #42
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Tannbørste, tannkrem og deodorant. Muligens mascaraen min fra Helena Rubinstein.

  Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 18:48   #43
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Foruten deo, tannbørste og tannkrem, så er mascara og vippetang er et must, og jeg går sjelden/aldri uten.
Liker å gi nesen et lite touch med transarent pudder også, men må ikke.
Jeg bruker forresten mer sminke om vinteren enn eller i året.
Føler meg mye bedre med en god foundation, litt pudder/rouge og øyenskygge utenpå den vintergustne huden.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:51   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mascara!

Er totalavhengig.. ser supertrøtt ut uten, siden jeg er så lys

Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:04   #45
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Mascara!

Er totalavhengig.. ser supertrøtt ut uten, siden jeg er så lys

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:16   #46
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.




Kom på jobb UTEN en gang, og mine medarbeidere trodde jeg var SYK.. mens barna spurte hva som var galt med øynene mine

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:23   #47
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

I god Kamille-ånd; Kva produkt i toalettveska klare du deg ikkje uten?

Hår- og tannbørsten.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 20:09   #48
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg klarer meg med shampo og deodorant. Kanskje en fuktighetskrem også. Er ikke mer kresen enn at jeg kunne skaffet det på Rimi om nødvendig.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 21:31   #49
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Tannbørste, Cliniderm deocreme og mascara.
Ellers så er jeg veldig nøye med å ha en reiseflaske med kontaktlinseveske (et must) liggende i toalettmappen min.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 22:40   #50
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

klarer meg ikke uten
*tannkost
*tannkrem
*deodorant
*shampo
*balsam
*q-tips
*fuktighetskrem

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:33   #51
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Tannkrem
Elektrisk tannbørste
Tanntråd (er litt tannstellfanatiker, ja... )
Deodorant
En god fuktighetskrem

Dette er det jeg definitivt ikke hadde klart meg uten

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 20:45   #52
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Molding Mud for å kontrollere alle småhår, krølltanga, pudderet og mascaraen! Å...kunne nevnt i fleng!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 20:54   #53
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

det er nok mer enn en ting på badet jeg er avhengig av ja, men må jeg velge en eller til nød to må det bli mascara (YSL) og q-tips
tett etterfulgt av:
tann-stelle-ting
hår-stelle-ting
og en god fotkrem
parfyme
deodorant
osv osv osv

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 10:47   #54
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva klare du deg ikkje uten?

Krem og shampoo og tannbørste og tannkrem! Alt annet kan jeg fint klare meg uten ihvertfall hvis jeg skal kun være hjemme!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 10:55   #55
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kva klare du deg ikkje uten?

Tannbørste, tannkred, deodorant, hårbørste og mascara.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:46   #56
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kva klare du deg ikkje uten?

Syntes jeg ser gusten ut uten foundation og solpudder.
Ellers så er jeg rimelig avhengig av rettetangen til håret mitt og Redken hårkuren min.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:08   #57
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kva klare du deg ikkje uten?

Lypsyl! Av god gammeldags type, den blå og hvite.
(Tann- og hårbørste, deo, tannkrem er så opplagt at alle har behov for, så det gidder jeg ikke skrive at jeg bruker...)
Åh, håndkrem, hårspenne og neglesaks. Det pleier jeg alltid å glemme når jeg drar på tur, og så sprekker huden og neglene og jeg sitter der med skjegget i postkassen.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 23:29   #58
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva klare du deg ikkje uten?

Foruten tannbørste, tannkrem og deo så er det masraca, bruker det hver dag. Ellers blir det renseserie og dagkrem fra Dermalogica

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 23:54   #59
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kva klare du deg ikkje uten?

Mascara
Tannhygieneting: Tannbørste, -krem og -tråd
Gjerne en fuktighetskrem.

Alt annet vil jeg gjerne/helst ha, men dette er must-haves.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 08:16   #60
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva klare du deg ikkje uten?

Jeg hadde ikke klart meg uten sminken min, hårgeleen som får håret mitt til å oppføre seg, og den lille saksa mi. Og hårklipene.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no