Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-16, 14:46   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Eldstemann har brått vokst fra alle beltestolene vi har. Vi har flere ulike og får de ikke heist høyt nok opp (han er nok lang i overkroppen). Men, hvis han sitter helt uten sete synes jeg beltet kommer veldig høyt opp på skulderen, så vi vurderer pute, så han kommer litt høyere opp. Er det greit nok? Jeg tenker på om det gir dårligere sikkerhet enn å sitte helt uten?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 14:49   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Om han ikke passer i beltestol så er det helt ok å bruke bare pute. Jeg har akkurat spurt Trygg Trafikk om dette (de er gode på å svare om man sender dem en melding på Facebook). Han må forresten være litt lang i ryggen, ja, for min er jo like lang og jeg mener han har et hakk igjen på nakkestøtten?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 14:52   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Hvilket sete har dere? Begge mine får fremdeles plass i setene sine, og snuppa er ganske mye større enn din eldste. Og de fleste venninnene hennes får også plass. (Enkelte av dem er på snart samme lengde som meg, så da maser vi ikke så mye om sete lenger.) Vi har Britax et eller annet kid.

jeg ville definitivt gått for pute hvis beltet ikke ser ut til å ligge rett uten. Men sannsynligvis ville jeg kjøpt en større beltestol, for dere har jo unger som kan arve det etterhvert.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 15:22   #4
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.807
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Vi har gått over til pute for eldste nå.
Vi har Britax, og det passer egentlig greit, men han syns det blir for trangt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 18:47   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Da ville jeg enten brukt pute eller kjøpt lengre stol.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 19:02   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Vi har både Britax, Cybex og Concord, så jeg synes utvalget vi har er bra nok. Vi har seks bilstoler fra før, så jeg er ikke veldig gira på å kjøpe enda to nye. Vi prøver med pute og ser. Han sitter ikke bra i noen av setene hvertfall.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 19:13   #7
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Eldste min, 11 år og nesten 160 cm, sitter på pute i min bil. Har veldig dype seter bak, så beltet ligger bedre med pute.
Minsten min er bare noen cm lavere en din og har fortsatt god plass i sin stol, tror jeg da. Men han er ikke spesielt lang i ryggen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 19:30   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Britax er lengst i ryggen, så passer ikke den så er det pr idag ingen andre seter. Vi har aldri benyttet kun pute, men beltene har ligget riktig når de har vokst ut av setene.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 19:35   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Min gutt er like lang (kort) som din og bruker puten fra en gammel Gracomodell som eldstemann også har hatt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 21:09   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Da hadde jeg gått over til pute.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 21:19   #11
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Det er sikkert ikke dumt med pute nei, hvis han ikke sitter bra og har vokst ut av stolen. Vi har også Britax Kid men nå har vår vokst helt ut av den. Han er straks 1.50 og sitter da helt fint uten pute. Men skjønner det ikke blir sånn når han er 1.39.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 21:24   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

OK, hvis dere har britax og det blir for lite, så finnes det ikke noe større. Da ville jeg gått for pute.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-16, 22:12   #13
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Min 06-modell bruker pute. Hun er 1.40.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 00:27   #14
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.214
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Min 2006 er 1,45 og har brukt pute en stund. Nå er hun uten noe.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 10:36   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Ok. Kanskje jeg skal innse at 11-åringen har rett når hun sier at hun er den eneste hun kjenner som fremdeles sitter i beltestol.

Hun er ca 145 cm og veier ca 36 kilo, så jeg vet at vi strengt talt kan la henne slippe, men hun har helt greit med plass oppi der, så jeg har tenkt at hun bare kan bruke det til hun vokser ut av den.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 10:42   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ok. Kanskje jeg skal innse at 11-åringen har rett når hun sier at hun er den eneste hun kjenner som fremdeles sitter i beltestol.

Hun er ca 145 cm og veier ca 36 kilo, så jeg vet at vi strengt talt kan la henne slippe, men hun har helt greit med plass oppi der, så jeg har tenkt at hun bare kan bruke det til hun vokser ut av den.

Tror ikke noe av 10-åringens venner sitter i beltestol lenger. Men han er minst på trinnet, så det er jo sånn sett logisk om han sitter lengst. Han synes selv han sitter best i beltestol, så han gruer seg faktisk litt til den blir for liten. Men han har alltid sove mye i bil, og sovekomforten er nok klart dårligere uten hodestøtten.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 12:17   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ok. Kanskje jeg skal innse at 11-åringen har rett når hun sier at hun er den eneste hun kjenner som fremdeles sitter i beltestol.

Hun er ca 145 cm og veier ca 36 kilo, så jeg vet at vi strengt talt kan la henne slippe, men hun har helt greit med plass oppi der, så jeg har tenkt at hun bare kan bruke det til hun vokser ut av den.

Hils henne med at hun har en likesinnet i Trondheim. 05-jenta mi sitter også i beltestol. Usikker på hvor høy hun er, men sikkert omtrent på høyde med di. Men saken er at hun er forholdsvis langbeint, og kort i ryggen så om hun ikke sitter på noe så kommer beltet over halsen. En annen grunn er at hun sitter mellom beltestolene til sine to småsøsken, og ved en eventuell sidepåkjørsel så vil hun kunne få belastningen fra en av disse på seg, mot for nå, når seteryggen hennes tar imot. Hun blir nok sittende i beltestol til hun kan sitte helt uten. Pute bruker vi bare i reserve.

Det er litt morsomt med dette hva andre gjør og ikke. Tidligere snakket hun om at venninnene hennes for lengst hadde sluttet med bilstol, og at de syntes det var teit når hun måtte bruke det. Nå, når de sannsynligvis har vært uten en stund, og skal sitte på med oss, så sier de "åååå, du er så heldig som har slik stol!" De synes det er så deilig med hodestøtte, og de sitter mer enn gjerne i en av stolene i bilen vår. Men to av venninnene hennes er mye høyere enn henne, så det går bare ikke, men den tredje er mye lavere, også lavere enn største 07-ungen min, så hun får sitte i stol når hun sitter på med oss (er lenge siden hun sluttet med det hjemme, visst), og digger det.

Den største av 07-ungene mine er vel omtrent på alder og størrelse med gutten som omtales i HI, og han sitter også i beltestol uten problemer. Men både han og 05-jenta kan sitte i vanlig belte hvis de må, på kortere turer i bystrøk med lav hastighet, det er innafor regelverket, selv om det ikke er optimalt. Men vi stresser ikke lenger med at de må sitte i bilstol når de sitter på med andre. Men på lengre turer på landevei med høy hastighet får de ikke lov. Og den andre 07-ungen er det ikke snakk om at kan sitte uten sete/pute. Hun er alt for liten, og har med seg bilpute/bilstol om hun skal sitte på med andre. Bestevenninnen er heldigvis nøyaktig like høy, og foreldrene der er like nøye, så der er det aldri noen diskusjon, verken i deres eller vår bil.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 13:28   #18
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Britax er lengst i ryggen, så passer ikke den så er det pr idag ingen andre seter. Vi har aldri benyttet kun pute, men beltene har ligget riktig når de har vokst ut av setene.

Britax adventure er ørlitt lenger i ryggen enn Britax kidfix, så jeg kjøpte det til eldste når hun vokste ut av kidfix setet sitt. Da forlenget vi bruken med ca 1 år, men i fjor, år hun var 10, var hun for lang.

Da skulle hun over på bilpute, men i vår bil kom hun da for høyt opp, og fikk selen for langt ned, så hun sitter uten, og har gjort siden i fjor sommer.

Hun likte det ikke til å begynne med, savnet hodestøtta, og tryggheten med det tror jeg.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 16:32   #19
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Mellomste hos oss satt lenge i Be-Safe beltestol. Tror han satt i det til han passerte 140 cm. Nå er han 11 år og 151 cm og sitter ikke i sete lengre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-16, 20:34   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsikring barn 139 cm og 32-ish kg

Det er Britax adventure vi har. Jeg tror han er litt bredskuldret i tilegg, for det er for trangt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no