Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Skjolder på frakk

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-17, 02:33   #1
eieg
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2017
Innlegg: 1
eieg har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skjolder på frakk

Hei! Jeg var ute i regnvær for en uke siden. Da jeg kom hjem hang jeg opp den gjennomvåte nye svarte trenchcoaten på en kleshenger, og blir møtt av forferdelig syn da jeg sto opp dagen etter. Grå-hvite skjolder over hele frakken.
Jeg prøvde å vaske den uten resultat. Jeg ble tilsendt en ny fra nettbutikken, men de hadde ikke noe svar på hva skjoldene kommer av.

Er det noen som vet hvorfor dette skjer?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2016-07-07 21.55.16.jpg (908,6 KB, 42 visninger)
Filtype: jpg 2016-07-07 21.53.15.jpg (939,2 KB, 33 visninger)
eieg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-17, 07:37   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: skjolder på frakk

Jøss. Aldri sett noe liknende, kan den ha vært satt inn med noe, type impregnering eller sånt, som har gått gærnt? Eller fått noe mugg eller noe i seg under transport som slo ut da den ble våt? Ingen peiling egentlig.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-17, 09:33   #3
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skjolder på frakk

Jeg har en vinterjakke (dun) som blir lik, men ikke like hvite skjolder. Upraktisk med dunjakke som ikke tåler snø. Og veldig irriterende!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-17, 10:12   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjolder på frakk

Gikk du så fort at du svettet mye? Man kan få saltutslag på klær av svette. Men det ser jo litt litt enormt ut, så det er vel ikke veldig sannsynlig at det er grunnen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-17, 10:18   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjolder på frakk

Jeg tenkte også at det liknet saltflekker som man kan få på sko, men da ville det ha latt seg vaske bort.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
frakk, hvite skjolder, regnvær

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no