Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-18, 22:52   #21
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Det der har jeg faktisk aldri hørt om før. :utafor:

Da er vi to. Trur uansett ikke snegleslim er noe for meg.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 23:10   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg har lest litt om snegleslimet, og det er høyst diskutabelt om det funker til noe som helst. Jeg kjenner at jeg virkelig ikke trenger å gni det i ansiktet. Kan kanskje være en bi-inntekt for dem som er plaget med brunsnegler i hagen! Sneglespa!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 23:16   #23
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har lest litt om snegleslimet, og det er høyst diskutabelt om det funker til noe som helst. Jeg kjenner at jeg virkelig ikke trenger å gni det i ansiktet. Kan kanskje være en bi-inntekt for dem som er plaget med brunsnegler i hagen! Sneglespa!

Brunsneglespa :rynkeneminefårdualdri:

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 23:39   #24
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har kjøpt mye fra denne selgeren https://ebay.com/usr/f2plus1

Kan forresten anbefale denne https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?m...2F311906830430
Jeg har akkurat fått flasset av masse hud på føttene og får like bra resultat med denne som baby foot maskene som selges i Norge.

Takk! Da har jeg gått litt bananas hos denne selgeren. Det var ikke bare ansiktsmasker og baby foot masker jeg kjøpe ... foråsidetsånn

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 01:26   #25
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Det virkelig kule er jo biegift.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 08:17   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det virkelig kule er jo biegift.

Btdt. Da jeg fødte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 08:36   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Da tar jeg heller Botox, ass.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 08:49   #28
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg er så kjip at jeg nekter å bruke det på grunn av søppelproblematikk. Maskene er stort sett laget av andre stoffer enn papir, og kommer i engangsinnpakning. Jeg forsøker å redusere mengden søppel jeg produserer, så derfor står jeg over. Jeg er også betenkt mtp. snegleslim og biegift pga de dyreetiske sidene ved produksjon/utvinning.

Jeg er kjip, og stolt av det.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 09:40   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Gode poeng, Nera.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 12:07   #30
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Hejjegud, et skjønnhetsprodukt jeg ikke har prøvd! :sjåkkogvantro: Jeg bruker ikke ansiktsmasker. Burde jeg det?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 12:15   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Burde og burde. Det handler vel mest om velvære, og personlig syns jeg den kalde, slimete følelsen av sheet maska ikke var verdt det. Jeg har heller ingen tro på at selve papiret gjør en enorm forskjell fra andre ansiktsmasker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 12:19   #32
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Hvordan utvinnes snegleslim?

:veldigukjentverden:

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 12:22   #33
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hvordan utvinnes snegleslim?

:veldigukjentverden:


(Kilde: youtube.com)

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 12:50   #34
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Har brukt sånne, men ikke med påtrykt motiv Ser at jeg har gått glipp av noe.

Tenker at alt kinesisk ikke trenger å være dårlig, jeg tror riktignok ikke på homeopati, men å smøre litt gull og perler i ansiktet kan virke like dårlig som noe annet. Har kinesiske sheetmasker som er kjøpt i Kina, de heter 8 glass vann, og er like mye pickmeup som de dritdyre perlene Elizabeth Arden har/ hadde. Men hadde kanskje ikke handla fra hvemsomhelst på Alibaba.

Syns de gir et fuktboost. Noe mer forventer jeg ikke, heller.

Nå vil jeg nok heller ha 8 glass vann enn snegleslim, men vi er så forskjellige. Det gikk jo rykter om kosmetikk og placenta i sin tid, og da var vel store navn som Arden inne i bildet.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 12:51   #35
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hvordan utvinnes snegleslim?

:veldigukjentverden:

Kanskje de bare går over sheets-a?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 13:12   #36
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg er så kjip at jeg nekter å bruke det på grunn av søppelproblematikk. Maskene er stort sett laget av andre stoffer enn papir, og kommer i engangsinnpakning. Jeg forsøker å redusere mengden søppel jeg produserer, så derfor står jeg over. Jeg er også betenkt mtp. snegleslim og biegift pga de dyreetiske sidene ved produksjon/utvinning.

Jeg er kjip, og stolt av det.

Også kjip og stolt av det.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 16:22   #37
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg har brukt sheet masks og koreansk kosmetikk i to år og huden min har aldri vært så fin før. At det har vært en stor fordel å kutte melk og finne ut at jeg har glutenintoleranse, det har også hjulpet enormt.

Produkter med snegleslim har jeg brukt masse av og det har en sinnsyk effekt. Spesielt denne masken har vært gull verdt når fjeset har vært fullt av småkviser pga ett eller annet i matveien jeg ikke har tålt. http://testerkorea.com/Product/secre...ring-mask-pack


Den rosa kremen er magisk! Den funker som en kule på eksem/skorver/nupper etc. Jeg har en tante som bruker den på psoriasis og som gjør underverker. Først den kremen og så fuktgivende krem oppå om nødvendig. https://www.ebay.com/itm/MIZON-Snail...item8528288abf


Når man handler kosmetikk fra Østen er det litt tommelfinger-regel å ikke kjøpe kosmetikk fra Kina, fordi man aldri vet hva man får. Om det i tillegg er en selger som selger alt mulig rart i tillegg, skal man helst holde seg unna.

Jeg handler kun fra trygge selgere fra Sør Korea. Det finnes tusenvis av hudpleiemerker, i varierende pris. De maskene jeg liker best er rimelige og gir min hud veldig mye fukt.

Dette er en av favorittmaskene mine. Billig og gir tonnevis med fukt. https://www.ebay.com/itm/21pcs-Korea....c100227.m3827https://i.ebayimg.com/images/g/ujAAA...KpF/s-l500.jpg

Denne er også på favorittlisten. Det drypper essens av den og når man tar av masken og smører inn, trekker det veldig fort inn i huden. https://www.ebay.com/itm/ETUDE-HOUSE...72.m2749.l2649

Ellers er det mye koreansk i norske nettbutikker. Merket Klairs er veldig bra. Ikke testet på dyr og enkelte av produktene er også veganske. www.klairs.no. På soel.no er det større utvalg i merker og veldig mye bra.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 18:40   #38
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Sneglemassasje er tingen. https://youtu.be/o42QMpyVQdk

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 18:47   #39
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

Jøss!
Jeg kommer ALDRI til å smøre snegleslim i ansiktet men produsjonen så jo grei nok ut den.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 21:09   #40
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg er så kjip at jeg nekter å bruke det på grunn av søppelproblematikk. Maskene er stort sett laget av andre stoffer enn papir, og kommer i engangsinnpakning. Jeg forsøker å redusere mengden søppel jeg produserer, så derfor står jeg over. Jeg er også betenkt mtp. snegleslim og biegift pga de dyreetiske sidene ved produksjon/utvinning.

Jeg er kjip, og stolt av det.

Jeg er litt der jeg og. I tillegg til at jeg er lat. Og prøver å bli flinkere til å handle lokalt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no