Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Permanent

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-07, 15:05   #1
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Permanent

Dette er egentlig en spin-off fra Antipermanenttråden.

Men er det egentlig noen som ser bra ut med permanent? Hva slags hårtype passer å ha permanent?

Permanent er nemlig det eneste jeg ikke har prøvd i mitt håpløse hår ennå... Jeg har mye, langt, brusete hår med mye fall i, normal tykkelse. Tenkte ikke på Afro-permanent, men heller mer kontrollert fall...

Noen som har lyst å dele positive permanenterfaringer?

(Selv om det sikkert hadde vært morsommere med de negative... )

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 15:11   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Permanent

Jeg hadde permanent for 15 år siden, ca. Kledde det godt og fikk mye komplimenter. Mye lettere å få fint når det skulle settes opp var det også.
Minuset - og det var stort - var at det tok fryktelig mye på håret, det ble både tørt og veldig slitt.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 15:12   #3
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Permanent

En gang (jeg var 13 eller 14) hadde jeg forresten permanent kun i luggen.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 15:14   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent

Jeg tok permanent en måneds tid før jeg giftet meg, som et ledd i frisørens planlegging av bryllupsfrisyren. Ikke krusete, men litt store krøller i halvlangt hår. Det ble muligens litt vel krøllete (men det er forsåvidt like krøllete nå, i alle fall når det regner; jeg fikk mer krøller da jeg var gravid), men det fungerte veldig bra til bryllupet. Jeg har likevel ikke gjort det igjen, synes håret mitt fungerer greit som egensindig og lett forutsigbart.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 15:18   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent

Øh. Håret mitt ble veldig kult med permanent etter at frisøren hadde fikset det igjen. Altså, alphaMale satte permanenten, og det så bomba ut. Han bestilte time hos frisør, det så smashing ut en hel dag (og natt, hvem vet) til jeg sto opp neste morgen og ikke hadde tid, evner og produkter til å gjenskape det frisøren gjorde.

Permanenten er faktisk en av grunnene til at jeg klippet meg kort, men det SÅ bra ut en dag!

Moralen er: Gjør det hos noen proffe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 15:23   #6
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Permanent

AC

Det er det jeg frykter allermest, å måtte klippe meg kort. Det hadde vært katastrofe. Derfor har jeg ikke prøvd det ennå. :feiging som vil ha laaangt hår:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 15:24   #7
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent

Permanent har ikke jeg hatt siden på midten av 80-tallet. Da var håret mitt selvfølgelig skikkelig flott. Jeg hadde da noe som het strukturpermanent, dvs pene behagelige bølger i det lange lyse håret mitt.
I og med at jeg hadde utrolig glatt hår (har vel ennå) så forsvant disse bølgene rimelig fort etterhvert.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no