Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en god shampo

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 23:24   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg en god shampo

Jeg trenger tips til en god shampo. Jeg må tilstå at jeg vasker håret hver dag. Jeg får veldig fett hår hvis ikke jeg gjør det. Jeg er veldig plaget av kløe i hodebunnen. Som regel tåler jeg å bruke en, toppen 2 flakser av et merke før jeg reagerer på den. Så langt har jeg vært igjennom alt som finnes i butikken, og det som er på apoteket. Jeg har atopisk hud. Jeg bruker ikke parfymerte produkter. Da får jeg både eksem og migrene. Så finnes det en god shampo som jeg kan bruke? Pris spiller ikke så stor rolle. Jeg vil gjerne ha tips om flere, så jeg kan bytte om på hva slags shampo jeg bruker, i håp om å tåle den litt lenger.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 23:47   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Spør frisøren din, ho veit stort sett kva som er best for DITT hår.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 23:51   #3
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Spør frisøren din, ho veit stort sett kva som er best for DITT hår.

Jeg klipper meg sjelden mer enn 2 ganger per år. Jeg har ingen fast frisør som jeg går til. Det er veldig tilfeldig hvor jeg går. Jeg tar første beste dropp-in-time jeg finner.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 23:52   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Slutt å bruke produkter som selges i butikk og parfymeri, er vel det første rådet jeg vil gi.

Dernest stikker du innom en stor frisørsalong som har godt utvalg av produkter og spør om hjelp der. En god shampo for meg er ikke nødvendigvis en god shampo for deg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 23:54   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Jeg klipper meg sjelden mer enn 2 ganger per år. Jeg har ingen fast frisør som jeg går til. Det er veldig tilfeldig hvor jeg går. Jeg tar første beste dropp-in-time jeg finner.

Da stikke du berre innom en frisør og spør!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 23:54   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Eller sjekk lookfantastic.com, der får du frisørshampoer mye billigere. Produktene er ganske bra beskrevet. Jeg er veldig fornøyd med Redken, og bruker mest det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 23:54   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Jeg klipper meg sjelden mer enn 2 ganger per år. Jeg har ingen fast frisør som jeg går til. Det er veldig tilfeldig hvor jeg går. Jeg tar første beste dropp-in-time jeg finner.

I så fall ville jeg investert en mer planlagt time hos en erfaren frisør, hvis jeg var deg. Jeg anbefaler deg å ringe og avtale en time eller bare en konsultasjon, og fortelle på forhånd hva det er du trenger hjelp til slik at de kan booke deg inn hos noen som har litt peiling. Dette kan du sikkert gjøre uten å måtte klippe deg også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 00:25   #8
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Eller sjekk lookfantastic.com, der får du frisørshampoer mye billigere. Produktene er ganske bra beskrevet. Jeg er veldig fornøyd med Redken, og bruker mest det.

Redken er best for meg også. Kjenner flere andre som også sverger til Redken. Vet ikke om de har noen som oppfyller dine krav, da.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 00:47   #9
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Redken er min personlige favoritt.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:23   #10
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Herreshampoene til Redken har en variant for tørr og kløende hodebunn. Den har mannen brukt med stort hell.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:30   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Selges ikke Redken på Nille nå?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:37   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Nok en Redken-tilhenger!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Selges ikke Redken på Nille nå?

De kjøpte inn et parti, men har ikke fått inn nytt etterpå.

Smartclub derimot - de har bestandig. (139 pr flaske)

Nå kan ikke jeg uttale meg vedr parfyme etc - jeg tåler alt....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:39   #13
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nok en Redken-tilhenger!


De kjøpte inn et parti, men har ikke fått inn nytt etterpå.

Smartclub derimot - de har bestandig. (139 pr flaske)

Nå kan ikke jeg uttale meg vedr parfyme etc - jeg tåler alt....

Da skjønner jeg. Jeg så Redken sist jeg var på Nille, men det er en stund siden.
Når du sier det så har jeg jo sett det på Smartclub også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 10:54   #14
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en god shampo

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nok en Redken-tilhenger!


De kjøpte inn et parti, men har ikke fått inn nytt etterpå.

Smartclub derimot - de har bestandig. (139 pr flaske)

Nå kan ikke jeg uttale meg vedr parfyme etc - jeg tåler alt....

Smart club har vel også sånne kjempeflasker til 349.-

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no