Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Håret ditt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 22:58   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?

Er den naturlig?

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?

Går du ofte hos frisør?

Bilde takk!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:00   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Lys blond

Er den naturlig? nei

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? farger selv

Går du ofte hos frisør? Aldri.

Bilde takk! jeg passer ikke inn i kameraet.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:00   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Mørk brunt og litt grått, helt naturlig. Farger aldri håret. Går til frisør annenhver mnd. Bilde? Bah!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:01   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Rødt

Er den naturlig?
Jeg er naturlig rødhåret, ja.. men har "spritet" opp hårfargen gjennom å farge den

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
Begge deler, men oftes selv.. Må farge håret hver 1,5.mnd sånn ca, pga ettervekst.. og da blir det dyrt med frisør..

Går du ofte hos frisør?
Njei.. ca 4-5 ganger i året?

Bilde takk!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:02   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Håret mitt er opprinnelig musebrunt og er dermed farga. Basis 6-farge for tida. Fargar det sjøl, sida eg ikkje orkar bruke så mykje pengar på det hos frisør. Da bruke eg heller pengar på skikkelige produkt. Kms sin Curl-serie er fin for mitt hår. Klippe meg hos frisør annakvar måned cirka.

Har jo lagt ut bilde før, men her er et tatt for nokre dagar sida, rett frå frisør

(Du veit jo alt om mitt hår, Guniss, men eg svare likevel )

__________________
Gut 02 Jente 05

Sist redigert av Tussa : 03-04-07 kl 00:09.
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:02   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.


Går du ofte hos frisør? Aldri.

Klippe du deg ikkje?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:03   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Jøss, øynene dine matcher t-skjorten din, guniss, snakk om stil.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:05   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jøss, øynene dine matcher t-skjorten din, guniss, snakk om stil.

Har en favorittfarge i grønt ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:06   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

(Du veit jo alt om mitt hår, Guniss, men eg svare likevel )

Denne tråden er jo ikke bare for meg da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:08   #10
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Mellombrunblond + litt hvitt her og der

Er den naturlig?
Ja, for tiden

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
De siste gangene jeg farget det var det hos frisør, men det erl enge siden nå.

Går du ofte hos frisør?
Nei. Jeg fikk stussa tuppene i mai. Da var det halvannet år siden sist. Nå er det på tide å stusse litt igjen, og å løfte litt påpannehåra, kanskje. Jeg har gitt meg fram til jul på å få det unna. Det ser ikke så ille ut som det høres ut her, egentlig. Håret er langt og tykt, og bare litt slitt etter sommeren.

Bilde takk!
Har ikke og vil ikke.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:16   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Ask som Scarlett så fint sier, sånn egentlig. Akkurat nå er det Vision fra Schwartzkopf, 6.87 faktisk. Og jeg angrer som bare det...

Er den naturlig? *peker opp* Eh, nei.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Hjemmefarging, med hjelp av min mor frisøren

Går du ofte hos frisør? Nei, aldri. Jeg har vært hos frisør 4 ganger i mitt liv. Med mindre man teller med min mor da, som er frisør men som ikke jobber med det lengre

Bilde takk! :neppe:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:18   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Brunt.

Er den naturlig?
Ja.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
Har farget det én gang selv for lenge siden.

Går du ofte hos frisør?
Jeg er utrolig lat når det gjelder håret mitt, så jeg har det alltid klipt i hel lengde så jeg slipper å tenke på det så ofte. Oftest klipper søsteren min meg, men noen ganger blir det frisør.

Bilde takk!
Borte!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 17-10-06 kl 20:51.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:21   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?brunt

Er den naturlig?Ja


Farger du evt håret selv, eller hos frisør?Kun hos frisøren

Går du ofte hos frisør? ja passelig ofte

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 21-11-07 kl 22:21.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:22   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?Mørk brunt/sort.

Er den naturlig?Ja. Lite å gjøre med den fargen...

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?om noe skal gjøres, så må det gjøres hos frisør.

Går du ofte hos frisør?Nei, jeg liker ikke å gå til frisør...

Bilde takk!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:23   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håret ditt

Håret mitt er mørkebrunt med noen små grå. Fargen er naturlig. Jeg hater å gå til frisøren, så det blir maks tre ganger i året. Bilde legger jeg ikke ut. *anonym*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:26   #16
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Lysebrunblondt - noe i den duren.

Er den naturlig? Ja

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Farger ikke håret.Gjorde det kun da jeg hadde kort hår.

Går du ofte hos frisør? Uhm...nei. Men jeg burde virkelig tatt meg en tur.

Bilde takk!


Håret mitt er en smule mørkere nå (vintertidhår)


Sist redigert av LilleVims : 13-10-06 kl 23:49.
LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 23:33   #17
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Klippe du deg ikkje?

Jeg har langt hår og får gubben eller datteren min til å klippe meg gratis.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 00:18   #18
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Mørkerødt

Er den naturlig? Jepp,men pleier å plusse på med noen striper på høsten (men har ikke fått gjordt det enda)

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Hos frisøren

Går du ofte hos frisør? Altfor sjelden, men var der i går og det var deilig.



Dette er meg og minsten i fjor sommer. Nå har jeg en smule lenger hår. Det fremste starter ved hakepartiet, så skrår det bakover og ender litt nedenfor skuldrene.
Når jeg striper det har jeg en lys stripe, en mørkere og en av min egen.

(og som dere ser er avataren et selvbilde)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)

Sist redigert av Senna : 16-10-12 kl 15:10.
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 00:46   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.


.

(og som dere ser er avataren et selvbilde)



PS: tror faktisk vi har ganske lik rødfarge sånn i utgangspunktet.. når jeg ikke går amok med farge

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 00:56   #20
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.



PS: tror faktisk vi har ganske lik rødfarge sånn i utgangspunktet.. når jeg ikke går amok med farge

Og nokså lik frisyre, bare mitt hår er bittelitt lengre enn ditt .

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no