Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-21, 15:28   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det kan helt klart være tilfelle.

Det som kanskje overrasket meg aller mest i Oslo, bortsett fra at det var mye folk på lite plass, holdt jeg på å si, var at mange butikker regelrett manglet håndsprit, og der hvor det faktisk var håndsprit, var det mange som ikke brukte det. Det har jeg ikke sett så mange andre steder.

Det var det i Stavanger også, og en del andre steder vi var langs ruta. Nå var jeg ikke i veldig mange butikker, det var en av tingene vi utgikk, men jeg var innom noen og det var omtrent 50/50 om de hadde, og hos dem som hadde var det vel omtrent 50/50 som brukte.

Jeg fikk inntrykk av at flere steder var det relativt unge sommervikarer som f.eks. jobbet på cafeer, og som ikke greide å si i fra når familier på 17 trøkket seg inn og lot ungene grafse på alt og som sto tett oppi andre.

Noen steder var de veldig flinke, altså. Med både registrering og avstand og beskjeder. Men veldig mange var ikke særlig flinke til å følge opp beskjedene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-21, 16:03   #82
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Hm. Ja, det er rart, men det er kanskje blitt litt sånn nå?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-21, 20:45   #83
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Vi er på tur i Agder og Rogaland og jeg synes folk er blitt sløve overalt. Både her og i Oslo. Unger som peller, hele familien handler selv om det står lapp der det oppfordres til å la være etc.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-21, 21:33   #84
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi er på tur i Agder og Rogaland og jeg synes folk er blitt sløve overalt. Både her og i Oslo. Unger som peller, hele familien handler selv om det står lapp der det oppfordres til å la være etc.

Ja, det er også min erfaring fra årets norgesferie.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-21, 14:36   #85
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi er på tur i Agder og Rogaland og jeg synes folk er blitt sløve overalt. Både her og i Oslo. Unger som peller, hele familien handler selv om det står lapp der det oppfordres til å la være etc.

Enig!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no